Asun ystäväni kanssa opiskelija-asunnossa, jossa meillä on omat makuuhuoneet vierekkäin. Ongelmana on makkareittemme välinen levyseinä, jonka läpi kuuluu puheäänikin. Emme todellakaan voi alkaa minkäänlaiseen remonttiin itse ja isännöitsijälle valittaminen ei tuottaisi nopeita tuloksia. Onko mitään keinoa vähentää seinän läpi kuuluvia ääniä? Mielessä on käynyt esim. seinän eteen asetettava korkkilevy tai vastaava. Toimisiko sen tyyppinen ratkaisu tai olisiko muuta ehdotusta?
Vastaukset 5
- fdsfsd
ei ole mikään asiantuntija neuvo mutta kuitenkin, rauta kaupasta äänieriste levyä joita käytetään ylensä katoissa mutta liimaa seinään kiinni.kun muutat pois poistat vain levyt ja m,aalaat seinän!
- eristäjä
Kiitos paljon neuvosta ja täytyy kokeilla :)
- Timpuri..
Miten olisi, jos asentaisitte vahvat seinäryijyt molemmin puolin seinälle.
- alakerranmies
yläkerranasujan kaikki puheet kuuluvat asuntooni pattereiden kautta.huutaa vielä niin pirusti.millä estän äänet. vain,oloh ja keittiö.
- :)
alakerranmies kirjoitti:
yläkerranasujan kaikki puheet kuuluvat asuntooni pattereiden kautta.huutaa vielä niin pirusti.millä estän äänet. vain,oloh ja keittiö.
huuda samat sanat kaikuna takaisin, niin voipi loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416