Tiedän kyllä että oma on vikani, kun väärää painiketta käytin ... :/
Firefoxin päivityksen jälkeen F-secure heitti koko ajan popup-ikkunaa, että "ohjelma yrittää ottaa yhteyttä nettiin, sallitaanko (tms)". Laitoin ruksin ruutuun, että älä enää kysele tämän ohjelman kohdalla ja painoin ESTÄ-painiketta. Nyt en pääse Firefoxilla nettiin enkä löydä F-securesta kohtaa, josta voisin asian korjata. Voisko joku ystävälliesti neuvoa että mitä kohtaa F-securessa täytyy käydä muuttamassa. Kiitos jo ennakkoon.
F-secure estää Firefoxin avaamisen
6
316
Vastaukset
- fhfhkfk
Siellä F-Securessa on jossain valikossa löydettävissä kielletyt / sallitut sovellukset.
Jos löydät sen niin muutat Firefoxin pois kieltolistalta sallituksi.
Tai sitten vaan asennat sen Firefoxin uudestaan etkä enää merkkaa sitä kielletyksi kun se F-secure taas kyselee sitä. - eöaw...
En tunne F-securea, mulla Nortton IS ja aina firefoxin päivityksen jälkeen pitää uudelleen sallia pääsy nettiin.
- Tiiu the
En löytänyt F-securesta oikeaa kohtaa, mutta uudelleenasennus auttoi.
Kiitos vastauksista. :)- vöt
Onpa tietoturva kohillaan f-securessa jos noin sen eston voi kiertää...?
- e
vöt kirjoitti:
Onpa tietoturva kohillaan f-securessa jos noin sen eston voi kiertää...?
"Onpa tietoturva kohillaan f-securessa jos noin sen eston voi kiertää...? "
tuota se on kun aloittajat itse vastaa,
kaikissa pitää voida kiertää tarvittavat ja luotetuksi katsomansa ja kieltää ei toivotut,
sehän on yksi tietoturvan idea niistä tuhansista muista ideoista.
Tuossa kun kysyt, ei tarvis kuin sinä ruudussa laittaa että salli aina,
jos viisiasekunttia lukee, pitäisi tajuta selvää suomen kieltä.
Kaikissa tietotekniikkaan ja tietoturvaan liittyvissä asioissa käyttäjä on aina heikoin lenkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927