Tässä kokemukset muutaman tuhannen käden jälkeen. Jos aloitat pelaamisen, pelaa vähintään 6kk ilmaisturnauksia ennen "oikeita rahapelejä". Itse olen huomannut hiukan erikoisia käsiä eetsonilla. Kun olen pärjännyt, tulee jatkossa "kaverit" jotka saa kaikkia todennäköisyyksiä vastaan olevat kädet. Myös kaksinpeleissä on merkittävää se, että edellisen kahden käden kortit "kiertää" seuraavaan tulevaan käteen jolloin todennäköisyydet pienenevät.
Näyttää myös siltä, että tietyn saldon jälkeen kädet ei voita.
jos pelaatte, voitte ottaa helposti pokerihistorian erikoiset kädet myös talteen seuraavasti: PrinScrn-paint-liitä-tallenna jne. hyvät kädet kuuluvat pokeriin, mutta tietyn kokemuksen jälkeen huomaat mitkä ei kuulu sinne. -pelionnea-
eetsson ja nettipokeri
3
291
Vastaukset
- dsffsdfdsa
Mikä helvetin "eetsson"?
- Ehud Barak
WTF ?
En ymmärtänyt tuon taivaallista tästä selostuksesta, mutta nähtävästi kysymyksessä on sarja ohivetoja.
Luulen että tämä kirjoittaja on jo pelannut pokeri läpi ja eikä jaksa aloittaa uudestaan freerolleista - Eetsson
Ehud Barak kirjoitti:
WTF ?
En ymmärtänyt tuon taivaallista tästä selostuksesta, mutta nähtävästi kysymyksessä on sarja ohivetoja.
Luulen että tämä kirjoittaja on jo pelannut pokeri läpi ja eikä jaksa aloittaa uudestaan freerolleistaYmmärrän loistavasti lukemaani, mutta tämä aloitus meni kyllä niin pimeille kujille, että putosin kelkasta. :) Ja mikä on Eetsson? Kaiketi Betsson???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754306Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112303- 1651484
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211281
- 1151217
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601020
- 35946