Avioeron jälkeen olen tapaillut noin kymmentä eri miestä, jotkut parin illan juttuja ja jotkut pitempiaikaisia, joidenkin kanssa jutustellut chatissa.
Sitä "ihmettelen" että suurin osa on skorpparimiehiä, ja heti kolahtaa, molemminpuolin.
En väitä että oltaisiin paras yhdistelmä mutta se jokin siinä vain on. Ja kun tulee riita kumpikaan ei anna periksi.
Ja erotiikka on kuin luotu minulle ja skorpparille.
Vuosihoroskooppikin kertoi että skorppari ihailee minua.
Mutta - on ne välillä aika jästipäitä, olen silti oppinut käsitteleen niitä ;)
Miten muilla kaurisnaisilla, kokemuksia skorpparimiehistä?
Skorpparimagneetti
11
928
Vastaukset
- kaurisneito
että olisi tapaillut "kymmentä eri miestä" :DD Kauriit ovat ehkä kuitenkin liian rauhallisia ja hitaita tuollaiseen rumpaan, heh:) Ja vielä parin illan juttuja. Voihan nyt isoäidin pannukakku!
Skorppionit ovat syvällisiä kuten kauriit, jos vain löytävät yhteisen sävelasteikon. Jos taas eivät, voi kyllä kolahtaa, mutta ei siten kuin ap tarkoittaa:D
Vuosihoroskooppikaan ei auta jos sukset ovat ristissä. Näillä mennään.- skauppari
mielestä kauriin tai skorppionin syvällisyyden edellytyksenä ei ole yhteinen sävelasteikko.
Ei skorppari muutu syvälliseksi, jos ryhtyy hoilaamaan kauriin kanssa samassa sävellajissa. - skorppionivaara
skauppari kirjoitti:
mielestä kauriin tai skorppionin syvällisyyden edellytyksenä ei ole yhteinen sävelasteikko.
Ei skorppari muutu syvälliseksi, jos ryhtyy hoilaamaan kauriin kanssa samassa sävellajissa.Mutta miten nyt sitten skorppionille selittäisi, että skorppioni ymmärtäisi. Skorppioni vihastuu muutenkin alta aikayksikön. Mustasukkaisen skorppionin kädessä ovat seuraavat välineet vaarallisia:
- veitsi
- puukko
- pyssy
- slalomlauta
- suksikeppi
- kaulin
Toiseksi, jos skorppioni sattuu olemaan sisaresi, voit suosista antaa sen periä vanhempasi, koska se kuitenkin vie sulta lopuksi kaiken: kirjat on mun, kaappi on mun, kissa on mun, filtti on mun.. Lopuksi se vetää paidankin sun päältä ja sanoo, notta se on mun äidin, jonka se lupasi mulle.
Sitten se vie sulta sun miehen, sun auton ja pääsylipun sirkukseen.
Ei enää skorppionia. Pleaseee!!
- ex kaurispaisti
Joo meilläkin kolahti heti. Törmättiin kirjaimellisesti skorpin kanssa yhteen ja siitä asti on kuljettu samoja latuja. Skorpilta tulee aina välillä turpiin, joten menin judokursseille.
Skorppari ihailee niin voimakkaasti, että pitää minua kotona vinttikomerossa piilossa kaikki vapaa-ajat eristettynä kaikilta ulkopuolisilta(mustis nääs).
Jästipäät ovat ihanoita. - kello,kin
kauriista en usko moista,taidat olla jellona tai lemmenkipeä vesimies.tai horoskoopiton.oli miten oli,koita tsempata.omaa kerrointa en kerro.a.yöt.
- ap...
mitä et usko kauriista (minusta)?
olen kaukana jellonasta ja veskarista, nouseva merkkini on jouskari.
- harrasta
nettirunkkailua chatissa ja livenä skorpparimiehet ei ole koskaan kolahtaneet.
- ap...
en kyllä minäkään harrasta nettirunkkailua mutta seksistä voi silti jutella.
vähän hissukoita nuo skorpparimiehet noin muuten mutta kun pääsevät petiin on aikas menoa. =)
- jjjjkkkeee
miehiin kaurisnaiset on niin hitosti rakastuneita, kaurisnainen pettää tosi helposti.
Kalamiehet on kyllä se toinen osapuoli, minkä kanssa seurustellaan usein ( salaisesti ).
Olisko vähän näissä merkeissä pettäjien vikaa..... - 2+20
nuorempana ajattelin ihan samaa, skorpparimagneetti:D eniten mulla on skorppareita ollut ja ihan hyvin on juttuun tultu, mut niin epäluotettavia ne on olleet, että olis vaan ollu parempi kiertää kaukaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759