Miten pääsen eroon vieraskielisistä sähköpostiviesteistä. Osaan poistaa heti, mutta uusia tulee jatkuvasti.
Joukossa on toisille suomalaisille osoitettuja ja tulee omaan postiini.
En ole aivan alitteleva käyttäjä, mutta iäkäs ja tekniikka ei ole halussa kuten nuoremmilla.
Outlook ongelma
5
223
Vastaukset
- .
Ota käyttöön vaikkapa Gmail, johon voit luoda itsellesi haluamasi osoitteen.
Nykyinen osoite on päässyt leviämään ties minne.
https://www.google.com/accounts/- .
Tosin liittymäsopimuksesi lukemalla näet, että voit luoda uudella sähköpostitilillä itsellesi uuden sähköpostiosoitteen tai useampia nykyiseltä liittymäoperaattorilta.
- kertoi jo...
jota kukaan ei viitsinyt kertoa...
On se, että joudut nyt tekemään pienen operaation jos haluat niistä posteista eroon.
Tässä vaihtoehtoja:
1. avaa tosiaan uusi posti tuonne gmailiin. Ihan suomeksi se on mutta se osaa laittaa nuo roskapostit heti roskiin, etkä niitä näe. Tässä sinulle linkki rekisteröitymiseen:
https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http://mail.google.com/mail/e-11-11947452080e8a98a692...
2. Lataa ja asenna roskapostin suodattaja ohjelma, kuten SPAM ASSASSIN, tai muu vastaava. Outlook ei osaa tuollaisia kommervenkkejä...
3. asenna itsellesi vaikka thunderbird niminen sähköpostiohjelma. Siinä on oppiva roskapostisuodatin. Asennukseen ja säätämiseen pyydä "naapurin nörtin" apua, eli ota avuksi joku tuon asian osaava. Itse käyttö on kuitenkin helppoa. Tästä voit sen ladata itsellesi: http://www.mbnet.fi/Apaja/kopioi.asp?Tiedosto=/0/0/TB30FI.EXE - toivottavasti linkit toimii..
Tämä on valitettavaa, mutta totta roskapostin osalta. älä ihmettele jos saat vihaisia vastauksia ympäri maailmaa, joku on käyttänyt roskapostin vastausosoitteena omaa osoitettasi. Tämä on ihan mahdollista.
Toivotaan, että saat asian kuntoon :)
Terveisin: vertaisohjaaja Veksi Klikkaa viestiä, niin että lähettäjän nimi tulee siniseksi.
Viestin yläpalkissä lukee Viesti ja sitten Torju tämän lähettäjän viestit...
Klikkaamalla sitä torju lähettäjältä ei tule lisää roskapostia.- hölöttäjä2010
ja kuinkahan monta sataa kertaa sitäkin saa tehdä, ennekuin moinen saasta loppuu..
Helpommalla pääsee kun laittaa oppivan roskapostisuodattimen tai muuta vastaavaa kuten tuo kertoi jo heppu sanoi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504