Fullmetal Alchemist Brotherhood

nm

Kattokaa youtubesta, Sika hyvä ite ainakin pidän!
Löytyy suomeks tekstitettynä
http://www.youtube.com/user/fmabrotherhood?blend=1&ob=4
kun kattoo videoo niin siellä alhaalla sivussa on nuoli ylös jossa on cc(captions) siihen kohtaa ja siinä sit on nouli vasemmalla siihen kohdalle (älä klickaa) ja tulee sivuun eri kieliä ja sit klickaa suomi ja sit on tekstitykset
suomeks.

34

3872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aariko223

      Fullmetal alchemist brotherhood (tuttvallisemmin fma b tai fma bh) on todella hyvä sarja. Parempi kuin edeltäjänsä, ns. pelkkä fma-anime. tämä johtuu täysin siitä, että juoni ja muukin menee mangan mukaan. Ja arakawa on tunnetusti nero. Ensimmäisessä sarjan animessa juoni oli täysin pilattu ja loppu lattea, elokuvasta puhumattakaan! Ja tässä kakkosessa mukana on myös niitä hahmoja, jotka oli eellisestä pudotettu pois. Esim. xingistä ei ykkösessä mainittukkaan, kun taas kakkosessa sen iki-ihanat asukkaat Ranfan, Ling, Fuu ja Mei olivat normaalisti mukana. He myös vaikuttavat omaan tykkäämiseeni olemalla lempihahmojani.
      Mitä mieltä muut ovat sarjasta? Kaikki vaan rohkeasti kertomaan mielipiteitään!

      • Soviel

        Ensimmäinen FMA anime kuului aikoinaan suosikkeihini, mutta siinä alkoi taso laskea ihan selkeästi loppua kohti. Sittemmin selvisi, että tekijät olivat alkaneet siinä vaiheessa pistellä joukkoon ihan omiaan. Tämä uusi mangalle uskollinen sarja puolestaan suorastaan paranee vaan edetessään. Loistojuttu että sitä on saanut katsoa netistä ihan suomitekstein alusta alkaen.


      • Vilperi27

        olen täysin samaa mieltä asiasta että FMA B on paljon parempi kuin ensimmäinen osa. ensimmäisessä osan lopussa olin heti ihan ymmälläni. Kun olin katsonut kaikki jaksot. kuulin kaverilta brotherhoodista. olin koko sarjan odottanut että winryn ja edin välillä tulisi jotain :D kakkos osassa se sitten sinänsä kävi. sen taki toivoisin että jaksoja tehtäisi lisää. olisiko kenelläkään tietoa siitä olisiko niitä tulossa? fullmetal alchemist on ihan hyvä sarja. mutta kaikki pelit on aika surkeita. esim tuo fullmetal alchemist and the broken angel, grafiikka on surkea ja muutenkin liikkuvuus on huono. oho. nyt meni jo pelien puolelle. mutta muuten fma on ihan hyvä sarja. olisi tosi kiva jos niitä alotettaisiin tehdä lisää :D kaipaan armstrongin ylvistelyjä. everstin kiusauksia ediä kohtaan :D jne. ainiin. onhan siinä yksi huono puoli. se että ed menetti alkemian taitonsa. kyllä arakawa kyllä keksii jotain että ed saisi jotenkin alkemian taitonsa takaisin. :P nero parhaimmillaan :D


      • Hiduka

        aloitan todennäköisesti lukemaan, kun kaikki kehuu sitä niin paljon. kun tietäisi mistä niitä tähän hätään voi halvalla ostaa, niin kertokaa!!


    • FMA-Fani 4EVER!

      Sain just katottua sen viimesen jakson FMA Brotherhoodista.
      Mä oon kattonut sen ensimmäisen FMA animen ja Brotherhoodin, mut kyllä on pakko sanoo et Brotherhood on selvästi parempi!
      Siinä ekassa animessa siinä vaiheessa kun ne hyppää sinne ihmisten maailman puolelle, alkaa mennä koko juttu vähän överiks.
      Se on liian monimutkasta ja ensinnäkin...mua ihmetyttää se että eikös ne ollut Saksassa siinä elokuvassa (Tai Englannissa?) ja sitten siellä kaikki puhu japania...jos mä oikein muistan...(Ja joo, jos on japaniks koko muu sarja, niin varmaan jatkuu japanilla, eikä yhtäkkiä ruveta puhumaan toista kieltä, mut kyllä se juttu siltikin häiritsee)
      Musta kuitenkin se eka anime oli ihan hyvä loppujen lopuks sen elokuvan kanssa, mut Brotherhood on se "oikee tarina" ja sen takia se onkin parempi.

