Olen tässä miettinyt, että onko mahdollista ostaa ohjelmia tv -kanavilta? Sellaisia joita on joskus näytetty kyseisellä kanavalla, mutta ei enää. Sellaisia, joita ei ole dvd:llä eikä löydy mistään muualtakaan! :( Haluaisin kovasti saada kaikki 1993 vuoden Prätkähiiret, suomeksi puhutut, kaikki kolme tuotantokautta. Ensimmäisestä tuotantokaudesta on kuusi ensimmäistä jaksoa kyllä dvd:llä, mutta kun tahtoisin nähdä kaikki. Niitä ei löydy mistään! Olen etsinyt hullun lailla mutta toivo alkaa olla menetetty. Muistan että niitä on näytetty MTV3:lla ja Sub Juniorialla tämän vuosisadan puolella. Niitä tuskin enää näytetään tv:stä?
En tiedä jos joku vaikka olisi nauhoittanut ne jo vhs:n kulta-aikana tai sitten tallentavaan digiboksiinsa viime vuosina, mutta mistä minä voisin saada ne?
Tykkään vanhoista piirretyistä ja hamstraan niitä hulluna itselleni, keräilykohteenani. Tämä 90 -luvun helmi puuttuu kokoelmastani ja haluaisin kiperästi saada ne! Tuli niitä sen verran pienempänä katsottua että niistä muodostui ehdoton lemppari. On kyllä edelleenkin tosi hauskaa katsottavaa.
Mikäli itse omistat 1993 vuoden kaikki Prätkähiiret (65 jaksoa) _SUOMENKIELISINÄ_ niin voitko ilmoittaa! :(
Kysäisen vain...
nörttineito
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462