Olen 39 vuotias nainen. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö ja epätyypillinen ahmimishäiriö ja käyn krt viikossa psykologilla ja kk:n välein psykiatrian erikoislääkärillä.neljät lääkkeet tällä hetkellä käytössä ja erittäin rankkaa on ollut (ja on edelleen) väsymyksen,syömisen yms..takia. Kysyisin onko kenelläkään näin pahaa ahmimisongelmaa, että syö KOKOajan jotain ja jopa unissaan pitkin yötä? Välillä istun sohvalla jäätelökulho kädessä ja nukahdan kesken syömisen ja herään siihen kun jäätelöt kaatuu päälleni, mutta jatkan silti syömistä ja menee monta tuntia kun teen tuota enkä tajua MIKSI en mene NUKKUMAAN? En vain mene vaan syön, syön, syön... ja herään yölläkin syömään ja sitten taas jatkan uniani...Syön vain jäätelöä, suklaata,karkkia, keksejä yms...Paino nousee hurjaa vauhtia, hikoilen ja turpoan kuin sieni:-( Hikoilu on niin kaameaa, että olen aivan läpimärkä yöllä herättyäni ja koko sänky ja tyyny aivan märkä..:-(( lääkitystä muutellaan kokoajan ja tulee sen takia uusista aina alkusivuvaikutuksia ja tuntuu, että koko elämä aivan sekaisin tämän takia ja masennus kasvaa ja silti maniakin vaivaa (sekamuotoinen jakso) Tämä on jotain aivan KAMALAA!!!!
Järkyttävää
fattis
0
363
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256