Haluaisin perustaa oman blogin. Olen kokeillut Blogger:lu oma ilmainen blogisi sivustoa mutta en osannut siltikään luoda omaa blogia siten että muutkin voisivat sitä lukea. Osaisko joku neuvoa paikan jossa opetettais blogin perustamista.Opettaisko kirjastot,kansalaisopistot,työväenopistot kyseistä asiaa.
blogin perustaminen
10
1720
Vastaukset
- html
Meidän kirjasto järjestää ainakin Facebook-kursseja :)
Blogger on mielestäni helpoin käyttää ja googlaamalla voi opetella mitä ikinä keksiikin haluta. Itse olen itseoppinut täysin alkeista (en ole koulussakaan atk:ta opiskellut) ja voin sanoa, että pienelläkin ymmärryksellä pääsee jo pitkälle kun viitsii ottaa asioista selvää. Ja tekstiähän ei blogiin kerry jos ei itse naputtele :)
Mikä ongelmasi erityisesti on?
Kannattaa muuten kirjoittaa kysymyksensä tuonne Blogit-palstalle suoraan...- ateljee71
Olen kai kumma tyyppi kun en pidä facebookista. Mutta kädentaitoblogin haluaisin perustaa. Osaan valita blogille nimen ja pohjan ja tekstiäkin osaan suoltaa mutta en saa tekstiä näkyväksi. En saa juttua siis toisten luettavaksi,julkiseksi siis. Olen paljon lukenut toisten blogeja mutta en ole oppinut niistä mitään.
- Luonnossa maksu
ateljee71 kirjoitti:
Olen kai kumma tyyppi kun en pidä facebookista. Mutta kädentaitoblogin haluaisin perustaa. Osaan valita blogille nimen ja pohjan ja tekstiäkin osaan suoltaa mutta en saa tekstiä näkyväksi. En saa juttua siis toisten luettavaksi,julkiseksi siis. Olen paljon lukenut toisten blogeja mutta en ole oppinut niistä mitään.
Onko se tekstisi julkaistu vai vielä luonnoksen asteella? Jos se on luonnos, se ei näy vaan se pitää myös julkaista.
- ateljee71
Luonnossa maksu kirjoitti:
Onko se tekstisi julkaistu vai vielä luonnoksen asteella? Jos se on luonnos, se ei näy vaan se pitää myös julkaista.
Miten se julkaistaan?
- html
ateljee71 kirjoitti:
Miten se julkaistaan?
Klikkaa "julkaise" -nappia "tallenna" -napin sijaan. Eritteletkö enemmän jos jotain muita ongelmiakin on?
- catskublogaaja
Muitakin blogipalveluja on, esim http://ilmainenblogi.omasivu.fi/
Ohjelmisto on itseopettava.
- Hannu245
http://vempaimia.net/2010/01/07/opas-miten-perustan-oman-blogin-blogialustan-valinta/
Tuossa oikeastaan kaikki tarvittava tieto blogin perustamisesta. - tyhjää puhetta
"Tuossa oikeastaan kaikki tarvittava tieto blogin perustamisesta."
No, ei ollut. - laurat92
perustin tänne http://www.omablogi.fi/blogin-luominen/ ja oon ollu ihan tyytyväinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047