ARVAATTEKO/TIEDÄTTEKÖ

hyvin utelias

Ihan vain mielenkiinnosta, kuinka tunnistaa horroskoopin? Siis ihmisen luonnetta katsomalla.Jos kerron itsestäni jotain, pystyykö sen avulla päättelemään horroskooppimerkkini? En itse usko näihin yhtään, mutta jonkin sortin mielelnkiinto asiaan on.

Eli olen nainen ja 21vuotta. Elämäni on ollut yhtä myrskyä, useasti olen selkääni ottanut joka taholta. Ei siksi, että olisin sen kummemmin vaikea, mutta koen silti olevani syypää.
Olen haaveilija, joka kuitenkin rakastaa faktoja. Tutkin asioita mieluusti, ihan vain omaksi ilokseni.
Tykkään piirtää ja nautin musiikista. Mitään en kyllä osaa soittaa, mutta kuuntelen sitäkin enemmän.
Vihaan kevättä, rakastan syksyä ja sen pimeitä iltoja, Kylmän kirpakkaa ilmaa ja lehtien ropinaa jalkojeni alla.
Minulla on ystäviä, joiden kanssa tulen toimeen. Käymme ulkona syömässä ja juomassa ja vietämme rattoisia koti-iltoja, mutta viihdyn myös yksin.
En koe olevani kotona ison ihmislauman keskellä, sellainen ahdistaa.

Mikä horroskooppimerkkini on?

Tämä ei ole mitään provoa, ihan mielenkiinnosta tämän kysymyksen kirjoitin. Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunut, se ei ollut tarkoitukseni.

Vastatkaa ja kyselkää.

10

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koko ihminen.

      mutta vastaan kuitenkin : Mieleeni nousee Vaaka,jotenkin myös suoraa Jousimiehen tai jopa Skorpionin puhetta, ihmisjoukon aiheuttama ahdistus ei kenties johdu auringosta, vaan aivan jostain muusta kuviosta en nyt muista mistä,niin se voi olla sitä huone 12 viittyy yksin, ei sosiaalinen, viihtyy omassa suppeassa paikassaan. Kuu kertoo tunne-elämästä ei tulisi kysyä horoskooppimerkkiä. Huone 12 kertoo tarpeesta yksinäisyyteen vetäytymiseen onko kartallasi tuossa huoneessa planeettoja? Miksi kannat syyllisyydentunnetta? Neptunukseen Kalojen-merkkiin liitetään haaveet Venus Kaloissa,Venus Ravussa, Kuu Kaloissa, Mars Kaloissa? Huone 7 mitä ja kuinka paljon planeettoja on siellä? Huone 4 mitä planeettoja, merkkejä siellä, MC missä merkissä? Lisäksi eletty varhaislapsuus, kyky ymmärtää toista ihmistä vastapuolta kirjoituksesi loistaa kauniisti. Tahtoisin kysyä onko vielä matemaattisia kykyjä, tietotekniikkaa sillä koskaan?
      Luotan vain koko karttaan, luotan koko ihmiseen.

    • zakkz

      Mulle tuli heti mieleen skoppioni! Ja sitten herkkyys ja taiteellisuus viittaisi kaloihin, mutta jotenkin en usko, että se olisi aurinkomerkki. Mutta toisaalta, en usko, että sen perusteella mitä joku kertoo itse itsestään voi tunnistaa horoskooppia. Ulkonäön ja luonteen perusteella omat horoskooppiarvaukseni pienen tutustumisen jälkeen ovat osuneet yli 90% oikein, tai ainakin on osunut lähelle. Joillakin saattaa olla niin paljon muita merkkejä kartalla, että aurinkomerkki jää ihan varjoon. Sitten on niitä joiden aurinkomerkin näkee jo kaukaa, mutta kun tutustuu paremmin, sieltä tulee muutkin esille. Esim. eräs oinas jonka 100% varmuudella tunnistin heti oinaaksi ja kun tunsin hänet paremmin, niin sieltä tuli niin selkeitä kalojen ominaispiirteitä esille, että ihan pakko oli katsoa hänen karttaansa ja siellähän sitten oli kuu kaloissa ja muitakin planeettoja kalojen merkissä hyvinkin paljon. Mutta nuo ominaisuudet eivät olisi koskaan tulleet esille jos en olisi tutustunut häneen paremmin.
      Kerrothan sitten mikä se sinun merkkisi on?

      • Haaveellisuus.

        Mutta muu kartta mukaan, aurinkomerkki ei riitä. Ihanteet, haaveet, haaveellisuus loistaa, Venus Kaloissa? Neptunus Vaa`assa? Neptunus askendentilla? Merkurius Kaloissa? Mahdollisuuksia on hyvin paljon. Aurinko Kaksonen tuskin kirjoittaa noin haaveellisesti.


    • öööp

      Neitsyt.

      Olen haaveilija
      Tutkin asioita
      Tykkään piirtää
      nautin musiikista
      rakastan pimeitä iltoja
      viihdyn myös yksin
      En koe olevani kotona ison ihmislauman keskellä, sellainen ahdistaa.

      Tossa ainakin oli asioita sun tekstistä, jossa oli samoja piirteitä kun monissa tuntemissani neitsyissä. Taiteellisuus, pimeästä tykkääminen, yksinään viihtyminen ja ennen kaikkea toi ihmislauman keskellä tuleva ahdistus. Noi nyt voi olla ihan minkä merkin piirteitä vaan, mutta Neitsyt mulla tulee ensimmäisenä mieleen.Ei pelkästään mitä sanotaan neitsyistä vaan omasta kokemuksesta Neitsyistä...

    • TuliLohikäärme

      Itse sanoisin että kalat. Niin monia samanlaisia piirteitä kuin myös minussa. Tosin voihan tämä olla mikä tahansa. Horoskooppiin ku ei kannattaisi koskaan sokeasti katsoa.

      • Älä häiritse.

        Tarkoittaa : Tahtoo olla omassa rauhassaan yksin, keskittyy työnsä tekemiseen luo hyvää tulosta, yksinolemista ilman paniikkia, nauttii keskittymisestä omaan olemiseensa, ei kärsi yksinäisyydestä, omavalintainen yksinäisyys tosin siis syntymäkartan tuoma. Voi olla vaikka minkälaisessa kartassa aurinko Neitsyt, Vaaka, Kaksonen, Kuu Rapussa Neitsyellä.


      • Rakas, teen työtäni.
        Älä häiritse. kirjoitti:

        Tarkoittaa : Tahtoo olla omassa rauhassaan yksin, keskittyy työnsä tekemiseen luo hyvää tulosta, yksinolemista ilman paniikkia, nauttii keskittymisestä omaan olemiseensa, ei kärsi yksinäisyydestä, omavalintainen yksinäisyys tosin siis syntymäkartan tuoma. Voi olla vaikka minkälaisessa kartassa aurinko Neitsyt, Vaaka, Kaksonen, Kuu Rapussa Neitsyellä.

        Anteeksi, ei siis Kuu rapussa. Neptunus huone 1 (4), tai 5 auringon yhteydessä. Huone 9 tiedonjanoa.
        Vaikka tykkää piirtää, luovuus voi siirtyä rakkaussuhteeseen, kun oikea tulee vastaan piirtäminen siirtyy luovaan rakkauteen.


      • Hyvin utelias
        Rakas, teen työtäni. kirjoitti:

        Anteeksi, ei siis Kuu rapussa. Neptunus huone 1 (4), tai 5 auringon yhteydessä. Huone 9 tiedonjanoa.
        Vaikka tykkää piirtää, luovuus voi siirtyä rakkaussuhteeseen, kun oikea tulee vastaan piirtäminen siirtyy luovaan rakkauteen.

        Hei,
        Paljon tuli vastauksia ja mielenkiintoiselta näyttää tuo kartoittaminen ja pohdinta niiden pohjalta.
        Olen horroskoopiltani Vaaka.


    • Veikkaaja"

      Koska usein skorpparit arvuuttelevat merkkiään. Toisaalta mulle tulee tuosta kuvauksesta mieleen neitsyt ja kaksonen. Mutta vastaan silti, että skorpioni.

      • Veikkaaja"

        Myöhästyin vähän.. ja pieleen siis meni, arvaukseni. Huomasin vasta nyt. Olitkin vaaka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2359
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      57
      1360
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe