Halpa lento Bangkokista Helsinkiin

Tietoa etsivä

Jos on reppureissaamassa tällä hetkellä Thaikuissa ja pitäisi saada esim. ensi viikolla halpa lento Suomeen, niin mistä se kannattaisi ostaa? Paikallisesta matkatoimistostako? Vaiko e-bookersin kautta. Mietin tässä, että jos e-bookersistakin sen ostaisi, niin missä saa lipun printattua sen maksettuaan? Lentokentillä tuskin printtereitä vai olisiko esim. nettikahviloissa? Poikani lähti kuukausi sitten Thaimaata kiertämään mukanaan vain menolippu ja nyt miettii, että miten paluulipun saisi parhaiten ostettua. Lentokentältä ei ilmeisesti saa lippua ostettua. Kiitokset jo etukäteen vastauksista.

11

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asedj

      www.vertaa.fi ja sitten nettikahvilaan tulostamaan e-lippu

      • no worries

        Ei niitä kuitteja ole edes pakko printtailla. Itse ostin lähtöaamuna koh Changilla paluulipun Suomeen netistä ja löin lentokentällä passin tiskiin, hyvin toimi. E-lippu aikakausi helpottaa elämää huomattavasti :)


      • kommentista
        no worries kirjoitti:

        Ei niitä kuitteja ole edes pakko printtailla. Itse ostin lähtöaamuna koh Changilla paluulipun Suomeen netistä ja löin lentokentällä passin tiskiin, hyvin toimi. E-lippu aikakausi helpottaa elämää huomattavasti :)

        lentokentältä ei ilmeisesti saa lippua ostettua.


    • Suvarnubum

      yleensa vaaditaan jo Thaimaahan mennessa maahantuloleimaa vartaten. Siis syyta hulestua.

      • huolestua.
        Eivät kysele mennessä Thaimaahan muita lippuja.
        Itse menny 5.5 vkon reissuille, siis ilman viisumia, eikä kyselleet muita lippuja.
        Periaatteessa Suomesta lähtiessä olis voinneet kentällä evätä matkalle lähdön jos ois ollu aihetta. Tosin jatkolennoista oli varaukset, mutta ei kukaan kysellyt.
        Jokainen vastaa Thaimaasta poistumisen itse, passiin merkityn päivän mukaan. 30pvän leima, jossa 1.n päivä on maahantulo päivä. Ei siis vrk, kuten laskin itse joskus.
        Mikäli aika ylittyy päivän- pari, selviää kun menee itse esim.kentällä immigrationiin "pidätyttämään itsensä".
        Ylitysaikana ei passaa joutua tekemisiin poliisin kanssa muualla, (muuten sellireissu, musta lista ja karkotus maasta uhkana) siten selviää pikku sakoilla eikä joudu mustalle listalle. Jos ylitys on pidempi niin Ongelmia nähtävästi.
        Mä oon varmistanu uuden leiman käymällä välillä Malesiassa/Singaporessa lentäen, jos menee yli 30pvän.
        Ja aina takas tullessa Thaimaahan 30pvää lisää maassaolo aikaa.

        Siispä turha peloitella turhilla.

        Tässä yks osoite: http://www.hanslankari.com/default.asp?Folder=3970&subFolder=3968
        tiedot on päivitetty viime kesänä, siis kannattaa tarkistaa.


      • KITE-festarit
        kitewind kirjoitti:

        huolestua.
        Eivät kysele mennessä Thaimaahan muita lippuja.
        Itse menny 5.5 vkon reissuille, siis ilman viisumia, eikä kyselleet muita lippuja.
        Periaatteessa Suomesta lähtiessä olis voinneet kentällä evätä matkalle lähdön jos ois ollu aihetta. Tosin jatkolennoista oli varaukset, mutta ei kukaan kysellyt.
        Jokainen vastaa Thaimaasta poistumisen itse, passiin merkityn päivän mukaan. 30pvän leima, jossa 1.n päivä on maahantulo päivä. Ei siis vrk, kuten laskin itse joskus.
        Mikäli aika ylittyy päivän- pari, selviää kun menee itse esim.kentällä immigrationiin "pidätyttämään itsensä".
        Ylitysaikana ei passaa joutua tekemisiin poliisin kanssa muualla, (muuten sellireissu, musta lista ja karkotus maasta uhkana) siten selviää pikku sakoilla eikä joudu mustalle listalle. Jos ylitys on pidempi niin Ongelmia nähtävästi.
        Mä oon varmistanu uuden leiman käymällä välillä Malesiassa/Singaporessa lentäen, jos menee yli 30pvän.
        Ja aina takas tullessa Thaimaahan 30pvää lisää maassaolo aikaa.

        Siispä turha peloitella turhilla.

        Tässä yks osoite: http://www.hanslankari.com/default.asp?Folder=3970&subFolder=3968
        tiedot on päivitetty viime kesänä, siis kannattaa tarkistaa.

        ootko KITE kite-festareilla ?? tai mistä toi KITE ja WIND tulee, ootko leija-miehiä ?

        Thaikkulan rannat meille leijamiehille eräs maailman parhaista harrastepaikoista ja taso Thaimaassa on pari askelta Suomea edellä, jos puhutaan ihan kilpatasolla ja välineet sitä luokkaa, että täältä ei meinaa saada.

        http://www.pattayadailynews.com/en/2010/03/06/the-11th-thailand-international-kite-festival-colouring-the-sky/



        The 11th Thailand International Kite Festival ( Colouring the Sky )
        Date: Saturday 13 – Sunday 14 March 2010 from 10.00 – 21.00 hrs
        Venue: Mrigadayavan Palace , Naresuan Camp , Amphoe Cha-am , Phetchaburi


      • KITE-festarit kirjoitti:

        ootko KITE kite-festareilla ?? tai mistä toi KITE ja WIND tulee, ootko leija-miehiä ?

        Thaikkulan rannat meille leijamiehille eräs maailman parhaista harrastepaikoista ja taso Thaimaassa on pari askelta Suomea edellä, jos puhutaan ihan kilpatasolla ja välineet sitä luokkaa, että täältä ei meinaa saada.

        http://www.pattayadailynews.com/en/2010/03/06/the-11th-thailand-international-kite-festival-colouring-the-sky/



        The 11th Thailand International Kite Festival ( Colouring the Sky )
        Date: Saturday 13 – Sunday 14 March 2010 from 10.00 – 21.00 hrs
        Venue: Mrigadayavan Palace , Naresuan Camp , Amphoe Cha-am , Phetchaburi

        osoite.
        En tiennytkään noista festareista.
        Myöhästyn noista nyt mut kenties joskus? itse meen vasta kuun lopulla phuketiin.
        Ton kite nimen sain about 20. iässä kenties sähläämisten vuox?
        Windin laitoin perään kun pelkkä kite oli varattu silloin kun rekisteröidyin tänne.
        Ennen teinivuosia (rapiat 10v.) tuli tosin touhuttua leijojen kans.
        Itse väsättiin ja kisattiin kavereiden kans.
        Pituusennätys kun naru katkes oli 2.5 km linnun tietä.
        Annoit hyvän idean :)
        Koetan etsiä sieltä kite kauppaa kun meen.


      • leijaamaan ?
        KITE-festarit kirjoitti:

        ootko KITE kite-festareilla ?? tai mistä toi KITE ja WIND tulee, ootko leija-miehiä ?

        Thaikkulan rannat meille leijamiehille eräs maailman parhaista harrastepaikoista ja taso Thaimaassa on pari askelta Suomea edellä, jos puhutaan ihan kilpatasolla ja välineet sitä luokkaa, että täältä ei meinaa saada.

        http://www.pattayadailynews.com/en/2010/03/06/the-11th-thailand-international-kite-festival-colouring-the-sky/



        The 11th Thailand International Kite Festival ( Colouring the Sky )
        Date: Saturday 13 – Sunday 14 March 2010 from 10.00 – 21.00 hrs
        Venue: Mrigadayavan Palace , Naresuan Camp , Amphoe Cha-am , Phetchaburi

        Kehtaako muuten kysyä, saako noita Thaimaassa näkyneitä upeita leijoja mistään Suomessa?


        En tajunnut lomalla ostaa ja ainakin Helsingin thai-kaupat myy vain ruokaa.


    • -Steveson-

      Lipun voi ostaa kentältä esim.operoivan lentoyhtiön tiskiltä.
      Halvin vaihtoehto voi olla tällä hetkellä Moskovan kautta Tupolevillä?
      Kentällä joutuu maksaa sakkoa 500bath/vrk,jos 30:n vrk:n aika ylittyy!!!

      • cvbny

        Lensin viime viikolla Bangkokista Moskovan kautta Helsinkiin, lentoyhtiö oli venäläinen Aeroflot. Lentokone millä Aeroflot tuota reittiä lentää on upouusi Airbus A 330, siis samanlainen millä Finnair lentää. Todella siisti kone, ja Aeroflotin palvelusta voisi mm. Finnair ottaa oppia.
        Netin kautta on helppo ostaa lippu, ja mitään paperilippuahan ei ole tarvittu enää vuosiin, pelkkä passi riittää matkalipuksi. Yhdensuuntaisia lentoja Bangkok-Helsinki saat ehkä halvimmalla lentoyhtiöltä Air Berlin ( www.airberlin.fi )


      • njetu njetu
        cvbny kirjoitti:

        Lensin viime viikolla Bangkokista Moskovan kautta Helsinkiin, lentoyhtiö oli venäläinen Aeroflot. Lentokone millä Aeroflot tuota reittiä lentää on upouusi Airbus A 330, siis samanlainen millä Finnair lentää. Todella siisti kone, ja Aeroflotin palvelusta voisi mm. Finnair ottaa oppia.
        Netin kautta on helppo ostaa lippu, ja mitään paperilippuahan ei ole tarvittu enää vuosiin, pelkkä passi riittää matkalipuksi. Yhdensuuntaisia lentoja Bangkok-Helsinki saat ehkä halvimmalla lentoyhtiöltä Air Berlin ( www.airberlin.fi )

        Kuka lentää vapaaehtoisesti Aeroflopilla.. isot tsäänssit on myös jumittua jo moskovaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe