Moi. Eli oon ostamassa mankkia(4 vaihteinen) ja haluaisin tietää vähän enemman niistä.Eli :
1,Miten jaksaa vääntää ylämäkeä?
2,Mitä vikoja noihin yleisimmin tulee muuta kun tuo etuhaarukka?
3,Miksi on akku kun ei oo sähköstarttia ?
4,kulutus ja ylläpito maksaa?
Voittehan kertoa ihan mitä vaan kun nuo tuli mieleen ekaks
Honda Monkey kysymyksiä
6
491
Vastaukset
- gcyhkdtiktduik
akku on sitä pientä vihreetä valoo varten mistä näkee että vaihe on vapaalla.
- CR250
Ostin muutama vuosi sitten tyttärille -94 Mankin, jolla ei ole vieläkään 2tkm mittarissa.
1. Jos 100kg painava mies menee 45-50km/h (kurit poistettu), niin voisi sanoa olevan ihan vääntävä peli
2. Venttiilien säätö tai säätämättä jättäminen voi aiheuttaa töitä.
3. Tuossahan se oli.. äänimerkki toimii vaparin merkkivalon lisäksi paremmin akun kautta
4. Kuluttaa mökkiajossa liian vähän, joten lirulla ajelee paljon.
Siistillä ja hyväkuntoisella pelillä arvo säilyy.- Mankkiristi
Kiitosta vaan vastauksista.
- aiheena on
Honda Monkey kysymyksiä, niin nyt on itsekin pakko kysyä. Kuinka ne etupään holkit vaihdetaan? itse en ole saanut niitä putkia irti enkä niitä holkkeja pois? Kiitos jo etukäteen avusta!
- ne
lähtee, pitää vaa vetää ihan sikana. Sitt ku ne putket on irti, niin ota semmonen pikkunen tappi siitä putken päästä pois, niin jousi irtoaa ja saa vaihdettua holkit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805