Polttoainetankki.

Tolho.......

Mitenkäs iso tankki on 2001 T5 V70

14

5997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On

      70 litraa vai olikohan tämä pilailua jos ei tiedä autonsa polttoainetankin kokoa?

    • volvo_puranen

      Tankin tilavuus 73 litraa,sekä siinät bensamittarissa joka on siinä mittaristossa näkee kuinka paljon on polttoainetta viellä jäljellä litroina kun siinä ne luvut on esillä fiksusti.Oletko ehkä ostamassa kyseistä ajoneuvoa

      • tr

        Se in 70 litraa ohjekirja sanoo .


    • V 70 2.4 T 2000/2001

      Vuonna 2000 myyntiin tulleen uuden v 70 mallin bensiiniturbomallleissa (2.4 T ja T5) ilmoitettiin tankin tilavuudeksi 80 l kun muissa malleissa se oli 70l. Muutama vuosi myöhemmin kaikissa v 70 malleissa ilmoitettiin 70l tilavuus, myös turboissa. Omakohtaisesti olen ajanut tankin kerran melko tyhjäksi ja tankannut siihen kerraolla 76 litraa, mikä määrä ei ainakaan 70l tankkiin mahdu.

    • Tolho....

      No sitä juuri ajoin takaa tässä kun kaverini väitti tankin olevan 70L ja itse tankkasin sinne 75L juuri kun bensavalo syttyi.. Auto tuontiauto saksasta.. Jos sillä nyt mitään väliä on..

      • Sitten

        Putken suulle asti elikkä silloin voi saada niitä ylimääräisiä litroja ja ainakin minulla -97 T5:ssa oli 70 litran tankki ja Saksan tuonti.


      • mopoilija

        eivät aina anna oikeata lukemaa, näyttävät useimmiten hieman taloon päin, kerran on 5-litran kanisteriin meennyt yli 6 litraa polttoainetta ja siellä oli jo 2t oljy pohjalla.


      • raneja

        Löytyykö v70 isompaa hankkia???


      • 425

        Äsken tankkasin 76,7 litraa 98 V70 -02 T5. Taisi mennä viimeiset kilometrit höyryillä...


    • T5...

      Sen tilavuus on 70 litraa.

    • bensatankki

      Täällä tuntuu tulevan vastauksia täydellisen tietämättömyyden suomalla varmuudella.
      Hakemalla esim. "volvo v70 T5 2001 tankvolym" saa linkin alltommotor/bilfakta sivuille, jossa voi sitten rauhassa tarkastella eri automallien tankkien tilavuuksia. Kysymyksessä olevassa autossa se näyttää olevan 80 l kuten myös vastaavassa 2.4 mallissa.

    • Tee 5

      Fuel capacity 70 L (15.4 imp gal; 18.5 US gal)

    • Anonyymi

      Ohjekirjan mukaan 80L. Mutta, kas vain, olen tankannut reilut 50 L, ja bensamittari on ollut jo "varatankilla". Yllätys, että tankki on paljon suurempi kuin miten bensamittari on säädetty. Taxfree Volvo V70 2001.

    • Anonyymi

      Minulla V70 vm.2002 bensa. Jos tankkaa täyteen niin vuotaa jostain tankin päältä polttoainetta auton alle, kuskinpuolelle takaoven kohdalle. Mistähän kohtaa vuotaa, olisiko jollakulla tietoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe