Köyliön perusturvajohtaja on väittänyt

Ja lukuisiin asiakirjoihin, lausuntoihin kirjannut pojallani olevan pakkoliikkeitä. Joskus kun asiaan puutuin ja vaadein selvitystä, muuttuivat pakkoliikkeet perusturvajohtajan luonnehdinnassa lieviksi pakkoliikkeiksi. Minkäänlaista lääketieteellistä näyttöä tällaisista pakkoliikkeistä ei ole. Ei ole kuitenkaan koskaan todettu pakkoliikkeitä vaan päin vastoin minulla on lääkärinlausunto jossa ilmoitetaan ettei ole pakkoliikkeitä havaittavissa. Lääkärintutkimuksessa kävin poikani kanssa juuri sen vuoksi että Köyliön perusturvajohtaja väitti pojallani pakkoliikkeitä olevan. Kaikki minut ja poikani tuntevat tietävät ettei hänellä ainakaan ennen huostaanottoa ole ollut pakkoliikkeitä. Maanantaina tulen taas vaatimaan Köyliön perusturvajohtajalta selvitystä asiassa. Mikäli ei selvitystä anna, teen häntä vastaan rikosilmoituksen virkavelvollisuuden rikkomisesta.

2

173

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dolly the cheep

Onhan kysymys sinun geeneistäsi. Sullakin on jonkunlainen pakkoliike tunkea päisvästä päivään tuollaista narsistista sontaa tänne palstalle.

• Juhan Ludvig Toki

pimee. Siis todella sun kanootista on kaikki inkkarit hypänneet jorpakkoon ja muumitkin ovat laaksostasi livahtaneet karkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      649
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe