Kumpi on parempi, se että nainen lähestyy aktiivisesti galleriasivulla vai että odottelee miehen privaattiviestiä? Mä olen odottanut että koskahan yks mies kirjoittaa privaattiviestin kun on muutaman vieraskirjaviestin kirjoittanut harvakseltaan. SIis n. kolme viestiä ajalla muutama kuukausi.
Mä olen yleensä itse kirjoittanut ensin vieraskirjaan ja se on vastannut. Liian passiivinen mies väsyttää. Eikös se ole miehen tehtävä iskeä eikä naisen? Sellainen pieni kissa-hiiri-leikki, mutta koska pitäis ottaa askel lähentymiseen kun ei tiedä toisesta muuta kuin muutaman sanan verran mitä galleriasivulle on kirjoitettu?
Jotkut ovat kirjoittaneet vähän liiankin yksityisluontoisia asioita ja jotkut vain pelkällä kyssärillä liikkeellä ja loput sitten siltä väliltä. Mutta mitä miehet pihtaa ja pelkää? Miksei voi reilusti kirjoittaa privaattiviestiä jos vaivautuu vieraskirjaankin kirjoittelemaan enemmän kuin kerran?
Kuinkahan kävis jos kysyis suoraan että koskas nähtäis niin voitais siirtyä eteenpäin tai sitten väistyä takavasemmalle?;D Vai onko sittenkin parempi jättää tuppisuut omaan arvoonsa ja hakeutua vähän aktiivisempien miesten pakeille? Mitä asioita miehet vieroksuvat ja pelkäävät naisessa niin että eivät uskalla lähestyä? Vai eivätkö vain yksinkertaisesti ole kiinnostuneita? Millaisesta naisesta ovat kiinnostuneita? Mikä herättää mielenkiinnon ja saa jatkamaan jutustelua ja ehkäpä ehdottamaan tapaamista?
HEI MIEHET!
60
638
Vastaukset
- meneväinen,,
Minulla on selvästi et varattu...niin eikö samat kirjoittele tuon tuostakin , jotain jonnin joutavaa...no poistan enkä vastaa. Samat äijän rutaleet on viikottain silti kurkkimassa sivullani, MIKSI?
Nää mykät v a eniten, piruako he siellä kyttäävät, kunsei mitään sanottavaakaan ole?
En hae mitään muuta kuin keskustelua palstoilla, se selväksi tulee ...kun lukee!
Olen varma jos yksin jäisin, etten hakisi netinkautta seuraa, menkää elävien ihmisten pariin, kaikenlaisiin tapahtumiin jne. Täähän voi puhua paskaa silmät päästään, hyi...inhottaa ajatuskin.- .....
galleria kiinni, jos sinua inhottaa.
- xxxyyy
Ihme ja kumma, miehet ovat erilaisia.
Naisissakin on monenlaisia, sinä haet seuraa mutta tuo sinulle vastannut raivoaa jo vaikkei kukaan ole mitään kysynytkään. Miehistäkin osa ei etsi mitään erityistä, vastaa, koska se on kohteliasta. Ne, jotka etsivät seuraa varmaan kysyvät jossakin vaiheessa, mutta eivät välttämättä sinulta.
Valintaa se on puolin ja toisin, mikään ei ole varmaa. Riski on otettava jos haluaa pärjätä mutta tappiosta on turha masentua.- ei käy,,
No hoplaa... en raivonnut, ihmettelen enemminkin. Mistäs sinä tiedät mitä viesteissä/päiväkirjassa lukee?
Ei kukaan , mielestäni...luota johon nettikirjoittelijaan, en minä ainakaan tällä iällä.
Saagaahan sieltä voi tulla pilvin pimein, On kysytty, on pyydetty ihan vain kahveille jne... poistoon...säälittäviä, ja kun ei vastaile alkavat ilkeilyn nikkiäsi kohtaan. Tämäkin on tullut esille.
Tervehdykset ja toivotukset on ihan jees vaan jatkuva yhteydenpito on perseestä! - xxxyyy
ei käy,, kirjoitti:
No hoplaa... en raivonnut, ihmettelen enemminkin. Mistäs sinä tiedät mitä viesteissä/päiväkirjassa lukee?
Ei kukaan , mielestäni...luota johon nettikirjoittelijaan, en minä ainakaan tällä iällä.
Saagaahan sieltä voi tulla pilvin pimein, On kysytty, on pyydetty ihan vain kahveille jne... poistoon...säälittäviä, ja kun ei vastaile alkavat ilkeilyn nikkiäsi kohtaan. Tämäkin on tullut esille.
Tervehdykset ja toivotukset on ihan jees vaan jatkuva yhteydenpito on perseestä!Täytyy nyt sanoa että ne henkilöt jotka ovat minuun tehneet netitse tuttavuutta ovat kyllä livessä olleet ihan asiallisia ja mukavia. Jos olisin seuraa kaivannut, jokainen olisi varmasti ollut hyvä valinta.
- ehhe-he...
xxxyyy kirjoitti:
Täytyy nyt sanoa että ne henkilöt jotka ovat minuun tehneet netitse tuttavuutta ovat kyllä livessä olleet ihan asiallisia ja mukavia. Jos olisin seuraa kaivannut, jokainen olisi varmasti ollut hyvä valinta.
Sinäkö olet heitä sitten tavannutkin? Olet siis vapaa ja uskalias? Puhuinkin, et miksi...jos galleriassa lukee et, varattu...ei hae mitään, kuin juttuseuraa...alkaa sellainen jatkuva pommitus..miksei äänettömyyskään auta?
Olen niin kranttu etten ikinä kirjoittelun kautta lähtisi tapailemaan ketään. Tämä kai nyt selvä`?
Onnea sinulle jos olet noin ystäviä löytänyt, minulle ei kiitos.
En halua tavata täältä ketään kenen kanssa kirjoittelen, evvk.
Kun ja jos yksin jään, en jää netin varaan...minä menen tapahtumiin...kaikenlaisiin ja voinhan sen jopa ravintelistakin löytää, ei voi tietää? Tämä kirjoittelu on vain täytettä , ei muuta.
Jaa, kitutunti lähti...voishan joillekin vaipat vaihtaa... - xxxyyy
ehhe-he... kirjoitti:
Sinäkö olet heitä sitten tavannutkin? Olet siis vapaa ja uskalias? Puhuinkin, et miksi...jos galleriassa lukee et, varattu...ei hae mitään, kuin juttuseuraa...alkaa sellainen jatkuva pommitus..miksei äänettömyyskään auta?
Olen niin kranttu etten ikinä kirjoittelun kautta lähtisi tapailemaan ketään. Tämä kai nyt selvä`?
Onnea sinulle jos olet noin ystäviä löytänyt, minulle ei kiitos.
En halua tavata täältä ketään kenen kanssa kirjoittelen, evvk.
Kun ja jos yksin jään, en jää netin varaan...minä menen tapahtumiin...kaikenlaisiin ja voinhan sen jopa ravintelistakin löytää, ei voi tietää? Tämä kirjoittelu on vain täytettä , ei muuta.
Jaa, kitutunti lähti...voishan joillekin vaipat vaihtaa...En minä ihmisiä pelkää, tosin sen verran itsenäinen olen että en kaipaa mitään rajoitteita suvereniteetilleni. Profiilissani lukee etten etsi mitään erityistä.
- Ymmällään...
olla liian tasokas niille miehille kun eivät uskalla kysyä, vai? ;D Ne kyselee vain 3-kymppisiltä. Sitten ne saa pakkeja ja roikkuvat netissä vuosikaudet kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.
- Adria
Odottelemisessa piilee se vaara, että 'nukkuu onnensa ohi'. Onkohan tämä kuitenkaan varsinainen treffipalsta. Mikäänhän ei tietenkään estä reippaasti lähestymään toista ihmistä vaikka ilmoittamalla hänelle, että olet mielenkiintoinen ihminen. Tuskin korrektia toteamusta tai kysymystä korvatillikka seuraa.
- Arvaa kuka?:)
Koltisaikojen lirttailun muistoksi:))
http://www.youtube.com/watch?v=EUd_nnRlt8s&feature=related - Adria
Arvaa kuka?:) kirjoitti:
Koltisaikojen lirttailun muistoksi:))
http://www.youtube.com/watch?v=EUd_nnRlt8s&feature=relatedEn kyllä osaa arvata. Toivottavasti ei olla toisiamme kadotettu!
Adria kirjoitti:
En kyllä osaa arvata. Toivottavasti ei olla toisiamme kadotettu!
kokonaan. Täällähän minä! Mutta ei olla samanlaista lirttailua enää pidetty, niin siitä tuo biisi. Oliko liian haikea? Ei ollut tarkoitus itkettää ketään :& Ethän sä itkenyt sentään..? Ihan tiukasti elämässä kiinni ollaan.
Tässä hiljattain lueskelin niitä juttuja ja kyllä täytyy sanoa että aikas huvittavaa romanttista hömppäluettavaa oli välillä;D Mukava joskus fiilistellä lukemalla vanhoja viestejä. Leikkiähän tämä palstailu enimmäkseen on. Joskus toki tulee kirjoiteltua ihan tosissaankin.
Kyllä sä tiedät kuka mä olen mutta taidat vaan palstalaisten takia vähän "ujostella" ja leikkiä tietämätöntä.:)))
Mutta törmäillään täällä! - Adria
kokonaan. Täällähän minä! Mutta ei olla samanlaista lirttailua enää pidetty, niin siitä tuo biisi. Oliko liian haikea? Ei ollut tarkoitus itkettää ketään :& Ethän sä itkenyt sentään..? Ihan tiukasti elämässä kiinni ollaan.
Tässä hiljattain lueskelin niitä juttuja ja kyllä täytyy sanoa että aikas huvittavaa romanttista hömppäluettavaa oli välillä;D Mukava joskus fiilistellä lukemalla vanhoja viestejä. Leikkiähän tämä palstailu enimmäkseen on. Joskus toki tulee kirjoiteltua ihan tosissaankin.
Kyllä sä tiedät kuka mä olen mutta taidat vaan palstalaisten takia vähän "ujostella" ja leikkiä tietämätöntä.:)))
Mutta törmäillään täällä!Kuka on kuka - leikissä en oo hyvä, vaan oon siinä tosi surkee. Auta mua!
Adria kirjoitti:
Kuka on kuka - leikissä en oo hyvä, vaan oon siinä tosi surkee. Auta mua!
sulle salaisuuden sun privaattiviestissäs. Lupaa ettet paljasta täällä sitä, jookos;D
- Adria
sulle salaisuuden sun privaattiviestissäs. Lupaa ettet paljasta täällä sitä, jookos;D
Aah! Mainiota, mahtavaa. Sinäkö se olit. Lupaan, lupaan piilottaa kaikki paljastukset.
naisen lähestyä miestä ensimmäisenä galleriasivulla tai privaviestinä. On sitten eri asia, mikä on vastaus tai tuleeko vastausta lainkaan. Tuossa sinun tapauksessasi sanot itse yleensä kirjoittaneesi ensimmäisenä. norMaalikohtelias mies kyllä vastaa, vaikka ei välttämättä tarkoita sillä sen kummempaa. Monelle netti on vaan vapaa-ajanviettopaikka muiden joukossa. Ei oikeassakaan elämässä naista välttämättä kutsuta treffeille, vaikka olisikin "jo" kolme kertaa muutaman kuukauden sisällä tullut pari sanaa vaihdettua! :)
- Meriläinen
Mitä jos samana päivänä vähän lirttailee ainaski kolme kertaa saman miehen kanssa. AHHH
Meriläinen kirjoitti:
Mitä jos samana päivänä vähän lirttailee ainaski kolme kertaa saman miehen kanssa. AHHH
että kolmas kerta toden sanos? ;))
- Meriläinen
norMix kirjoitti:
että kolmas kerta toden sanos? ;))
En tiiä mutta ootan mielenkiinnolla huomista päivää, vieläkö lirtti pelaa :))
Meriläinen kirjoitti:
kaiken muuttaa voi, mutta älä kuitenkaan lähde merta edemmäksi kal...lirtille! :))
- utelias ulla
Meriläinen kirjoitti:
Miksi huomista, iltahan on nuori vai oletko sortunut "urheiluhulluun", hihiii???
- Meriläinen
norMix kirjoitti:
kaiken muuttaa voi, mutta älä kuitenkaan lähde merta edemmäksi kal...lirtille! :))
Hih, siinähän se on meri ihan tehtaan seinän takana :)
- Meriläinen
utelias ulla kirjoitti:
Miksi huomista, iltahan on nuori vai oletko sortunut "urheiluhulluun", hihiii???
Työpaikalla on yks tosi söde :)
- utelias ulla
Meriläinen kirjoitti:
Työpaikalla on yks tosi söde :)
No niinpäs tietty. Luulin, että tuolla galleriassa lirttaa.
Sitten vaan ripset heilumaan ja sopivaa muikistelua.
Livelirtti onkin kivaa :-). - Meriläinen
utelias ulla kirjoitti:
No niinpäs tietty. Luulin, että tuolla galleriassa lirttaa.
Sitten vaan ripset heilumaan ja sopivaa muikistelua.
Livelirtti onkin kivaa :-).Niin on, ja nyt sammutan koneen. meen lukemaan ja haaveilemaan. öitä :=)
- utelias ulla
Meriläinen kirjoitti:
Niin on, ja nyt sammutan koneen. meen lukemaan ja haaveilemaan. öitä :=)
Sinisiä unia toivottelen :-).
Meriläinen kirjoitti:
Niin on, ja nyt sammutan koneen. meen lukemaan ja haaveilemaan. öitä :=)
huomiselle ja öitä minunkin puolestani!
- *meriläinen
norMix kirjoitti:
Etkö tarkoittanutkaan minua??? :))
No oothan sinä ihanan suloinen, pusi pusi :)
- parraton
galleriasivua ole tarkoitettukaan treffisisvustoksi.
Laita siihen galleriasivuun, et sinulla on treffisivukin ja toivot yhteydenpidoa ja aktiivista otetta. (tee siis se sivu aktiiviseksi)
Galleriasivut on kuin sunnuntaikävely vanhaan aikaan, nyökätään, tervehditään, nostetaan hattua j ohitetaan kkauniisti. Tutumpien kanssa vaidetaan pari sanaa ja ja uteliaiden kanssa pidellääb säitä ja ihmetellään jotain ajankohtais uutista.- tule ystäväkseni
Vai ei ole treffisivu?
Miksi ihmeessä siellä sitten on esim. tämä mahdollisuus:
Tapaa uusia ja vanhoja ystäviä
Haun avulla voit etsiä muita jäseniä, vanhoja kavereita tai uusia tuttuja läheltä sinua. - haloo onko valoo
tule ystäväkseni kirjoitti:
Vai ei ole treffisivu?
Haun avulla voit etsiä muita jäseniä, vanhoja kavereita tai uusia tuttuja läheltä sinua.kuin ystävien ja kavereiden tapaaminen. Treffisivuston löydät s24:n etusivulta. Nämä palstat ja galleria eivät ole tarkoitettu kumppanin tai seksikumppanin etsintään.
- tule ystäväkseni
haloo onko valoo kirjoitti:
kuin ystävien ja kavereiden tapaaminen. Treffisivuston löydät s24:n etusivulta. Nämä palstat ja galleria eivät ole tarkoitettu kumppanin tai seksikumppanin etsintään.
Valoa on. =D
Itselläni ei ole tarvetta netistä hakea seksikumppaneita, mutta kokemusta on gallerian viesteistä. - sepä se,,,
kuin ystävien ja kavereiden tapaaminen. Treffisivuston löydät s24:n etusivulta. Nämä palstat ja galleria eivät ole tarkoitettu kumppanin tai seksikumppanin etsintään.
näin minäkin asian koen. Ja kuitenkin samat vanhat ukonkörmyt viikottain sivuja tutkimassa, miksiköhän?
Jos suomenkielellä , kertoo ettei mitään hae, .. muuta kuin juttuseuraa...se ei mene jakeluun.
Miksi sulkisin sivuni? Se on siksi että fiksut heittää viestiä, ei iskemistarkoituksessa..ehkäpä jotain sellaista mitä näillä sivuilla ei halua kertoa.
Nuo muutamat kyylääjät vain ärsyttävät.
Mielestäni todella treffipalstat ovat sitä varten, ja chattailu. Katsoisivat myös ikää...ei vähempää voisi kiinnostaa joku 70v papparainen altid sivulla , kun kotona on 50v. Pikkasen eroo, hei! - tuletko ystäkseni
sepä se,,, kirjoitti:
näin minäkin asian koen. Ja kuitenkin samat vanhat ukonkörmyt viikottain sivuja tutkimassa, miksiköhän?
Jos suomenkielellä , kertoo ettei mitään hae, .. muuta kuin juttuseuraa...se ei mene jakeluun.
Miksi sulkisin sivuni? Se on siksi että fiksut heittää viestiä, ei iskemistarkoituksessa..ehkäpä jotain sellaista mitä näillä sivuilla ei halua kertoa.
Nuo muutamat kyylääjät vain ärsyttävät.
Mielestäni todella treffipalstat ovat sitä varten, ja chattailu. Katsoisivat myös ikää...ei vähempää voisi kiinnostaa joku 70v papparainen altid sivulla , kun kotona on 50v. Pikkasen eroo, hei!Yksi kokemukseni.
Mies laittoi minulle oikein huumoripitoisen viestin ja sai aikaiseksi sen, että vastasin hänelle.
Kysyin häneltä, mitä palstaa hän käyttää? Keskustelupalstaa, chattia vaiko treffipalstaa?
Ei kuulemma mitään, hän vain tekee hakuja galleriassa, etsien sopivaa naista.
Mulla ei ole enää galleriasivua. =D - tule ystäväkseni
Valoa varmaan löytyi, häneltäkin, tämän palstan kirjoittajalta, joka tuli galleriaan kysymään mittojani ja muotojani? =D
- ,,,,,,
Vai ei ole treffisivu?
Haun avulla voit etsiä muita jäseniä, vanhoja kavereita tai uusia tuttuja läheltä sinua.treffisivu eikä galleriaystävät ole seurustelukumppaneita. Näyttääkin siltä että et erota ystävyyttä ja parinetsintää toisistaan.
- tule ystäväkseni
,,,,,, kirjoitti:
treffisivu eikä galleriaystävät ole seurustelukumppaneita. Näyttääkin siltä että et erota ystävyyttä ja parinetsintää toisistaan.
eli siis galleriaystävän tapoihin kuuluu kysellä mittoja. (paino, pituus, tissit)
En näet ymmärrä, mitä niillä tiedoilla tehdään, jos kirjoitellaan. Minä kirjoitan sormillani, en nänneillä.
Viitaten tuohon proavaan nimimerkkiini tässä ketjussa, en myöskään ymmärrä, että siellä tuli täysin vierailta miehiltä tuota pyyntöä, tule ystäväkseni, ikähaarukalla 23-68v.
Kiitos kuitenkin, että ojensit minun tietämättömyyttäni. =D - ,,,,,,,,
eli siis galleriaystävän tapoihin kuuluu kysellä mittoja. (paino, pituus, tissit)
En näet ymmärrä, mitä niillä tiedoilla tehdään, jos kirjoitellaan. Minä kirjoitan sormillani, en nänneillä.
Viitaten tuohon proavaan nimimerkkiini tässä ketjussa, en myöskään ymmärrä, että siellä tuli täysin vierailta miehiltä tuota pyyntöä, tule ystäväkseni, ikähaarukalla 23-68v.
Kiitos kuitenkin, että ojensit minun tietämättömyyttäni. =Don huonosti käyttäytyviä kirjoittajia, ei se tee siitä siltikään treffisivustoa. Voit kertoa sen myös kyselevälle ystävällesi :))
- tule ystäväkseni
,,,,,,,, kirjoitti:
on huonosti käyttäytyviä kirjoittajia, ei se tee siitä siltikään treffisivustoa. Voit kertoa sen myös kyselevälle ystävällesi :))
Luulen, että aikuisena ihmisenä osaa ja tiedän, miten toimin galleriassa ja minun toiminta oli se, että poistin rekatun nimimerkkini, joten ei ole galleriaa enää. D=
Siinä samalla meni myös vip-herruus chatissa. D=
Kiitän kuitenkin neuvostasi. - ,,,,,
Luulen, että aikuisena ihmisenä osaa ja tiedän, miten toimin galleriassa ja minun toiminta oli se, että poistin rekatun nimimerkkini, joten ei ole galleriaa enää. D=
Siinä samalla meni myös vip-herruus chatissa. D=
Kiitän kuitenkin neuvostasi.Ole hyvä.
Tarkoitukseni oli ottaa kantaa vain siihen että galleriasivusto on eri kuin treffisivusto, joka on tarkoitettu nimenomaan seuranhakupaikaksi. - 51v leppoisaN
joopa joo, minä ainakin toivon löytäväni miesystävän/miesseuraa ja olen toivonut eron jälkeen viimeiset 6 vuotta. Kait sitä voi sen puitteissa käydä vaikka millä sivustoilla juttelemassa. Tutustuen ja jutellen sitä kaiketi päätös treffikahville menosta tehdään eikä tuosta vaan. Olen kyllä laittanut toistaiseksi piiloon sekä gallerian että treffiprofiilin, sillä niin monta turhaa toivetta ja tapaamista on ollut, että jo välillä kyllästyttää. Käsittämättömän vaikea on tutustua sopivaan mieheen, sama varmaan toisinkin päin.
- 17+11
Hyvin rauhassa saa viesteiltä olla, kun laitoin sivulle totuudenmukaisesti: köyhä työtön, johan loppui kiinnostus.
- Pirre*
hauska..:)
- xxgjjjvbm
Eikä sen väitteen tarvitse aina niin tottakaan olla, rauhan se kuitenkin takaa.
- Hehtaari-Heluna
mielenkiintoinen pointti. Joku oikeasti varakas mies vois testata että hakeeko toinen rahaa vai rakkautta:)) Naiset nimittäin juoksee useammin rahan perässä kuin miehet vaikka kyllä miehetkin niiden vähemmän kauniiden maatalontyttärien perässä on kautta aikain juosseet. Naisella jos on hyvät myötäjäiset niin kelpaa paremmin huonommallakin kuosilla;D
- RIMMIR
Hehtaari-Heluna kirjoitti:
mielenkiintoinen pointti. Joku oikeasti varakas mies vois testata että hakeeko toinen rahaa vai rakkautta:)) Naiset nimittäin juoksee useammin rahan perässä kuin miehet vaikka kyllä miehetkin niiden vähemmän kauniiden maatalontyttärien perässä on kautta aikain juosseet. Naisella jos on hyvät myötäjäiset niin kelpaa paremmin huonommallakin kuosilla;D
ymmärtänyt naisia tahi miehiä jotka alkavat seurustelemaan rahan takia. Oli minullakin appiukko joka aina muistutti poikiaan ottamaan "rikkaan talon " tyttären vaimokseen. Ei pojista kukaan loksauttanut korvaansa hokemalle. Eikä tytötkään sen kummemmin. Eikait enää nykyajan Suomessa anneta myötäjäisiä.! Eihän nykyään tarvi edes mennä "pakosta" naimisiin.
viestisi omalla nikilläsi niin tietäisi, että kuka siellä on. Minä ainakin käyn vilkasta keskustelua niiden kanssa, jotka laittavat viestejä vieraskirjaan tai viestittävät privaatisti.
- Sol57
Nyt kokeiltava onnistuuko tällä uudella nimimerkillä. Kun rek. näytti onnistuvan...
Arvoisalle pj:lle tiedoksi;))
tsau:Sihteeri Sol57 kirjoitti:
Nyt kokeiltava onnistuuko tällä uudella nimimerkillä. Kun rek. näytti onnistuvan...
Arvoisalle pj:lle tiedoksi;))
tsau:SihteeriKiva, että olet rekannut, mutta emme nyt ehdi paljon juttelemaan, kun täytyy lähteä hiihtolomalle pariksi päiväksi lounaiseen Suomeen, mutta kun tulen takaisin, niin sitten juttelemme.
- Sol57
Teotwawki kirjoitti:
Kiva, että olet rekannut, mutta emme nyt ehdi paljon juttelemaan, kun täytyy lähteä hiihtolomalle pariksi päiväksi lounaiseen Suomeen, mutta kun tulen takaisin, niin sitten juttelemme.
Oikein Hyvää hiihtolomaa Teo....
Meillä tuo lomareissu niin venyy ja venyy;)) Päästään lähtemäänkin vasta huhtikuun alusta...
Varmasti Friidu Teon kanssa bamlaa;)) Siis öhö....kovin mielellään;)))
tsau:Sihteeri
- ...
Mun mielestä sä olet vaan yksinkertaisesti niin vitun typerä, että ei sun kans normaali mies ala millekkään-
Koita jostain vajaamielisistä tai kehitysvammaisista, jos siellä flaksaisi paremmin. Ja löytäisit omantasoistasi seuraa.
=DW=- Ymmällään...
törkee tyyppi ettei sulle kannattais edes vastata mutta vastaan nyt kumminkin. Toivottavasti sulle tapahtuu jotain sellaista että saat kunnon opetuksen loppuiäksesi.
Tuo kommenttisi vajaamielisistä ja kehitysvammaisista oli alle kaikkien keskustelupalstakommenttien tason!!!
Eihän sitä tiedä mitä sitä elämässä tapahtuu, toivottavasti ainakin oikeudenmukaisuutta pilkkaajille!
En ole vammainen eikä lähiomaisissani ole vammaisia mutta epäkunnioittavuus vajavaisuutta kohtaan on törkeää, vaikka heittosi olikin tarjoitus loukata minua. - 51v leppoisaN
Ymmällään... kirjoitti:
törkee tyyppi ettei sulle kannattais edes vastata mutta vastaan nyt kumminkin. Toivottavasti sulle tapahtuu jotain sellaista että saat kunnon opetuksen loppuiäksesi.
Tuo kommenttisi vajaamielisistä ja kehitysvammaisista oli alle kaikkien keskustelupalstakommenttien tason!!!
Eihän sitä tiedä mitä sitä elämässä tapahtuu, toivottavasti ainakin oikeudenmukaisuutta pilkkaajille!
En ole vammainen eikä lähiomaisissani ole vammaisia mutta epäkunnioittavuus vajavaisuutta kohtaan on törkeää, vaikka heittosi olikin tarjoitus loukata minua.mitäpä noista typeristä heitoista piittaamaan. Kannattaa vain lukea järkevät ja kivat vastaukset. Joillakin on tapana tulla pilaamaan toisten tuokiot.
- GreenBean
51v leppoisaN kirjoitti:
mitäpä noista typeristä heitoista piittaamaan. Kannattaa vain lukea järkevät ja kivat vastaukset. Joillakin on tapana tulla pilaamaan toisten tuokiot.
kyseisellä henkilöllä olisikin kunnon nimimerkki, hänet pystyisi sivuuttamaan helpommin.
Tietäisi heti, ettei sieltä ole mitään järkevää ja kivaa luettavissa.
Tuolla samantapaisella nikillä kirjoittaa moni puskasta, se on niin yksinkertainen laittaa. - ---
GreenBean kirjoitti:
kyseisellä henkilöllä olisikin kunnon nimimerkki, hänet pystyisi sivuuttamaan helpommin.
Tietäisi heti, ettei sieltä ole mitään järkevää ja kivaa luettavissa.
Tuolla samantapaisella nikillä kirjoittaa moni puskasta, se on niin yksinkertainen laittaa.Mun nimmarilla, siis "=DW=" ei oo ikinö viiteentoista vuoteen kirjoittanut kun minä itse. Siis tässä pelleportaalissakaan.
Otas voltti- Hyvinkö onnistui???
SIIS. Mun nimmarilla ei tosiaan ikinä tähän lestadiolaisportaaliin ole kirjoittanut muut kun mä:DDDD
Ottaako sydämestä ja pelottaako, että nitrot loppuu ennen kuin teinipoika saa ite pidettyä yllä velkaisen talonsa???
=DW= - Pirre*
noussu tänä aamuna perse eillä ylös, otapa uusiksi..
- Adria
Oliko toi tosiaan tarpeellista. Pakottava tarveko näppiksille tolleen hyppi? Hei kamoon, sulla on joitain ajatuksiakin joskus, et kai masokisti ole ja kerjää tämmöstä palautetta!
- GreenBean
--- kirjoitti:
Mun nimmarilla, siis "=DW=" ei oo ikinö viiteentoista vuoteen kirjoittanut kun minä itse. Siis tässä pelleportaalissakaan.
Otas voltti- Hyvinkö onnistui???
SIIS. Mun nimmarilla ei tosiaan ikinä tähän lestadiolaisportaaliin ole kirjoittanut muut kun mä:DDDD
Ottaako sydämestä ja pelottaako, että nitrot loppuu ennen kuin teinipoika saa ite pidettyä yllä velkaisen talonsa???
=DW=tuli taas, mutta jospa sä laittaisit sen nimmarisi siihen missä kirjoittajaa kysellään, ja vielä loppuun varmuuden vuoksi, sua olisi helpompi vältellä.
Ota nitro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987