ulkoilu pakkas säällä

keuruus

meillä koirat nostelee tassuja . tarpeet tehdään ja äkkiä sisälle lämpimään.mites muilla mäyräkoirilla ulkoilu pakkas sääl kolmen mäyräkoiran omistaja.

4

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakkineiti

      Meidän mäykky lähtee päivällä ulos tarpeilleen pakkasellakin, mutta iltapissalla se käy hyvin nopeasti. Tänäänkin käveltiin 23 asteen pakkasessa kolme varttia. Oltiin liikkeessä kokoajan ja oli mielenkinntoisia hajuja, niin ei joutanut tassuja nostelemaan, kun vaan merkkauksessa. Yli 10 asteen pakkasella laitan jonkinlaisen vaatteen päälle, vaikka se ei mielellään antaisi laittaakkaa.

      • ENDAKSI.

        Kyllä mäykky on sen sortin sosialisti että anna sen itse määrätä lenkin pituus.Jos ei mennä kuin 50 m niin sitte ei mennä.Muija sanoo että jos hän laittaa lyhyen lenkin vaatteet,kyllä varmaan mennään pitkä.Sade on semmonen asia joka tuntuu olevan mäykyn voittaja,mut sekään ei aina.Tänä aamuna mäykky sai pusukohtauksen sängyssä,mut häntä hakkas muijaa naamaan ja se kiros ja heitti meitä tyynyllä.Sivistymätön nainen.


      • ihana mäykky !!!!!
        ENDAKSI. kirjoitti:

        Kyllä mäykky on sen sortin sosialisti että anna sen itse määrätä lenkin pituus.Jos ei mennä kuin 50 m niin sitte ei mennä.Muija sanoo että jos hän laittaa lyhyen lenkin vaatteet,kyllä varmaan mennään pitkä.Sade on semmonen asia joka tuntuu olevan mäykyn voittaja,mut sekään ei aina.Tänä aamuna mäykky sai pusukohtauksen sängyssä,mut häntä hakkas muijaa naamaan ja se kiros ja heitti meitä tyynyllä.Sivistymätön nainen.

        4 v kk tyttö kärsii kylmästä. Nostelee pieniä tassuja ja tärisee.
        Takkeja - tossuja - koklattu, ei suostu liikkumaan metriäkään niillä.
        Joten kovalla pakkasella ollaan kai paikkakunnan nopsampia pissattajia...
        mutta voi sitä iloa tänään, ei ollut kylmää ja ruppana oli niin iloinen kun oli
        paljon jäänyt " lehtiä lukematta" eli haistelematta paljon jälkiä.-
        Olenpa miettinyt, että mitä jos olisi joutunut " kovalle metsämiehelle" miten olisi pärjännyt?=
        Mutta onneksi pääsi mamman luo. Lenkillä käydään, touhutaan muutenkin ulkona, mukana kun teen lumityöt mutta ei, jos joutuisi juoksemaan metsässsä tuntikausia..


      • didisht
        ihana mäykky !!!!! kirjoitti:

        4 v kk tyttö kärsii kylmästä. Nostelee pieniä tassuja ja tärisee.
        Takkeja - tossuja - koklattu, ei suostu liikkumaan metriäkään niillä.
        Joten kovalla pakkasella ollaan kai paikkakunnan nopsampia pissattajia...
        mutta voi sitä iloa tänään, ei ollut kylmää ja ruppana oli niin iloinen kun oli
        paljon jäänyt " lehtiä lukematta" eli haistelematta paljon jälkiä.-
        Olenpa miettinyt, että mitä jos olisi joutunut " kovalle metsämiehelle" miten olisi pärjännyt?=
        Mutta onneksi pääsi mamman luo. Lenkillä käydään, touhutaan muutenkin ulkona, mukana kun teen lumityöt mutta ei, jos joutuisi juoksemaan metsässsä tuntikausia..

        meillä on takki ja tossut jalassa jos yli -10, ja takkikin jos -4 ja ollaan pitkälle menossa. jos -10 tai enemmän, hoidetaan vaan tarpeet ja äkkiä sisälle. (pitkäkarvainen kääpiö 1v)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe