Paras AUTO koiraperheeseen??

RobbiePeto

Kaipailisin kokemuksia farmariautoista koiraharrastajien käytössä? Tarkoitus on hankkia farkun perään autohäkit kahdelle noutajakoiralle.
(esim. tämä: http://www.petenkoiratarvike.com/autohäkki_83x67x65_cm_pr_802002.html)

tämä toiseksi isoin koko sopii lähes kaikkiin farkkuihin, isoin sopii 2000-luvun malleihin mm. Focus, Mondeo, Astra, Vectra, Avensis, Passat, V70.
Ranskalaiset autot ei tule kysymykseen ja tarkoitus on hankkia auto käytettynä korkeintaan kymppitonnin hintaan. Eniten itseä kiinnostavat Focus, Mondeo, Avensis, Passat ja Octavia.

Kokemuksia näistä? Ajoa tulee treeneihin viikottain kymmeniä kilometrejä sekä silloin tällöin kisamatkoja satojenkin kilsojen päähän. Sekä muuta arkiajoa tietty.

6

3273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi...

Aikanaan on tullut koirahäkki ja mittanauha kädessä etsittyä autoa ja noista mainitsemastasi kahdella on selvästi muita isompi takatila: Mondeo ja V70.

• noista

nyt minkä tahansa konttiin jää ruhtinaalliset tilat muijalle ja mukulalle(ellei muija lihava) ja saavat vielä olla lämpimässä sisätilassa. Koirathan kulkee toinen etu- ja toinen takapenkillä. Ainakin meillä. Nissan PickUpilla ajellaan ite...

];-D

• Aaaaaaaabbbbbb

toisella koiralla, Atsran peräkontti toimii hyvin, koirat ovat samankokoisia kuin noutajat, suht matala peräosa koirien hypätä sisään autoon.

• tyylistä...
        Aaaaaaaabbbbbb kirjoitti:

toisella koiralla, Atsran peräkontti toimii hyvin, koirat ovat samankokoisia kuin noutajat, suht matala peräosa koirien hypätä sisään autoon.

Jos koirat ovat vapaana niin monen mallinen tavaratila käy. Aloittaja halusi kaksi noutajakokoista häkkiä ja silloin Astran ahteri alkaa käydä ahtaaksi...

• väliseinä
        tyylistä... kirjoitti:

Jos koirat ovat vapaana niin monen mallinen tavaratila käy. Aloittaja halusi kaksi noutajakokoista häkkiä ja silloin Astran ahteri alkaa käydä ahtaaksi...

paras kun menet mittanauhan kanssa koeajamaan.

• autohutkija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66