Varastetut vapaudet
salakavaluuttaan sidotut
luovutetut
hyminät
putoilevat
ihmisoikeusasiakirjat
Et ymmarrä siinä
vaakakupissasi
tilanteen vakavuutta
et ehtisi nyt, sanot
On saaliit vielä pyydystämättä
halot halkomatta
kahvipannukin tulella
otetut
antaneet
kerjuusta kärsineet kädet
Jalkaa polkaisten
käännyn kohta kohdalta
hidastettu viuhka
ja sivusilmän sivallus
symmetrian
polttopiste
pelästyt kiihkoani!
hymyilen
Mistä sina puhut
kun minä puhun rakkaudesta
Miehen työt
3
237
Vastaukset
- Miekko
Rakastan lukea tätä väärin. Tämän voisi nimittäin julkaista tällaisenaan Tiedonantaja-lehdessä.. ja tämä menisi sanomaltaan ihan läpi.. siitäs saitte, porvarit!. Hmm.. halajan lukea tuon alunkin: "Varastetut vapaudet, valuuttaan sidotut". Kenties jätitkin tuon lukutavan mahdollisuuden tähän.
Mistä puhutaan, kun puhutaan rakkaudesta? Miten sovittaa yhteen maailmankatsomusten erilaisuus. Onko rakkaus tekoja vai olotila? Mukavan olotilan saavuttamista vai aktiivista toimintaa toisen ja kaikkien hyväksi? Pidän tästä kysymyksenasettelustasi paljon.
Sanastosta eteeni ponnahtivat erityisesti hidastettu viuhka ja sivusilmän sivallus."Varastetut vapaudet, valuuttaan sidotut"
oivallista Miekkoseni :) en itse ajatellut tuota mahdollisuutta, se oli ihan oma oivalluksesi. Runoja pitää toki lukea väärin, niin syntyy paljon enemmän kuin sanojen summa.
Rakkaus on sana, väärinymmärretty lähes aina.
joka ei jätä kylmäksi,
vaan kuljettaa lukijaa johonkin mitä en
osaa edes ääneen lausua.
Arvuutteleva, taianomainen ja kerrassaan
viettelevä teksti. Osaat kietoa lukijan tiukasti
verkkoosi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206276Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253797Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712913- 292830
- 821724
- 1471602
- 91583
- 1481561
- 121298
- 211232