Kaipailisin kokemuksia farmariautoista koiraharrastajien käytössä? Tarkoitus on hankkia farkun perään autohäkit kahdelle noutajakoiralle.
(esim. tämä: http://www.petenkoiratarvike.com/autohäkki_83x67x65_cm_pr_802002.html)
tämä toiseksi isoin koko sopii lähes kaikkiin farkkuihin, isoin sopii 2000-luvun malleihin mm. Focus, Mondeo, Astra, Vectra, Avensis, Passat, V70.
Ranskalaiset autot ei tule kysymykseen ja tarkoitus on hankkia auto käytettynä korkeintaan kymppitonnin hintaan. Eniten itseä kiinnostavat Focus, Mondeo, Avensis, Passat ja Octavia.
Kokemuksia näistä? Ajoa tulee treeneihin viikottain kymmeniä kilometrejä sekä silloin tällöin kisamatkoja satojenkin kilsojen päähän. Sekä muuta arkiajoa tietty.
Paras AUTO koiraperheeseen??
6
3273
Vastaukset
- kaksi...
Aikanaan on tullut koirahäkki ja mittanauha kädessä etsittyä autoa ja noista mainitsemastasi kahdella on selvästi muita isompi takatila: Mondeo ja V70.
- noista
nyt minkä tahansa konttiin jää ruhtinaalliset tilat muijalle ja mukulalle(ellei muija lihava) ja saavat vielä olla lämpimässä sisätilassa. Koirathan kulkee toinen etu- ja toinen takapenkillä. Ainakin meillä. Nissan PickUpilla ajellaan ite...
];-D- Aaaaaaaabbbbbb
toisella koiralla, Atsran peräkontti toimii hyvin, koirat ovat samankokoisia kuin noutajat, suht matala peräosa koirien hypätä sisään autoon.
- tyylistä...
Aaaaaaaabbbbbb kirjoitti:
toisella koiralla, Atsran peräkontti toimii hyvin, koirat ovat samankokoisia kuin noutajat, suht matala peräosa koirien hypätä sisään autoon.
Jos koirat ovat vapaana niin monen mallinen tavaratila käy. Aloittaja halusi kaksi noutajakokoista häkkiä ja silloin Astran ahteri alkaa käydä ahtaaksi...
- väliseinä
tyylistä... kirjoitti:
Jos koirat ovat vapaana niin monen mallinen tavaratila käy. Aloittaja halusi kaksi noutajakokoista häkkiä ja silloin Astran ahteri alkaa käydä ahtaaksi...
paras kun menet mittanauhan kanssa koeajamaan.
- autohutkija
Miten olisi vaikkapa tämä: http://www.autotalli.com/crometapp/product/cars2/used_search/public/item.jsp?carId=31.2390428&list=12671185547320&cmd=move12&ord...
Tilaa jopa enemmän kuin volvo v70-mallissa, hieman käytetyistä farmareista vain mersun E-sarjassa isompi tavaratila. Yksi varteen otettava vaihtoehto teille voisi olla myös saab 9-5 farkkuna?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832