jos haluvat pelata habboa mene sivulle www.habbo hotel.fi ja paina luo ilmaiseksi ukko.tässä Habbo Hotel – tapaa kavereita, pidä hauskaa ja tule huomatuksia!ja voit tilata kolea puhelimella tekstiviestinä numeroon->173400habboALT GR poohjassa japainat Z vasemmalla olevaa nappia sitten tulee=sydän.miten saat kupin paina pohjassa ALT GR ja paina M ja tulee=kuppi.miten saat kalan paina pohjassa ALT GR ja paina E ei toimi jollekin puhekuplaan.ei muita kirjain koodeja. HABBO HOTEL on koodeja vaan kirjain voit liikua saat lahjoja sen semmosta kiusata ei saa kiroilla ei saa eikä virtuaali seksiä jasaat kaverin.
HABBO HOTEL
6
791
Vastaukset
- habbo pikku pähkinä
Kutsu oikean elämän ystäväsi Habboon ja saat palkinnoksi merkin!
Lähetä linkki kavereillesi sähköpostissa tai mesessä ja pyydä heitä rekisteröitymään Habboon sekä aktivoimaan sähköpostiosoitteensa. Jos ystäväsi alkavat käydä Habbossa aktiivisesti, saat palkinnoksi uuden merkin- aivoton apina
sain kutsuttua 4kaveria ww.habbo.fi sivuilla ne on liityny ja on iloisia ja mulla on 500kolea habossa ja mun ukon nimi on jätkäpätkä 1
- HC NEPPO POJU
aivoton apina kirjoitti:
sain kutsuttua 4kaveria ww.habbo.fi sivuilla ne on liityny ja on iloisia ja mulla on 500kolea habossa ja mun ukon nimi on jätkäpätkä 1
HC HC HC HC HC HC HC HC OON se on mukavaa ko-->Habbo Club on klubi kaikille aktiivisille Habboille, jotka haluavat saada käyttöönsä paljon erilaisia hienoja etuja ja oikeuksia.
1. Enemmän vaatteita ja asusteita
Klubilaisena saat käyttöösi laajan valikoiman erilaisia asuja ja asusteista sekä hiustyylejä ja -värejä. Saat myös hahmosi tietoihin hienon HC-merkin.
2. Klubitavarat ja Club Shop
Saat jokaisena jäsenkuukautenasi HC-lahjana huonekalun, jota et voi muulla tavalla itsellesi ostaa. Lisäksi voit ostaa Katalogin Club Shopista tavaroita, joita klubiin kuulumattomat eivät voi ostaa.
Huom! Kaikki ne kuukaudet, joina olet ollut Habbo Clubin jäsenenä, säilyvät klubitiedoissasi. Jos päätät jatkaa jäsenyyttä uudelleen, ei siten HC-lahjakierto lähde kiertämään alusta, vaan jatkuu siitä mihin olit jäänyt.
3. Enemmän huonepohjia
Sinulla on enemmän valinnanvaraa huonepohjissa luodessasi omaa huonetta. Saat käyttöösi kuusi huonepohjaa, jotka ovat vain HC-jäsenten valittavissa.
4. VIP-pääsy julkisiin tiloihin
Etenet jonosta nopeammin sisään täpötäysiin julkisiin tiloihin kuin ei-klubilainen.
5. Oman sivun edut
Kun kuulut Habbo Clubiin, saat käyttöösi omalle sivullesi erilaisia HC-taustakuvia ja -vimpaintyylejä. Omalla sivullasi eikä perustamasi ryhmän sivulla myöskään näy silloin mainoksia.
6. Enemmän kavereita
Kun olet HC-jäsen, sinulla voi olla 600 kaveria kaverilistallasi.
7. :chooser - ja :furni -komennot
:chooser-komennolla voit listata ruudullesi kaikkien huoneessa olevien habbojen nimet. :furni-komennolla saat listan kaikista huoneessa olevista tavaroista.
Näiden etujen ohella saat klubilaisena käyttöösi enemmän tanssityylejä. Klubilaisen voit tanssia Hab-Hobin lisäksi kolmella muulla tanssityylillä. Ne ovat Pogo Mogo, Rollie ja Duck Funk. - HHGGFFDD25
HC NEPPO POJU kirjoitti:
HC HC HC HC HC HC HC HC OON se on mukavaa ko-->Habbo Club on klubi kaikille aktiivisille Habboille, jotka haluavat saada käyttöönsä paljon erilaisia hienoja etuja ja oikeuksia.
1. Enemmän vaatteita ja asusteita
Klubilaisena saat käyttöösi laajan valikoiman erilaisia asuja ja asusteista sekä hiustyylejä ja -värejä. Saat myös hahmosi tietoihin hienon HC-merkin.
2. Klubitavarat ja Club Shop
Saat jokaisena jäsenkuukautenasi HC-lahjana huonekalun, jota et voi muulla tavalla itsellesi ostaa. Lisäksi voit ostaa Katalogin Club Shopista tavaroita, joita klubiin kuulumattomat eivät voi ostaa.
Huom! Kaikki ne kuukaudet, joina olet ollut Habbo Clubin jäsenenä, säilyvät klubitiedoissasi. Jos päätät jatkaa jäsenyyttä uudelleen, ei siten HC-lahjakierto lähde kiertämään alusta, vaan jatkuu siitä mihin olit jäänyt.
3. Enemmän huonepohjia
Sinulla on enemmän valinnanvaraa huonepohjissa luodessasi omaa huonetta. Saat käyttöösi kuusi huonepohjaa, jotka ovat vain HC-jäsenten valittavissa.
4. VIP-pääsy julkisiin tiloihin
Etenet jonosta nopeammin sisään täpötäysiin julkisiin tiloihin kuin ei-klubilainen.
5. Oman sivun edut
Kun kuulut Habbo Clubiin, saat käyttöösi omalle sivullesi erilaisia HC-taustakuvia ja -vimpaintyylejä. Omalla sivullasi eikä perustamasi ryhmän sivulla myöskään näy silloin mainoksia.
6. Enemmän kavereita
Kun olet HC-jäsen, sinulla voi olla 600 kaveria kaverilistallasi.
7. :chooser - ja :furni -komennot
:chooser-komennolla voit listata ruudullesi kaikkien huoneessa olevien habbojen nimet. :furni-komennolla saat listan kaikista huoneessa olevista tavaroista.
Näiden etujen ohella saat klubilaisena käyttöösi enemmän tanssityylejä. Klubilaisen voit tanssia Hab-Hobin lisäksi kolmella muulla tanssityylillä. Ne ovat Pogo Mogo, Rollie ja Duck Funk.Yksi Habbo Club -kuukausi maksaa 20 kolikkoa.
- habbo pikku pähkinä
HHGGFFDD25 kirjoitti:
Yksi Habbo Club -kuukausi maksaa 20 kolikkoa.
Testaa HC-asuja ilmaiseksi. Kun liityt Habbo Clubiin klikkaamalla oikealla olevaan linkkiä, saat asun heti käyttöösi.
Jos haluat vaihtaa asua muuten vain, siirry hahmon tietoihin - vippi<3
habbo pikku pähkinä kirjoitti:
Testaa HC-asuja ilmaiseksi. Kun liityt Habbo Clubiin klikkaamalla oikealla olevaan linkkiä, saat asun heti käyttöösi.
Jos haluat vaihtaa asua muuten vain, siirry hahmon tietoihinmä oon habos IhQ-rose ja mun kolesumma on jtn 50 D:
ja sit öö ööö, öö , ooon vippp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894