HABBO HOTEL

habbo pikku pähkinä

jos haluvat pelata habboa mene sivulle www.habbo hotel.fi ja paina luo ilmaiseksi ukko.tässä Habbo Hotel – tapaa kavereita, pidä hauskaa ja tule huomatuksia!ja voit tilata kolea puhelimella tekstiviestinä numeroon->173400habboALT GR poohjassa japainat Z vasemmalla olevaa nappia sitten tulee=sydän.miten saat kupin paina pohjassa ALT GR ja paina M ja tulee=kuppi.miten saat kalan paina pohjassa ALT GR ja paina E ei toimi jollekin puhekuplaan.ei muita kirjain koodeja. HABBO HOTEL on koodeja vaan kirjain voit liikua saat lahjoja sen semmosta kiusata ei saa kiroilla ei saa eikä virtuaali seksiä jasaat kaverin.

6

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • habbo pikku pähkinä

Kutsu oikean elämän ystäväsi Habboon ja saat palkinnoksi merkin!
      Lähetä linkki kavereillesi sähköpostissa tai mesessä ja pyydä heitä rekisteröitymään Habboon sekä aktivoimaan sähköpostiosoitteensa. Jos ystäväsi alkavat käydä Habbossa aktiivisesti, saat palkinnoksi uuden merkin

• aivoton apina

sain kutsuttua 4kaveria ww.habbo.fi sivuilla ne on liityny ja on iloisia ja mulla on 500kolea habossa ja mun ukon nimi on jätkäpätkä 1

• HC NEPPO POJU
        aivoton apina kirjoitti:

sain kutsuttua 4kaveria ww.habbo.fi sivuilla ne on liityny ja on iloisia ja mulla on 500kolea habossa ja mun ukon nimi on jätkäpätkä 1

HC HC HC HC HC HC HC HC OON se on mukavaa ko-->Habbo Club on klubi kaikille aktiivisille Habboille, jotka haluavat saada käyttöönsä paljon erilaisia hienoja etuja ja oikeuksia.

1. Enemmän vaatteita ja asusteita
        Klubilaisena saat käyttöösi laajan valikoiman erilaisia asuja ja asusteista sekä hiustyylejä ja -värejä. Saat myös hahmosi tietoihin hienon HC-merkin.

2. Klubitavarat ja Club Shop
        Saat jokaisena jäsenkuukautenasi HC-lahjana huonekalun, jota et voi muulla tavalla itsellesi ostaa. Lisäksi voit ostaa Katalogin Club Shopista tavaroita, joita klubiin kuulumattomat eivät voi ostaa.
        Huom! Kaikki ne kuukaudet, joina olet ollut Habbo Clubin jäsenenä, säilyvät klubitiedoissasi. Jos päätät jatkaa jäsenyyttä uudelleen, ei siten HC-lahjakierto lähde kiertämään alusta, vaan jatkuu siitä mihin olit jäänyt.

3. Enemmän huonepohjia
        Sinulla on enemmän valinnanvaraa huonepohjissa luodessasi omaa huonetta. Saat käyttöösi kuusi huonepohjaa, jotka ovat vain HC-jäsenten valittavissa.

4. VIP-pääsy julkisiin tiloihin
        Etenet jonosta nopeammin sisään täpötäysiin julkisiin tiloihin kuin ei-klubilainen.

5. Oman sivun edut
        Kun kuulut Habbo Clubiin, saat käyttöösi omalle sivullesi erilaisia HC-taustakuvia ja -vimpaintyylejä. Omalla sivullasi eikä perustamasi ryhmän sivulla myöskään näy silloin mainoksia.

6. Enemmän kavereita
        Kun olet HC-jäsen, sinulla voi olla 600 kaveria kaverilistallasi.
        7. :chooser - ja :furni -komennot
        :chooser-komennolla voit listata ruudullesi kaikkien huoneessa olevien habbojen nimet. :furni-komennolla saat listan kaikista huoneessa olevista tavaroista.