    • Hämillään

      en nänyt sitä nuolta tekstityksille ja muutenkin mistä katotte suomeks tekstitettyjä jaksoja

    • Näin sitten.... :'D

      HUOM!! MUN TEKSTISSÄ ON SPOILEREITA/JUONIPALJASTUKSIA FMA ELOKUVAN JUONESTA JA ANIMEN LOPUSTA, ÄLÄ LUE JOS ET HALUA PILATA JÄNNITYSTÄ!
      --------------------------------------------------------------------------------------------
      Mä olen aikeissa katsoa tota brotherhood versioo ja lukea mangan loppuun. Just tänään katsoin ton Shamballa-elokuvan ja.... Ja itkut siinä pääs. xD Loppu oli surullinen ja Edward jätti Winryn kuin nallin kalliolle..... ja lähti huiteleen jonnekkin Natsi-maahan....O.o

      En tosellakaan ole sitä mieltä että FMA:n pitäisi olla jotenkin tunteellinen tai jotain mutta mä oletin kyllä että se loppuisi jotenkin onnellisesti että Al saa kehonsa takaisin ja Ed ja Winry päätyy yhteen.... Mutta olen kyllä kuullut että anime ja manga ovat melkein täysin erilaiset...

      Toivon todellakin että tämä Brotherhood olisi parempi. Oli aika ikävää kun niin rakastunut olen tähän sarjaan ja kerännyt lähes koko mangasarjan ja keräillyt sarjaa nin tänään sain tietää miten ikävä loppu tarinalla on... Eikös Brotherhoodin/mangan loppu ole aika erilainen... siis onnellisempi?

      Kyllä mä tätä sarjaa rakastan ja se on mun lemppari mutta en todellakaan uskonut saavani itkuja animen lopun tajuttuani.... :'D

      • Fma+-

        Spoilereita fma:Conqueror of Shamballa

        Joo siinä natsihommassa mentiin omasta mielestäni jo vähän yli. Alku oli hyvä, mutta kun natsit astui kuvaan homma meni alamäkeen. Paljon mielenkiintoisempaa olisi ollut, jos tämä lohikäärme ( envykö se oli?) taistelu olisi ollut paljon pidempi ( ilman ilman natsien ilmestymistä kuvaan ainakaan niin äkkiä) Loppussa minä olin aivan hämmilläni vaikka oli " onnellinen loppu" siitä jäi puuttumaan jotakin. Mielluummin kyllä omasta mielestäni olisivat saaneet jäädä sinne omaan maailmaan =)


    • FMA fani

      Jeps! Brotherhood on paljon parempi.Tulisipa sille jatkoa :)

      • StalkkarinKohde

        Minusta ei kannata, Brotherhood on jo tarpeeksi pitkä. Jos juonta alettaisiin venyttää väkipakolla niin juoni latistuisi ja hahmojen säväys kärsisi. :) Ainahan se harmittaa kun sen saa katsotuksi loppuun, mutta minä mielummin katson hyvän lyhyen animen kuin väkipakolla venytellyn tuhat sarjan.

        Tyypillisiä esimerkkejä on Naruto, joka siis OMASTA mielestäni on venytelty aivan liian pitkäksi, en koskaan ole jaksanut katsoa kyseistä animea koskaan loppuun asti, sarja menetin mielenkiintoni loppujen lopuksi.


      • oe8rewur
        StalkkarinKohde kirjoitti:

        Minusta ei kannata, Brotherhood on jo tarpeeksi pitkä. Jos juonta alettaisiin venyttää väkipakolla niin juoni latistuisi ja hahmojen säväys kärsisi. :) Ainahan se harmittaa kun sen saa katsotuksi loppuun, mutta minä mielummin katson hyvän lyhyen animen kuin väkipakolla venytellyn tuhat sarjan.

        Tyypillisiä esimerkkejä on Naruto, joka siis OMASTA mielestäni on venytelty aivan liian pitkäksi, en koskaan ole jaksanut katsoa kyseistä animea koskaan loppuun asti, sarja menetin mielenkiintoni loppujen lopuksi.

