osoite.com

Mikko J.K

Olen ottamassa webhotellia ja verkkotunnusta. Voiko joku sanoa mitään osoite.com nimisestä paikasta? Onko millainen palveluntarjoaja? Heillä näyttää olevan 1 euron tarjous jolla saa koko paketin vuodeksi?
http://www.osoite.com/default.asp?content=tarjous&osio=yht

Miten voi myydä noin halvalla? Onko koira haudattuna?

10

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.flavr.be/

      WOT (Web Of Trust (kertoo sivun luotettavuuden)) näyttää punaista. Suosittelen tätä http://www.flavr.be/justhost

      3.45€/kk ei ole paha hinta, kannattaa myös etsiä netistä esim. "just host coupons" jos löytyisikin hyviä tarjouksia.

    • Varokaa osoite.comia

      Varokaa osoite.comia: asiakaspalvelu ei vastaa reklamaatioihin, eikä yritys tee yhteistyötä, jos haluatte siirtää domainin toiseen yritykseen. Asikaspalvelu ei vastaa edes puhelimeen, eikä Patentti- ja rekisterihallitulseen ilmoitettuun puhelinnumeroon saa yhteyttä. Yhtiön virallinen nimi Domain Bank Oy.

      Älkää missään tapauksessa maksako yhtiön palveluista!

      • Huijattu

        Jeps! Tulipa otettua vuoden kokeilu eurolla. Sopimusta en lukenut niin tarkkaan, että palvelu on sanottava irti kuukautta (30 pv) ennen sopimuskauden päätyttyä. Tammikuussa sain laskun ja ilmoitin, että yritykseni on jo lopettanut, eikä enää tarvitse Domain Bankin palveluja. Minulle luvattiin toimittaa sähköpostiin ohjeet, kuinka voin irtisanoa palvelun. Toimin ohjeen mukaan, mutta sain vastaukseksi uhkauskirjeen, että palvelua ei voi lopettaa koska minulla on maksamattomia laskuja??? Yritystäni ei siis ole enää olemassa...enkä tarvitse Domain Bankin internet sivustoja...mistä tämä lasku muodostuu. Jos joku lakia tunteva osaisi kertoa minulle vastauksen seuraavaan kysymykseen. Sopimus on tehty osakeyhtiöni ja Domain Bankin välillä. Olenko minä omistajana vastuussa yhtiöni sopimuksista ja voiko Domain Bank pilata luottotietoni. Laskukin on koko tulevalta vuodelta, vaikka aion irtisanoa sen heti kun olen saanut selvyyden tarvitseeko sitä lainkaan maksaa???


      • 3dooems
        Huijattu kirjoitti:

        Jeps! Tulipa otettua vuoden kokeilu eurolla. Sopimusta en lukenut niin tarkkaan, että palvelu on sanottava irti kuukautta (30 pv) ennen sopimuskauden päätyttyä. Tammikuussa sain laskun ja ilmoitin, että yritykseni on jo lopettanut, eikä enää tarvitse Domain Bankin palveluja. Minulle luvattiin toimittaa sähköpostiin ohjeet, kuinka voin irtisanoa palvelun. Toimin ohjeen mukaan, mutta sain vastaukseksi uhkauskirjeen, että palvelua ei voi lopettaa koska minulla on maksamattomia laskuja??? Yritystäni ei siis ole enää olemassa...enkä tarvitse Domain Bankin internet sivustoja...mistä tämä lasku muodostuu. Jos joku lakia tunteva osaisi kertoa minulle vastauksen seuraavaan kysymykseen. Sopimus on tehty osakeyhtiöni ja Domain Bankin välillä. Olenko minä omistajana vastuussa yhtiöni sopimuksista ja voiko Domain Bank pilata luottotietoni. Laskukin on koko tulevalta vuodelta, vaikka aion irtisanoa sen heti kun olen saanut selvyyden tarvitseeko sitä lainkaan maksaa???

        Sama juttu osoite.com;in kanssa


      • Rooper1
        Huijattu kirjoitti:

        Jeps! Tulipa otettua vuoden kokeilu eurolla. Sopimusta en lukenut niin tarkkaan, että palvelu on sanottava irti kuukautta (30 pv) ennen sopimuskauden päätyttyä. Tammikuussa sain laskun ja ilmoitin, että yritykseni on jo lopettanut, eikä enää tarvitse Domain Bankin palveluja. Minulle luvattiin toimittaa sähköpostiin ohjeet, kuinka voin irtisanoa palvelun. Toimin ohjeen mukaan, mutta sain vastaukseksi uhkauskirjeen, että palvelua ei voi lopettaa koska minulla on maksamattomia laskuja??? Yritystäni ei siis ole enää olemassa...enkä tarvitse Domain Bankin internet sivustoja...mistä tämä lasku muodostuu. Jos joku lakia tunteva osaisi kertoa minulle vastauksen seuraavaan kysymykseen. Sopimus on tehty osakeyhtiöni ja Domain Bankin välillä. Olenko minä omistajana vastuussa yhtiöni sopimuksista ja voiko Domain Bank pilata luottotietoni. Laskukin on koko tulevalta vuodelta, vaikka aion irtisanoa sen heti kun olen saanut selvyyden tarvitseeko sitä lainkaan maksaa???

        Kannattaa todellakin lukea sopimusehdot. meitsi ainakin ymmärtää että irtisanominen tulisi tehdä kunnolla jos sopimuksesta haluaa irti. sen jälkeen että domaini on jollekkin rekisteröity on ihan jees että sitä ei voi muut viedä ennen kuin haltia on itse siitä valmis luopumaan.


    • OSOITE=VAMMAINEN

      EIEIEIEIE! IHAN PASKA PALVELUN TARJOAJA! OSTIN SIELTÄ 1EURON PALVELUN JA MAKSOI 48€! NÄÄTEKÖ MITEN SAIRAITA? ILMOTAKAA NETTIPOLIISILE PEELOJA PEELOJA PEELOOJA HUIJAAJIA ÄLKÄÄ MENKÖÖ SINNE IHAN PASKOJA

    • joo-o!!

      ..miten ihmiset vieläkän erehtyvät osoite.com palveluntarjoajaan vaikka on tuo touhu ollut tiedossa jo pitkään ??

      Käyttäkää luotettavaa kotimaista ennemmin esim vhosti.fi

    • Pysykää kaukana

      Huijareita

    • kostello

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe