Disflatyl auttoi!

onnellinen äiti :))

Haluan vaan kertoa, että meidän 3 viikoiselle vauvalle auttoi nuo Disflatyl -tipat. Joka paikasta tyrkytettiin vaan Cuplatonia, mutta vaadin saada kokeilla Disflatylia ja mahavaivat ovat helpottaneet (ei tietenkään täysin loppuneet). Vieläkin mahavaivoja on jonkun verran, mutta selkeästi helpottaneet. Kannattaa kokeilla!

4

2264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouluinenÄiti

      Itsekkin luulin, että tästä olisi meille apu löytynyt, kerkesin jo hihkua riemusta kun vauvalla ei mahaa vääntänytkään kun annoin disflatyliä, kunnes seuraavana päivänä vaivat vaan pahenivat.. Mutta meillä tosin cuplatonkin pahensi vaivoja samoin relat.. joten ilman mitään mennään.. D-vitamiinit vaihettiin Dee tippoihin nii hieman helpotti..

      • joopa.....

        joilla dislatyl tai cuplaton helpottaa, eivät edes kärsi oikeasta koliikista. lähes kaikilla vauvoilla on mahavaivoja ja lähes kaikki vauvat itkevät, joskus jopa paljon. ärsyttää kun jotkut äidit kertovat miten vauva kärsii koliikista ja sitten kuitenkin nukkuu yöt hyvin. oman ja tuttavien kokemuksella koliikkiin ei auta yhtään mikään, vain aika.


      • R
        joopa..... kirjoitti:

        joilla dislatyl tai cuplaton helpottaa, eivät edes kärsi oikeasta koliikista. lähes kaikilla vauvoilla on mahavaivoja ja lähes kaikki vauvat itkevät, joskus jopa paljon. ärsyttää kun jotkut äidit kertovat miten vauva kärsii koliikista ja sitten kuitenkin nukkuu yöt hyvin. oman ja tuttavien kokemuksella koliikkiin ei auta yhtään mikään, vain aika.

        Ite oon kans miettiny että sellanen ns. kellon tarkka huutaminen (alkaa klo19 kitinällä ja päättyy klo22 itkuun) ei oo Koliikkia tai muutenkaan mitään kipuitkua, koska miten ihmeessä ne mahakivut voi tietää mitä kello on???
        Luulen oikeesti että johtuu vaan siitä että lapsi alkaa ymmärtään päivärytmiä ja tietää että yö on tulossa.
        Meillä nuoremman kanssa muunmuassa auttoi se iltakitinöihin että istuttiinkin iltaa eri television ääressä kun yleensä (meillä 2 olkkaria). Huuto/Itku alkoi kyllä aina silloin kun kellahdettiin sängylle ja oikeesti alettiin yö unille.
        Rutiineja ei tietenkään kannata kauheesti muuttaa... luo turvallisuutta yms ja mahdollisesti lyhentää tätä ns. "koliikkia"


    • vcxvxccx

      meillä tuo auttoi myös. nykyään nekin on tainnu kaksinkertaistaa hintansa. tossa muutama vuosi sitten kun niitä tarvittiin ja käytettiin niin ne makso n.10e ja nyt kun oon käyny apteekissa käyny kattelemas niin maksaa nykyään 20e tuo samainen puteli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe