ZUMBA - kokemuksia?

iiiDa_

Onko porukka käynyt tunneilla tai tilannut ko. DVD:t: onko tuloksia tullut? Monestikko viikossa olet treenannut?

9

2954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarviste kokeilla kun katsoo mainoksen niin jo näkee mitä h..n humpuukia se on !!!
      Kunnon musa soimaan cd:ltä ja takapuolta pyörittämään ja tekemään likkeitä kuten mainoksessa
      tai sambassa niin johan paino putoaa, vyötäröä tulee, lihakset vahvistuu jne....
      Kaikilla tansijoillahan on erittäin lihaksikas, muodokas vartalo eli siis zumba on ohjattua
      samba-tanssia EI MUUTA. Ja maksaakin vielä yksi cd ja vihkonen (sekin englanniksi vain) sitten tilität
      sellaisen 70 €, ONKO JÄRKEE ????!!!!! Käytä päätäsi ennekuin tilaat.

      • Ei nyt ihan noinkaan

        Otapa ensin oikeasti selvää asiasta, ennenkuin tuomitset. Ensinnäkin se n. 70 euron paketti sisältää 4 DVD-levyä ja käsipainot. Sitäpaitsi Zumbassa on sovellettu useiden eri lattaritanssien askelia. Kyllä monipuoliset valmiiksi hyvin suunnitellut liikkeet ovat tehokkaampia kuin tavallisen pulliaisen itse keksimät. Onhan 70 euroa aika paljon rahaa, mutta itselläni sellainen hurahtaa helposti 2 viikon tansseihin. DVD-levyistä on iloa pidemmäksi aikaa.


    • Kun maksaa

      Liikunta treenit ja tanssin keinot kannattaa käyttää jopa joka päivä varmaan toimii. Mutta tuo rahan lähettäminen jollakin nimikkeellä on yksi älyttömyys muiden joukossa. Siis tulokse vain menee. Ne tulee liikkumalla vaikka musiikin tahtiin ja käyttäen oivaltamista kehon käytön edistämiseen.

    • onmutmutt

      Tuloksia on zumbasta tullut mutta annapas kun kerron miten.

      Menin zumba-ohjaajakurssille. Olen liikunnanohjaaja ja teen nyt viikossa yli 20 tuntia aktiiviohjausta, niistä 7 on zumbaa. Vaikka olen alunperinkin ollut timmi niin kiloja on pudonnut vuoden alusta viisi. Zumba on kovaa treeniä.

      MUTTA, on otettava huomioon kokonaisliikunnan ja ruokavalion merkitys. Siis mulla yli 20 tuntia viikossa aktiiviliikuntaa joista 7 tuntia zumbaa. Lisäksi erittäin proteiinipitoinen ruokavalio, ei valkoista viljaa, ei sokeria, ei alkoholia.

      Zumba on VAIN YKSI keino liikkua ja pudottaa painoa. Se yksin ei riitä. Ei zumba mikään ihmekuuri tai taikakeino ole. Syö vähemmän kuin kulutat, ja katso mitä syöt, niin paino putoaa - ja liikunta voi olla mitä vaan, kunhan siis kulutat enemmän kuin syöt.

      Zumba on kivaa ka rankkaa, se on ihan hyvä vaihtoehto. Mut siihen harhaan ei kannata lähteä, että pelkällä zumballa laihtuu, jos sitä ei tee tuntitolkulla ja jos ei syömisiään yhtään katso.

      Tule silti mukaan zumbailemaan, ihan hauskuuden takia :-)

      • Uusiopeli

        Noinhan se menee ja kaikesta olen saamaa mieltä ja tzumbata voidaan..

        Entäs jos ihminen ottaa itseään niskasta kiinni ja tekeen nuo samat jutut ja piikkuu musiikiin aktiivisesti sekä hankkii liikekinetiikka tietoa ja ryhtyy toimeen ja antaa sille nimksi vaikka grogylkki! niin se on siinä ja voi lahetta manit omalle tilille mutta kroppa onkin paljon tutumpi sekä sen mekanismit ja aivonystyrät on sipeltäneet ja kohta grogyksiä pelaa kaikki kulmakunnan sissitkin ihan vaan huvin vuoksi. PIan napa on kuin liivin nappi.


      • netistalataa
        Uusiopeli kirjoitti:

        Noinhan se menee ja kaikesta olen saamaa mieltä ja tzumbata voidaan..

        Entäs jos ihminen ottaa itseään niskasta kiinni ja tekeen nuo samat jutut ja piikkuu musiikiin aktiivisesti sekä hankkii liikekinetiikka tietoa ja ryhtyy toimeen ja antaa sille nimksi vaikka grogylkki! niin se on siinä ja voi lahetta manit omalle tilille mutta kroppa onkin paljon tutumpi sekä sen mekanismit ja aivonystyrät on sipeltäneet ja kohta grogyksiä pelaa kaikki kulmakunnan sissitkin ihan vaan huvin vuoksi. PIan napa on kuin liivin nappi.

        ...niin lataa zumba dvd netistä. Tuon saman dvd paketin saa netistä ladattua jos hinta nyt niin kamalasti huimaa. Tietenkin ilman käsipainoja ;) Niitä ei ladatessa saa mukaan. Piratebay:sta vaan hakemaan niin sieltä löytyy jos torrenttia osaa käyttää..

        Mä oon nyt pari kertaa tota zumbaa kokeillu. En oo ikinä ollut mikään liikunnallinen ihminen, mutta toi zumba vaikuttaa aika kivalta. En sitten tuloksista tiedä. Mun itse ei tarvitse laihtua, mutta vähän voisin muuten kiinteytystä kaivata.. on vähän nahka löysällä synnytyksen jälkeen. Eli onko nyt kenelläkään tietoa, että kuinka nopeasti vois jonkinlaista tulosta syntyä? Riittääkö tuo 20 min/päivä? Kokeillessani ainakin huomasin, että tosi rankkaa toi on. Mulla siis peruskunto taitaa olla ihan 0, joten en yhtään ihmettele, mutta kyllä tossa vaihtia on sen verran etten voi yhtä kokonaista biisiä kyllä vetää ilman että alkaa hengästyttää ja kylkeen pistämään. Mutta ehkä tuo kunto tuosta sitten pikkuhiljaa nousee.


      • Liikunnallinen naine
        netistalataa kirjoitti:

        ...niin lataa zumba dvd netistä. Tuon saman dvd paketin saa netistä ladattua jos hinta nyt niin kamalasti huimaa. Tietenkin ilman käsipainoja ;) Niitä ei ladatessa saa mukaan. Piratebay:sta vaan hakemaan niin sieltä löytyy jos torrenttia osaa käyttää..

        Mä oon nyt pari kertaa tota zumbaa kokeillu. En oo ikinä ollut mikään liikunnallinen ihminen, mutta toi zumba vaikuttaa aika kivalta. En sitten tuloksista tiedä. Mun itse ei tarvitse laihtua, mutta vähän voisin muuten kiinteytystä kaivata.. on vähän nahka löysällä synnytyksen jälkeen. Eli onko nyt kenelläkään tietoa, että kuinka nopeasti vois jonkinlaista tulosta syntyä? Riittääkö tuo 20 min/päivä? Kokeillessani ainakin huomasin, että tosi rankkaa toi on. Mulla siis peruskunto taitaa olla ihan 0, joten en yhtään ihmettele, mutta kyllä tossa vaihtia on sen verran etten voi yhtä kokonaista biisiä kyllä vetää ilman että alkaa hengästyttää ja kylkeen pistämään. Mutta ehkä tuo kunto tuosta sitten pikkuhiljaa nousee.

        Olen päässyt vasta yhdelle zumba-tunnille, mutta aion jatkaa hommaa. Miksi? Siksi että zumba on hauskaa, ei mitään ryppyotsaista pusertamista vaan lattareiden tahtiin hauskaa liikuntaa. Pidän yli kaiken lattarimusiikista, joten mulle musiikki on se ratkaiseva elementti. Mutta miten pitäisi liikkua, kun käyn ohjatuilla tunneilla lähes päivittäin, vaihdellen lihaskuntoa ja aerobista liikuntaa. Kuntoni ei tahdo millään riittää zumba-tunnilla. Miten pitäisi urheilla, että jaksaisi paahtaa täysillä zumbatunnit ja muutkin kovalla sykkeellä vedetyt tunnit, kun ikää on 51 v?


    • Zumbailaaja

      Helposti lähti 10kg Zumballa. Lähti niin yhessä hujauksessa, että en ole vielä oikein itsekään asiaa sisäistänyt. :D Että suosittelen kyllä lämpimästi. Itseä ei oikein mikään urheilu kiinnosta, mutta Zumba on kyllä tempaissut mukaansa ja kunnolla. Tietysti pitää myös muistaa tarkkailla syömisiään, ettei syö liikaa eikä liian vähän.

    • Zumbaa

      Zumba on parasta ! Jotenkin tooosi kivaa ja oon vasta 19

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe