Palstalle tulorajat!

BMW-elitisti

Ei jaksais enää lueskella noiden Tuning-Terojen sepustuksia, joten olisi hyvä saada tämä palsta vain meille varakkaille BMW-kuskeille. Mielestäni jokainen alle 50000€ vuodessa käteen tienaava voisi jäädä tältä palstalta kokonaan pois, kun ei persaukisilla ole kuitenkaan mitään järkevää sanottavaa.

Toinen minimivaatimus olisi se, että OMISTAA max 4 vuotta vanhan BMW:n. 1-sarjalaisilla ajavat saavat kommentoida ketjuja, mutta ei aloittaa niitä. 3-sarjalaisilla ajelevat voivat avata yhden ketjun kuukaudessa, mutta ei sen enempää. Paitsi jos tämä 3-sarja sattuu olemaan karmean ruma ja kömpelö Touring, niin menkööt tuonne pakettiautot -palstalle, minne sellaisen auton esittely kuuluukin.

Lisäksi bannia tulee mallisarjasta riippumatta, jos autossasi on RUSKEA sisustus ja jalopuuratti. Se nyt on vaan niin luokattoman junttia.

56

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audi RS6

Kannatetaan tulorajaa niin loppuu kaltaistesi opintotuilla elävien ylipainoisten amisjanttereiden kirjoittelu.

• BMW-elitisti

Höpö-höpö! Olen ylempi toimihenkilö, ja täytän asettamani kriteerit kirkkaasti. Ei taida lisäkseni olla montakaan varakasta BMW-premium -kuskia tällä palstalla? Kyllä se nyt vaan on niin, että harva pääsee minun tulotasolleni. On se vaan hienoa olla eturivin ihminen, eikä tuulipukuinen corolla-kuski.

• wowoowwowo
        BMW-elitisti kirjoitti:

Höpö-höpö! Olen ylempi toimihenkilö, ja täytän asettamani kriteerit kirkkaasti. Ei taida lisäkseni olla montakaan varakasta BMW-premium -kuskia tällä palstalla? Kyllä se nyt vaan on niin, että harva pääsee minun tulotasolleni. On se vaan hienoa olla eturivin ihminen, eikä tuulipukuinen corolla-kuski.

Luulet paska ittestäs vähän liikoja. Et ole mitään muuta kuin ruma ja törkeän lihava juoppo.

• BMW-elitisti
        wowoowwowo kirjoitti:

Luulet paska ittestäs vähän liikoja. Et ole mitään muuta kuin ruma ja törkeän lihava juoppo.

Kiukuttaako, kun ei ole rahaa, bemaria ja hyvää asemaa yhteiskunnassa? Olisit sinäkin opiskellut. Tai olisithan sinä, jos järki olisi riittänyt, mutta ei kuitenkaan riittänyt. Huomenna on mukava lähteä aamulla uudenkarhealla bemarilla toimistolle, sitten kun jaksan. On nimittäin liukuva työaika, eli ei tarvitse olla leimaamassa kellokorttia tehtaalla, kuten sinun.

• CLK 55 AMG
        BMW-elitisti kirjoitti:

Kiukuttaako, kun ei ole rahaa, bemaria ja hyvää asemaa yhteiskunnassa? Olisit sinäkin opiskellut. Tai olisithan sinä, jos järki olisi riittänyt, mutta ei kuitenkaan riittänyt. Huomenna on mukava lähteä aamulla uudenkarhealla bemarilla toimistolle, sitten kun jaksan. On nimittäin liukuva työaika, eli ei tarvitse olla leimaamassa kellokorttia tehtaalla, kuten sinun.

näköjään ole varaa pitää lomaa? Itse ainakin olen nyt talvilomalla.

• BMWsti
        BMW-elitisti kirjoitti:

Ihmetyttää vain, että jos olet todellinen henkilö ja kirjoittelet todellisia mielipiteitä, niin miksi ihmeessä vaivaudut tänne mistään keskustelemaan, köyhien ja amisten sekaan.

Kuten mainitsit, olet ainoita tällä pasltalla, muut vastaavat luultavasti ymmärtävät paikkansa maailmassa, eivätkä vaivaudu tänne kirjoittamaan, ehkä he ovat tekemässä jotain minkä yhteiskunta-asemansa heille mahdollistaa, mutta mitä sinä et vielä ole hoksannut, kenties elävät elämäänsä. Kenties heillä on hauskaa, eikä amikset tai terot paljoa vaivaa.

• olla-
        BMW-elitisti kirjoitti:

vain pienikokoinen ja pienimunainen hintti, joka yrittää päteä yli 50000e vuosituloilla.

• dgtfyui

köyhä homo bmw "mies" siellä itkee? jättikö poikaystäväsi sinut?

• MUNAMEES
        dgtfyui kirjoitti:

köyhä homo bmw "mies" siellä itkee? jättikö poikaystäväsi sinut?

no kyllä sinä tiedät.Täällä on se mies jolle antaudut päivittäin.

• dfghjgf
        MUNAMEES kirjoitti:

no kyllä sinä tiedät.Täällä on se mies jolle antaudut päivittäin.

Eilen oli kivaa kun teimme sen minun BMW:ssä ja toissapäivänä otit poskeen minulta sinun Bemarissa.

• patsu12
        BMW-elitisti kirjoitti:

nimesi niin katotaan mikä on tulotasosi

• nti heinäkuu..
        BMW-elitisti kirjoitti:

tuulipuku oli täs taannoin ainakin muotia ja ketkä ne niitä päälleen laitto juuri noi snobit.Pintaliitäjät.
        Itellä ei ollut ainootakaan tuulipukua.Vähäks nauratti kallis kaara mediun audi ja tuulipuku valkeilla lenkkareilla, koska suomi on noin halvasti alkanut pukeutua.Joggareissa töihin juntit.Ja juhlille t-paidalla?farkuilla ja edell.niil valkeil lenkoilla.Tojon ratissa puku päällä monikin.
        Kylläpä on tyhmää keskustelua.Suomihan pukeutuu narrista herraan halvan näkösesti.Mutta onkos tää nyt miesten suusta kuultua noi edelliset keskustelut?vai lapsien??? pukupellet etoo mua naisena.
        Mitä tohon autoon tulee maailman kaunein auto.Rahalla ei saa onnea ja on katoavaista.

• Geggonen
        nti heinäkuu.. kirjoitti:

tuulipuku oli täs taannoin ainakin muotia ja ketkä ne niitä päälleen laitto juuri noi snobit.Pintaliitäjät.
        Itellä ei ollut ainootakaan tuulipukua.Vähäks nauratti kallis kaara mediun audi ja tuulipuku valkeilla lenkkareilla, koska suomi on noin halvasti alkanut pukeutua.Joggareissa töihin juntit.Ja juhlille t-paidalla?farkuilla ja edell.niil valkeil lenkoilla.Tojon ratissa puku päällä monikin.
        Kylläpä on tyhmää keskustelua.Suomihan pukeutuu narrista herraan halvan näkösesti.Mutta onkos tää nyt miesten suusta kuultua noi edelliset keskustelut?vai lapsien??? pukupellet etoo mua naisena.
        Mitä tohon autoon tulee maailman kaunein auto.Rahalla ei saa onnea ja on katoavaista.

Opettele Kia-Tero edes kirjoittamaan. Idiootti kirjoittelee näitä samoja loruja useammalle palstalle. Polkaise se Kia-mopoautosi tulille ja ajele Siwaan hakemaan lisää pilsneriä!

• TV BEMARISTI!

omaa paskaas ja juo kusta päälle!

• Habbonen

Voi vitsi! Tuliko paha olo kun meni poikakaverin kanssa bänks? Mitäs nyt teet ammattikoulussa välitunneilla kun et imuttele poikakaverisi mutteria vanhan Bemun takapenkillä?

• Schindlerin autolist

...Jos tunnustaa hakaristin aatetta ja odottaa malttamattomana kol.. eikun neljännen valtakunnan uutta nousua euroopassa, (jota salassa Lidl ja BMW vievät eteenpäin), niin saa oikeuden rajattomaan kirjoitteluun ja köyhien ivaamiseen. Ja sitten joskus myöhemmin viran epäonnistuneiden ihmisten uudelleenkouluttamisessa/tuhoamisessa. Tarkoitan tietysti japsiautojen omistajia.

• BMW-elitisti

Sinulla on hienoja ajatuksia! Taidat olla kaltaiseni ylemmän keskiluokan edustaja? Hienoa, että palstalla on muitakin fiksuja kuin vain minä.

• huuuuuhaaaaa

kävisi sitten kukaan. Kunnollisissa ansiotöissä olevat eivät haaskaa aikaa tähän paskanjauhantaan, niin kuin esim. minä.

• Hehhehehe

Te menette kyllä niin helppoihin

• ei tyhjä tasku

johonkin se raja pitää vetää. bmw mies tulee mieluiten poikakaverinsa pakoputkeen. mutta tiedättekö mikä on maailman pahimpia perversioita, no se kun poika tulee isäänsä. muuten miksi noin vanhoilla autolla pitäisi päästä kirjoittelemaan,mielestäni 1v auton ikään ka tulorajaksi 70000e\vuosi.se loisi mielestäni merkille kuuluvaa arvostusta ja tasoa.

• adsfasdfsadfas

Kuinka hienoa.

• BMW-elitisti

Olin ehkä turhan lempeä? Määrittelen kirjoitusoikeuden osalta auton maksimi-iäksi sen, ettei sitä ole vielä katsastettu omistajan toimesta. Huvittaa, kun nämä köyhät varaavat aikoja katsastuskonttorille. Minä en kehtaisi niin vanhalla autolla ajaa. Auto menee aina vaihtoon ennen määräaikaiskatsastusta.

• E60 M5
        BMW-elitisti kirjoitti:

Olin ehkä turhan lempeä? Määrittelen kirjoitusoikeuden osalta auton maksimi-iäksi sen, ettei sitä ole vielä katsastettu omistajan toimesta. Huvittaa, kun nämä köyhät varaavat aikoja katsastuskonttorille. Minä en kehtaisi niin vanhalla autolla ajaa. Auto menee aina vaihtoon ennen määräaikaiskatsastusta.

meillä varsinainen valehtelija. Voitko mennä muualle pilaamasta meidän muiden mainetta?

Logiikkasi muuten ontuu. Haluatko muka mieluummin ajaa vuoden 2010 116i:llä kuin vuoden 2007 M5:lla?

• ruskeaaaaaaaaaa
        E60 M5 kirjoitti:

meillä varsinainen valehtelija. Voitko mennä muualle pilaamasta meidän muiden mainetta?

Logiikkasi muuten ontuu. Haluatko muka mieluummin ajaa vuoden 2010 116i:llä kuin vuoden 2007 M5:lla?

ovat persaukisten kulkineita.

• Fleshlight
        ruskeaaaaaaaaaa kirjoitti:

ovat persaukisten kulkineita.

Sinähän sen tiedät kun kikkailet vanhalla siis tosi vanhalla Baijerilla Sörnäisten Alepaan hakemaan pilsneriä!

• BMW-elitisti
        E60 M5 kirjoitti:

Fy fan! Ajan 635i:llä. En koskisi 1-sarjaan.

• LadyGAGABYLLY
        BMW-elitisti kirjoitti:

Fy fan! Ajan 635i:llä. En koskisi 1-sarjaan.

Jopolla sinä ajat tai siis näillä pakkasilla et aja millään.

• kalsafjd
        LadyGAGABYLLY kirjoitti:

Jopolla sinä ajat tai siis näillä pakkasilla et aja millään.

Ajan millä ajan huora mitä se sua kiinnostaa?

• Habbonen
        kalsafjd kirjoitti:

Ajan millä ajan huora mitä se sua kiinnostaa?

Amis- homolla meni poikakaverin mutteri väärään kurkkuun! Sinä et aja millään vaan sinua ajetaan!

• Kirjautuminen pakko!

niin ei tarvis tollasta paskaa lukee mitä säki kirjotat

• volkkarimies

vaikka vetoa että täällä kirjoittaa jotkut amikset nyt :D ja osa amiksista ajaa 80-luvun corollalla jossa haisee wunderi ja roikkuu karvanopat, ja jotka vähän väliä ajavat itsensä penkkaan ja laittavat "tyttöystävänsä" puskemaan autoa penkasta, amikset ovat herrasmiehiä! ;) itsehän en ole, olen EX lukiohinttari :)) enkä aja bmw:llä. uudet bemut kuitenkin autojen eliittiä, hox, uudet.

• Baijerista kajahtaa
        volkkarimies kirjoitti:

vaikka vetoa että täällä kirjoittaa jotkut amikset nyt :D ja osa amiksista ajaa 80-luvun corollalla jossa haisee wunderi ja roikkuu karvanopat, ja jotka vähän väliä ajavat itsensä penkkaan ja laittavat "tyttöystävänsä" puskemaan autoa penkasta, amikset ovat herrasmiehiä! ;) itsehän en ole, olen EX lukiohinttari :)) enkä aja bmw:llä. uudet bemut kuitenkin autojen eliittiä, hox, uudet.

Mulla on semmonen tunne että just nämä volkkaripellet on koko suomi24 häirinnän takana, sitä sitten vuoronperään solvataan ja nuollaan jonku ryhmän persettä ...mikä kulloinkin sopii parhaiten omiin tarkoitusperiin.

• Mersu Kingi
        Baijerista kajahtaa kirjoitti:

Mulla on semmonen tunne että just nämä volkkaripellet on koko suomi24 häirinnän takana, sitä sitten vuoronperään solvataan ja nuollaan jonku ryhmän persettä ...mikä kulloinkin sopii parhaiten omiin tarkoitusperiin.

sinun e36 Bemun moottori? Olet ajanut 10 vai 20 kertaa ojaan tänä talvena??

• Herr Muzcnt
        Baijerista kajahtaa kirjoitti:

Lue oma tekstisi uudelleen ja nolostu :D

• toimetonhenkilö

Mietin vaan, että onko sinulle elitistille, oikeasti -98 Avensiksella ajavalle, 50000 vuodessa kova tienesti? Tietty jos olet Kelan "palkkalistoilla" niin voihan se olla...

• asdfasfds

Laskehan huviksesi millaiset bruttotulot täytyy olla jos pääsee 50000€ vuosinettoon. Kyllä se aika kova tulotaso on tässä maassa, kun keskiverto palkka on n. 30000€ vuodessa bruttona.

• Kotimainen kunniaan

Kannatan ehdottomasti tulorajaa palstalle kirjautumiseen. Kannatan myös kotimaista työllisyyttä ja siksi autovalintani on Porsche Cayman ilman "menorajaa", joka Saksassa on rajoitettu 250 km/h:ssa

• subutruxtrubadux

subaru imprezalla! ;) paree ku bemu :D

• Gyyuhg
        subutruxtrubadux kirjoitti:

subaru imprezalla! ;) paree ku bemu :D

hahhhahahah köyhällä on siis alla - 89 Legacy!

• hei-hei...

Mutta miksi sinun pitäisi sitten ollenkaan tulla tänne palstalle tunnelmoimaan? Eikö riitä, että auto pelaa ja on kunnossa? Mitä sitä enää täältä neuvoja kyselemään? Ei kalliin BMW:n omistajan tarvii täältä kysellä mitään. Riiittää kun vie auton huoltoon. Kyllä ne korjaamolla tietävät huoltaa auton. Et kai sinä nyt itse korjaile autoasi?

Ps. Nyt kun tiedät, että täällä on tällaista porukkaa, niin eipä sit tarvii enää tulla.

• mies,

tunne itseäni köyhäksi, sillä ei ole tarvetta leveillä autolla :) toisin kuin tällä palstalla joillakin ilmeisesti.. autot ei kerro miehestä mitää tai naisesta..

• Metsää on myyty...
        mies, kirjoitti:

tunne itseäni köyhäksi, sillä ei ole tarvetta leveillä autolla :) toisin kuin tällä palstalla joillakin ilmeisesti.. autot ei kerro miehestä mitää tai naisesta..

Tähän trolliin liittyen: monesti tosielämässä se uusi ja hieno auto on velkavetoinen, kun taas vanhalla 10 vuotiaalla volvolla ajava voi olla ihan oikeesti varakas. Jos autot ei kiinosta niin onhan uusi auto huonoin sijoituskohde. Kuinka monta BMW 635i on suomessa rekisteröity viimeisen kolmen vuoden aikana uutena? Eli veikkaisin kirjoittajan löytyvän helposti jos olisi todellinen tapaus.

Ei uusilla autoilla ajavilla ole syytä seurata näitä palstoja. Auto ajetaan takuuhuoltoon jos siihen tulee vika tai se vaihdetaan uuteen.

ps. itsellä e39, ei vaihtopaineita, vaikka voisin ostaa käteisvaroilla F10:n.

• JEP JEP

Varsinainen TROLLIEN TROLLI.
      Jos muka nuo tulot niin ei varmasti tarvii täällä valittaa tai kysellä.
      Merkkikorjaamolle HUS HUS

• paska elämä ja bmw

Tulot viimeiseltä kolmelta vuodelta 0 euroa.
      Olen narkomaani ja pikkurikollinen. Vähän väliä joutuu olemaan "valtion hotellissa" pikkurikoksista.
      Ajan BMW 316 merkkisellä autolla, joka on yhtä paska kun mun elämä.

• Nisse.

koittaakaa ihmiset nyt vähän kehittää itseänne, ei toi autotekniikka oo kehittynyt paljonkaan viime vuosina, joten turha päteä sen kautta. itsellä on kyllä vanha bemari sen takia että se antaa halpoja mukavia kilometrejä mutta vanhana automiehenä ei kohta enää uskalla liikenteeseen jos asenteet ovat tämmöisiä.

• Nisse.

siis tasan ei käy onnenlahjat mutta netissäkin pitäis jotain rajoituksia olla nimenomaan vaikka näitä kaltaisia ääliöitä on vaikea vaientaa tätä kautta ..

• Nisse.

paskaa luin juuri jotain dan brownin kadonneesta symbolista..you are stupido..ihan totta katso peiliin..toi sun kirjoitus on suurinta paskaa..ever

• Nisse.

olen tutkimusprofessori ja tutkin ihmiskunnan pimeää puolta..poikkitieteellisten tutkimusten kautta olen päätynyt tänne bemari-palstalle, ja jotenkin hyväksynyt nämäkin ihmiset, mutta toi keskustelun avaus on niin järkyttävaa paskaa ja ihmiskunnan vastaista toimintaa, että ei voi olla totta..

• BMW-elitisti

Kirjoitustyylistäsi näkee, että olet suorittanut korkeintaan ammattikoulun.

• BMW-elitisti
        BMW-elitisti kirjoitti:

Olen myös gay sitten.

• BMW-elitisti
        BMW-elitisti kirjoitti:

myös avaruuden hienoin.

• BMW-elitisti
        BMW-elitisti kirjoitti:

myös avaruuden hienoin.

on parenpi kuin Toyota!

• Pena Bimmeri
        BMW-elitisti kirjoitti:

on parenpi kuin Toyota!

BMW-miehet juo pussikaljaa pusikossa kuten Toyoterot.

• tötterötero
        Pena Bimmeri kirjoitti:

BMW-miehet juo pussikaljaa pusikossa kuten Toyoterot.

pussikaljassa on sitä jotain! omistan auton mutten toyotaa enkä bmw:tä, mutta juon joskus pussikaljaa nam nam nam

• *kansanedustaja

• buahhhaahaahhaahha

tämän palstan kirjoittelu loppuu kokonaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe