Mistä löytäisin kuvia/blogin/vinkkejä ja ideoita, kun ns. "tyylini" (jota haluan siis selkiyttää ja parantaa!!!) on tämänsuuntainen
- vähän hipahtava ja luonnollinen, hiuksissa ja vaatteissa
- tätä myös väreissä, eli luonnolliset ja murretut mieleen, usein kuitenkin myös pinkit ja petrooli
- ei kiiltävää, ei röyhelöitä, myöskin laukut enemmänkin kasseja kuin kiiltäviä "naistenlaukkuja."
- väreissä ja matskuissa hieman nuhjuista, mukavaa.
- trenditukat ja värjäykset kauhistus. Liikaa yrittämistä ja teennäisyyttä mun makuuni.
- maiharitakit jees
- perus villakangastakit jees
- tennarit jees
- saappaat (ei mitään metallijuttuja, ei hapsuja) jees, korolla ja ilman.
- polven ylle ulottuvat hameet jees (olen pienikokoinen) näiden kanssa kesäsin pelkistettyä balleriinatossua, syksyllä ja talvella korollista saapasta
- farkut ja sammarit jees
- piukeat t-paidat printeillä jees
- kirpparit jees
- kalliit merkkivaatteet (joskus!) jees
- kauluspaidat ei
- kopiot merkkituotteista ei
Sopivia blogeja? Julkkiksia, joiden kuvia katsella?
KIIIIITOS!!!!!
Auttakaa törppöä
kadunkulkijaa
1
300
Vastaukset
- tenula
siltä ,että tiedät ja tunnet tyylisi erittäin hyvin.
Miksi muuten kalliit merkkituotteet ovat joskus jees ja kirpparit piukeat printellä aina jees mutta
kopiot merkkuvaatteista ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145