        Naruton pitäisi loppua vuonna 2014 kyllä. Omasta mielestäni ei liian pitkitetty, koska kuitenkin hahmonkehitys on sulavaa ja uudet ideat enimmäkseen mielenkiintoisia. One Piece ja Bleach sen sijaan...


    • Tuomasvaan

      Olisiko jollakulla tietoa mistä voisi tilata DVD:nä molemmat sarjat sekä elokuvan ? Ei ole pakko olla suomen kielisiä subeja, jos edes englanniksi löytyy mutta haluaisin saada ko. sarjat ja elokuvan omiksi mutta en ole mistään löytänyt ...

      • 34rtghu

        no ainakin cdon.comista joitain löytyy. Googlettamalla selviää ellei jostain dvd kaupasta satu löytymään-


    • Fma+Fma b =)

      Omasta mielestäni fma ja fma brotherhood on molemman oikeastaan aika lähellä yhtä hyviä ainakin sarjana. Tosin fma elokuva Conqueror of Shamballa ei ollut läheskään yhtä hyvä kuin elokuva. Fma ja fma b: ssä on omat hyvät ja huonot puolensa. Vaikka fma b on myös hyvä, niin taidan kuitenkin kerätä sen mangaversiona sillä sitä olen jo aloittanut keräämään. Vanhan fma animesarjan kerään loppuun koska olen saanut melkein kaikki jo kerättyä.

      • Fma+Fma b =)

        Anteeksi korjaan Tosin fma elokuva Conqueror of Shamballa ei ollut läheskään yhtä hyvä kuin vanha ja uusi sarja.


    • Elokuva number two

      Huomasin sattumalta netissä surfailtuani, että myös uudempi anime eli Fullmetal Alchemist Broterhood on saanut täydennystä elokuvan muodossa. Kyseinen elokuva on nimeltään Fullmetal alchemist the sacred star of milos ja sijoittuu ajallisesti sarjan keskivaiheille. Filmi ilmestyi vuonna 2011 ja sillä on pituutta hieman alle kaksi tuntia, joten katsottavaaa riittää.

      Sain itse katsottua kyseisen elokuvan juuri ja täytyy todeta, että elokuva on erittäin hyvä lisä sarjaan, vaikka muutamia kysymyksiä jättääkin. Elokuva täydentää myös Fullmetal alchemistin maailmaa kertomalla hieman paremmin Amestrisin suhteista naapurimaihin. Lisäksi Alphonsen hahmo saa tässä hieman enemmän roolia verrattuna itse anime-sarjaan, joka nostaa mielestäni entisestään elokuvan arvoa.

      Suurimpana miinuksena pidän sitä, ettei piirrosjälki ole joissakin kohtauksissa täysin huoliteltuja ja osa vanhoista tutuista hahmoista on piirretty hieman eri tavalla, joka pisti välillä ärsyttävästi silmään.

      Joka tapauksessa voin kuitenkin suositella elokuvaa Fullmetal alchemistin ystäville, mutta suosittelen kuitenkin lukemaan mangan sekä katsomaan Broterhood-sarjan loppuun ennen tämän katsomista, sillä muutamassa kohtauksessa esiintyy muutamia spoilereita sarjan tapahtumista. Sarjan katsominen ensiksi antaa myös hieman enemmän mahdollisuuksia ymmärtää paremmin elokuvan juontakin, vaikka elokuva on kuitenkin sen verran itsenäinen, että sarjaa vähemmän seurannutkin pääsee juonesta ihan tarpeeksi hyvin perille.

    • Taidan olla ainoa johon FAB ei ole iskenyt niin hyvin, vaikka muutamaan otteeseen on sarja katsottukin. Toki juoni sun muu oli varsin hyvä, mutta jostain syystä katsominen oli pitkästyttävää? Toki loppua kohden katsominen oli varsin jännittävää ja koko ajan oli halu tietää miten anime tulisi päättymään. Toisaalta olen suht. koht. tyytyväinen, että sarjan olen katsonut, mutta se ei kuitenkaan ollut aivan minun makuuni. :)

    • rgwgvwsefvswe

      Katon tuota the Sacred Star of Milos-elokuvaa, ja huomaan jännänä asian... Erään sivuhahmon sukunimi (kait se on siinäkin sukunimi...) on Vatanen :DD Mietin ensin että kuulinko oikein, mutta on se Vatanen XDXD

    • KFC Suomeen!

      Brotherhood on pinnallista feelgood-fiilistelyä josta on riisuttu lähes kaikki syvällisyys ja tunnelma mitä alkuperäisessä animessa oli. Aika kaukana mistään mestariteoksesta. Komedia on todella kökköä. Tempokin on aivan liian nopeaa, tulee joku CSI lähinnä mieleen, minkäänlaiseen tunnelmaan ei kerkeä pääsemään missään vaiheessa. Enkä todellakaan näe miten tarina jossa esiintyy täysin motiivittomia geneerisiä mmorpg-pahiksia on jotenkin parempi kuin alkuperäisen omaperäinen rinnakkaismaailma-viritelmä. Ei se alkuperäinenkään kyllä mikään mestariteos ole, mutta kuitenkin syvälliisyytensä ja tunnelmansa ansiosta ylittää Brotherhoodin tason kirkkaasti.

      • AlienIndie

        Tätä on pakko kompata. Juuri tuo nopea tempo (taisteluiden keskipituus mitä 2 minuuttia?) ja siihen yhdistyneenä toisaalta pitkät tylsät sivutarinat, sekä pohjavireen vaihtuminen traagisesta ja filosofisesta teoksesta ihmissuhteiden ja komedian suuntaan tekevät Brotherhoodista lässähtäneen hiekkalinnan. Itselleni tuli hieman mieleen Cyborg 009, jossa tyypit heräävät jossain laitoksessa ja huomaavat muuttuneensa kyborgeiksi, eivätkä tunnu välittävän siitä ollenkaan, vaan heti lähdetään ulos tappelemaan. En jaksanut katsoa sitä tämän psykologisen epärealismin takia. Brotherhoodissa on vähän sama, tyypit menettävät raajojaan vähän väliä ja löytävät tapetuista ihmisistä tehtyjä taikakaluja mutta meno jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut ja seuraavaksi tutkaillaankin jo jotain Mustangin ja Hawkinsin suhdetta (täysin mielenkiinnottomia hahmoja, joten luonnollisesti niiden suhde on myös mielenkiinnoton). Not my cup of tea. Sopii ehkä parhaiten yläasteikäisille tytöille.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Tätä on pakko kompata. Juuri tuo nopea tempo (taisteluiden keskipituus mitä 2 minuuttia?) ja siihen yhdistyneenä toisaalta pitkät tylsät sivutarinat, sekä pohjavireen vaihtuminen traagisesta ja filosofisesta teoksesta ihmissuhteiden ja komedian suuntaan tekevät Brotherhoodista lässähtäneen hiekkalinnan. Itselleni tuli hieman mieleen Cyborg 009, jossa tyypit heräävät jossain laitoksessa ja huomaavat muuttuneensa kyborgeiksi, eivätkä tunnu välittävän siitä ollenkaan, vaan heti lähdetään ulos tappelemaan. En jaksanut katsoa sitä tämän psykologisen epärealismin takia. Brotherhoodissa on vähän sama, tyypit menettävät raajojaan vähän väliä ja löytävät tapetuista ihmisistä tehtyjä taikakaluja mutta meno jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut ja seuraavaksi tutkaillaankin jo jotain Mustangin ja Hawkinsin suhdetta (täysin mielenkiinnottomia hahmoja, joten luonnollisesti niiden suhde on myös mielenkiinnoton). Not my cup of tea. Sopii ehkä parhaiten yläasteikäisille tytöille.

        Täytyy lisätä se että itse tieteenhistoriasta ja luonnontieteellisistä spekulaatioista kiinnostuneena turhaannuin myös siihen ettei alkemian toimintaa selitetty ikinä kovin tarkkaan. Jostain sieluista puhutaan, mutta ne tuntuvat välillä edustavan yhtä ja kohta toista. Välillä juttujen muuttaminen toisiksi ja jopa ajan kääntäminen käy käden käänteessä ja välillä taas vaaditaan tiedemiesten armeijaa. Välillä ollaan analogisia ja välillä digitaalisia, välillä idealisteja ja välillä materialisteja. Tämä vika on toki alkuperäisessäkin, mutta olisin olettanut että kun mangaversiota on ylistetty niin kovin olisi tämäkin ollut vähän fiksummin hoidettu siinä.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Tätä on pakko kompata. Juuri tuo nopea tempo (taisteluiden keskipituus mitä 2 minuuttia?) ja siihen yhdistyneenä toisaalta pitkät tylsät sivutarinat, sekä pohjavireen vaihtuminen traagisesta ja filosofisesta teoksesta ihmissuhteiden ja komedian suuntaan tekevät Brotherhoodista lässähtäneen hiekkalinnan. Itselleni tuli hieman mieleen Cyborg 009, jossa tyypit heräävät jossain laitoksessa ja huomaavat muuttuneensa kyborgeiksi, eivätkä tunnu välittävän siitä ollenkaan, vaan heti lähdetään ulos tappelemaan. En jaksanut katsoa sitä tämän psykologisen epärealismin takia. Brotherhoodissa on vähän sama, tyypit menettävät raajojaan vähän väliä ja löytävät tapetuista ihmisistä tehtyjä taikakaluja mutta meno jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut ja seuraavaksi tutkaillaankin jo jotain Mustangin ja Hawkinsin suhdetta (täysin mielenkiinnottomia hahmoja, joten luonnollisesti niiden suhde on myös mielenkiinnoton). Not my cup of tea. Sopii ehkä parhaiten yläasteikäisille tytöille.

        Sekin muuten on Brotherhoodissa todella ärsyttävää, että joka toisen valtakuntien parhaista taistelijoista pitää olla naispuolinen, ikään kuin periaatteen vuoksi, esim. 1/3 ei riitä, ja varmuuden vuoksi niiden täytyy olla vielä pikkuisen fyysisesti vahvempia kuin miespuoliset kollegansa, lähestulkoon sarjan vahvimpia hahmoja heti pääpahiksen jälkeen. Tämä ei muuten varmaan ärsyttäisi, mutta kun niin usein kuulee toisteltavan, kuinka fiktio on miesten dominoimaa ja naisia syrjitään ja alennetaan, ihan niin kuin oikeassakin elämässä, patriarkaatti sitä ja seksismi tätä, ja sitten "tilanteen korjaamiseksi" päädytään feministisen version seksismistä kannattajiksi, hehkuttamaan yksittäisiä vahvoja naisia ja nostamaan heitä jalustalle miespuolisten kollegoidensa yli pelkän sukupuolensa perusteella meriitteihin katsomatta. En tiedä onko Arakawalta itseltään jäänyt huomaamatta se että vahvoja naisia on fiktiossa esiintynyt jo 70-luvulta lähtien suhteellisen sama osuus kuin missä heitä voi odottaa oikeassa elämässä tapaavansa, yrittääkö hän tietoisesti tunkea sarjaansa feminististä agendaa vai ei. Joka tapauksessa FMAB:n "vahvoja naisia" olen kuullut ja nähnyt hehkutettavan kyllästymiseen asti, enkä pidä siitä että näille feministi-idiooteille annetaan vettä myllyyn, tehtiin se tietoisesti tai vahingossa. Sillä heillehän ei varmaankaan mikään riitä, vaikka 9/10 sarjan vahvimmista hahmoista olisi naisia olisi se edelleen taistelua patriarkaatin sortoa vastaan, jota se 1/10 hahmoista luonnollisesti edustaa pelkän sukupuolensa takia, vaikkeivät missään vaiheessa sanoisi tai tekisi mitään siihen viittaavaa.

        P.S. Olen itse nainen, joten olen immuuni naisvihaaja-syytöksille, jos joku lukihäiriöinen haluaisi sen kortin vetää.


    • Otakutsaneeo

      Olen katsonut ekan animen monesti, sittemmin brotherhoodin jonka jälkeen luin mangan. Uusi "oikea" mangaan perustuva animehan on todella hieno! Top-5ssani tulee pysymään varmaan ikuisesti. Useaan kertaan kestää katsoa.

      Anime yleensäkin tupataan aloittamaan liian aikaisin; mikä aikaansaa sen että sarja lopetetaan kesken, jatketaan omilla huihai juonilla ts pilataan kokonaisuus.
      Onneksi saivat arakawan kokonaiselle mangalle perustuvan animen rahoituksen kasaan ja tuottivat hatunnoston arvoisen teoksen.

      Ja poikkeus vahvistaa säännön; pidin aikanaan kovasti ekasta fma-animesta. En minä sitä varsinaisesti edelleenkään haukkumaan. En vain enää kutsuisi sitä original-storyksi.

    • moe blob

      Itse asiassa asia taitaa olla sillä tavalla että Arakawa nimenomaan omaksui mangaansa animeversion suosioon siivittänyttä dramaattisuutta, joka oli ihan animen tekijöiden oma idea. Eli ilman alkuperäisen animen olemassaoloa myös manga olisi melko kevytmielinen alusta loppuun, kun nyt vain animen kanssa yhtenevät osat ovat sitä. Olisiko se sitten hyvä? Brotherhoodin tekijät tekivät siis emämunauksen kun valitsivat painottaa sitä alun kevytmielisyyttä, kun se oli Arakawaltakin huti, ja teos jossa olisi yhdistetty alkuperäisen animen koherentisti synkeä tunnelma mangan tarinaan olisi voinut olla liki täydellinen.

    • emotional bastard

      Brotherhood sopii ihmisille joilla ei ole tunteita. Ihmisille joiden mielestä Enya ja Enigma ja klassinen ovat tylsää musiikkia ja jotka kirkuvat Herzogin Fitzcarraldo-elokuvan aikana "eiköhän tuo vesiputousten kuvaaminen jo riitä? action! action!". Ihmisille joille fiktiivisessä teoksessa tapahtumat ovat kaikki kaikessa, jos joku kysyy mitä tunteita tapahtumat herättivät vastataan "mitä ne on?" tai "en ees ajatellu". Ihmisille jotka katsovat dokumenttia keskitysleiristä samanlaisella ilmeeellä kuin dokumenttia linnunpoikasista. Katsokaa alkuperäisen animen Nina arc, sen jälkeen Brotherhoodin vastaava, ja tulkaa sanomaan että olen väärässä.

    • Tietämätön

      Kysymys enemmän tietäville. Voiko Broterhoodia alkaa katsomaan suoraan vai kannattaako katsoa eka Fma ja sitten Fma b?

      • NouComettaja

        Katsot mieluiten vain toisen, erabe


      • Onneton-lapsi

        Niin siis täältä 2016 luvulta kommentoin ja tuo youtube kanavakin on jo poistettu niin haluaako joku antaa vaikka jonkun linkin animeen tai elokuvaan tai mihin vaan? kun olen kirjat lukenut jo monesti mutta tahtoisin nähdä myös liikkuvia kuvia joita tässä nyt 3h tuloksetta etsinyt. Auttakaa pls!!!! x,(


      • Avuliaskin

        http://www.kiss-anime.me/Anime/full-metal-alchemist-brotherhood-anime

        Täältä!


    • myopinion

      Mun mielestä on hyvä vaan ettei brotherhoodia jatketa, koska muuten mangasta lähdettäis ihan omille poluille koska sekin päättyi. Ei makeaa mahan täydeltä, eiks vaan? Jos sitä jatkettais, tarina luultavasti menisi laimeaksi ja käy samalla tavalla kuin monille muille hyville animeleille et liika on liikaa ja alkais tulla toistoo jne. Tää on paras sarja ikinä, nii pidetään se sellaisena:)

    • hihhulihiu

      Monille se eka fma on se ainoa oikea, koska ainakin itselläni tulee nostalgiat koska sarja näytettiin subtvltä ku olin skidi. Mut niille, jotka kunnioittaa ja mangaa, nii kaikki menee ihan väärin. Brotherhood menee just niinku manga, eli on tajuttoman hyvä. Ekasta fmasta on tehty leffoja yms, ja eihän nekään IHAN umpi huonoja oo mut ne ei mee niinku alkuperäinen suunnitelma on ollut. Suosittelen itse kattoon aivan ensin brotherhoodin, nii saa selville alkuperäisen (ja parhaan^^) tarinan ja jos jää kayhee ikävä nii sit vanha fma ja siihen kuuluvat leffat jne nii saa vielä kokea ihania hetkiä alin ja edin kans vaikka meneeki eri tavoin tarina mut mielen pitää avoinna nii siitäkin voi tykätä, vaikka brotherhood oiski se paras kaikista:))

    • kivakivat

      Linkki ei taida enää toimia....

      • miinäminä

        Tiedätkö mistä muualta voisi löytyä? Minä kun etsin pitkään tuloksetta kun ei tuo linkki toimi :,,(


      • ristomatti

        netflixissä on molemmat nykyään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe