eetsson ja nettipokeri

Hp

Tässä kokemukset muutaman tuhannen käden jälkeen. Jos aloitat pelaamisen, pelaa vähintään 6kk ilmaisturnauksia ennen "oikeita rahapelejä". Itse olen huomannut hiukan erikoisia käsiä eetsonilla. Kun olen pärjännyt, tulee jatkossa "kaverit" jotka saa kaikkia todennäköisyyksiä vastaan olevat kädet. Myös kaksinpeleissä on merkittävää se, että edellisen kahden käden kortit "kiertää" seuraavaan tulevaan käteen jolloin todennäköisyydet pienenevät.
Näyttää myös siltä, että tietyn saldon jälkeen kädet ei voita.
jos pelaatte, voitte ottaa helposti pokerihistorian erikoiset kädet myös talteen seuraavasti: PrinScrn-paint-liitä-tallenna jne. hyvät kädet kuuluvat pokeriin, mutta tietyn kokemuksen jälkeen huomaat mitkä ei kuulu sinne. -pelionnea-

3

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsffsdfdsa

      Mikä helvetin "eetsson"?

      • Ehud Barak

        WTF ?

        En ymmärtänyt tuon taivaallista tästä selostuksesta, mutta nähtävästi kysymyksessä on sarja ohivetoja.

        Luulen että tämä kirjoittaja on jo pelannut pokeri läpi ja eikä jaksa aloittaa uudestaan freerolleista


      • Eetsson
        Ehud Barak kirjoitti:

        WTF ?

        En ymmärtänyt tuon taivaallista tästä selostuksesta, mutta nähtävästi kysymyksessä on sarja ohivetoja.

        Luulen että tämä kirjoittaja on jo pelannut pokeri läpi ja eikä jaksa aloittaa uudestaan freerolleista

        Ymmärrän loistavasti lukemaani, mutta tämä aloitus meni kyllä niin pimeille kujille, että putosin kelkasta. :) Ja mikä on Eetsson? Kaiketi Betsson???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe