Sain tänään alla olevan sähköpostin. Spämmätkää takaisin. Viestissä oleva koodi on muutettu, jotta spämmääjä ei tunnista viestin alkuperäistä vastaanottajaa.
BMW PROMOTION WINNER 2010 CONTACT TO CLAIM
Lähettäjä: EMMA DORWARD ÖSTERLUND ([email protected])
Et välttämättä tunne tätä lähettäjää.Merkitse turvalliseksi|Merkitse roskapostiksi
Lähetetty: 20. helmikuuta 2010 17:16:04
Vast.ott.: [email protected]
Dear Winner,The BMW Automobile Company, wishes to congratulate you on your success as one of our Ten(10) Star Prize Winner in this years InternationalAwareness Promotion (IAP) This makes you the proud owner of a brand newBMW X6 CONCEPT CAR 2009 and a cash prize of £750,000.00GBP. To begin processing of your prize contact:Mr. Alex Jefferson,BMW AgentE-mail:[email protected] him, with your, Serial No: JEES/12345678901 andRef No BUM:1234BUM12/12.Also provide listedinformation:Names:,Address:,Age:,Occupation:,Phone no:, Country:Regards,Mr. Emma Dorward Osterlund
BMW+rahaa
jakmini
3
425
Vastaukset
- reinorailo
Miksi kenties viattomia ihmisiä pitäisi pommittaa sähköpostilla kun useimmiten viesteissä olevat osoitteet on väärennettyjä tai asiaan mitenkään liittymättömien ihmisten osoitteita? Pahimmassa tapauksessa oma osoite jää roskapostittajan haaviin.
- jakmini
Ainahan oma sähköpostiosoite tulee vastaanottajan tietoon. Sitten rikolliset voivat rangaista lähettäjää.
No voivoi, ei niiltä mene edes firman nimi oikein...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798