Joulukuussa(7.1.2) kävi tv-lupa tarkastaja ovella. Maksoin sit kiltisti joulu-, tammi- ja helmikuun maksun. Irtisanoin tv-luvan 2.2.2010, torstaina sitte lähettivät yhtäkkiä 60€ laskun takautuvasta tv-luvasta, ajalta 1.12-7.12. Mitä teen, minulla ei ole opiskelijana varaa maksaa yhtäkkiä tuollaista summaa. Ajattelin soittaa sinne ja kysyä minkä ihmeen kostolaskun lähettivät, jos maksun peruminen ei käy, sopiiko heille sit erissä maksaminen. Onko muille käynyt samaa tilannetta? Miten olette asian hoitaneet?
Kostolasku
6
311
Vastaukset
- 10+10
yle jolla on stasilaiset menetelmät käytössä vielä 2000- luvullakin. Luonnevikaiset kyylät kiertää ovilla lupia kyselemässä. Et kai voi muuta kuin maksaa, (ja sanoa luvan uudelleen irti, eikä sen jälkeen avata ovea jos et tiedä kuka siellä on).
- kauheesti stressaaa
Aina te syytellään YLEE maksusta, kun se maksu menee ihan toiseen FIRMAAN. Kannattaa vaikka lukea se laskussa mainittu SAAJA. Ikänä en ole maksannu YLELLE tv maksuu. YLE shoppiin olen kyllä fyrkkaa vienny.
Tämä lupamaksuja perivä firma on ihan kiva sopimaan juttuja, siis joustavat maksussa. Puhelin kouraan ja soitto puljuun. TULEVAISUUDESSA ei maksuija SOVITA ollenkaan, jos se dorka maksu vero tulee voimaan. Aivan paska systeemi. Jakallis on ollut jo nyt vaikka yhtään maksua ei ole saatu aikaan. Hyvä suomi, hyvä!
Jos on VAIN pääomatuloa, niin otetaankohan TV maksu siitä jatkossa vai katellaanko sormienläpi? Duunarit ei tosin saa pääomatuola, joten vain herroille ehkä.
- 7+20
Muuta vaihtoehtoa ei ole. Soitot sinne on aivan turhia. Jos jotain "positiivista" pitäisi suomalaisesta kyyläsystemistä sanoa, niin Britanniassa ovat vielä fasistisempia.
Ongelma on yhä tässä kansassa. Ei uskalleta vaatia tämän typerän maksun poistamista. Mediamaksukin (lue uusi nimi TV-maksulle) hyväksyivät ilman varsinaista suunnitelmaa. Miten tämä kansa on joskus sodassa itseään puolustanut...- Erkko86
Tuleeko mahdollinen tarkastusmaksu erikseen vai samalla laskulla kuin televisiolupamaksu?
- Rahastusta
Erkko86 kirjoitti:
Tuleeko mahdollinen tarkastusmaksu erikseen vai samalla laskulla kuin televisiolupamaksu?
Minulle tulleen laskun mukaan tarkastusmaksua (100€) ei minun tarvitse maksaa jonkin pykälä 2:n mukaan. Seuraavaksi varmaan laittavat siitä laskun, tiiä sitte. :/
- Lasku 1
Rahastusta kirjoitti:
Minulle tulleen laskun mukaan tarkastusmaksua (100€) ei minun tarvitse maksaa jonkin pykälä 2:n mukaan. Seuraavaksi varmaan laittavat siitä laskun, tiiä sitte. :/
Eikö kyseisessä laskussa ollut tiedotetta ,että voi valittaa siitä. Jos on niin omin sanoin perustelet miksi näet kyseisen maksun virheellisenä ja epäoikeuden mukaisena.Riittävät perustelut voi hyvinkin kumota kyseisen maksun tai sitten ei.Älä maksa turhasta jollet tiedä miksi lasku tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808