Näiden etujen ohella saat klubilaisena käyttöösi enemmän tanssityylejä. Klubilaisen voit tanssia Hab-Hobin lisäksi kolmella muulla tanssityylillä. Ne ovat Pogo Mogo, Rollie ja Duck Funk.

• HHGGFFDD25
        HC NEPPO POJU kirjoitti:

HC HC HC HC HC HC HC HC OON se on mukavaa ko-->Habbo Club on klubi kaikille aktiivisille Habboille, jotka haluavat saada käyttöönsä paljon erilaisia hienoja etuja ja oikeuksia.

1. Enemmän vaatteita ja asusteita
        Klubilaisena saat käyttöösi laajan valikoiman erilaisia asuja ja asusteista sekä hiustyylejä ja -värejä. Saat myös hahmosi tietoihin hienon HC-merkin.

2. Klubitavarat ja Club Shop
        Saat jokaisena jäsenkuukautenasi HC-lahjana huonekalun, jota et voi muulla tavalla itsellesi ostaa. Lisäksi voit ostaa Katalogin Club Shopista tavaroita, joita klubiin kuulumattomat eivät voi ostaa.
        Huom! Kaikki ne kuukaudet, joina olet ollut Habbo Clubin jäsenenä, säilyvät klubitiedoissasi. Jos päätät jatkaa jäsenyyttä uudelleen, ei siten HC-lahjakierto lähde kiertämään alusta, vaan jatkuu siitä mihin olit jäänyt.

3. Enemmän huonepohjia
        Sinulla on enemmän valinnanvaraa huonepohjissa luodessasi omaa huonetta. Saat käyttöösi kuusi huonepohjaa, jotka ovat vain HC-jäsenten valittavissa.

4. VIP-pääsy julkisiin tiloihin
        Etenet jonosta nopeammin sisään täpötäysiin julkisiin tiloihin kuin ei-klubilainen.

5. Oman sivun edut
        Kun kuulut Habbo Clubiin, saat käyttöösi omalle sivullesi erilaisia HC-taustakuvia ja -vimpaintyylejä. Omalla sivullasi eikä perustamasi ryhmän sivulla myöskään näy silloin mainoksia.

6. Enemmän kavereita
        Kun olet HC-jäsen, sinulla voi olla 600 kaveria kaverilistallasi.
        7. :chooser - ja :furni -komennot
        :chooser-komennolla voit listata ruudullesi kaikkien huoneessa olevien habbojen nimet. :furni-komennolla saat listan kaikista huoneessa olevista tavaroista.

Näiden etujen ohella saat klubilaisena käyttöösi enemmän tanssityylejä. Klubilaisen voit tanssia Hab-Hobin lisäksi kolmella muulla tanssityylillä. Ne ovat Pogo Mogo, Rollie ja Duck Funk.

Yksi Habbo Club -kuukausi maksaa 20 kolikkoa.

• habbo pikku pähkinä
        HHGGFFDD25 kirjoitti:

Yksi Habbo Club -kuukausi maksaa 20 kolikkoa.

Testaa HC-asuja ilmaiseksi. Kun liityt Habbo Clubiin klikkaamalla oikealla olevaan linkkiä, saat asun heti käyttöösi.

Jos haluat vaihtaa asua muuten vain, siirry hahmon tietoihin

• vippi<3
        habbo pikku pähkinä kirjoitti:

Testaa HC-asuja ilmaiseksi. Kun liityt Habbo Clubiin klikkaamalla oikealla olevaan linkkiä, saat asun heti käyttöösi.

Jos haluat vaihtaa asua muuten vain, siirry hahmon tietoihin

mä oon habos IhQ-rose ja mun kolesumma on jtn 50 D:
        ja sit öö ööö, öö , ooon vippp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1598
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1459
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1299
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1290
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1214
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1199
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      1002
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      181
      894
    Aihe