Revontulitalli!! (Stall Norrsken!!)

KirKrKur(^_^)

Hei!! Olen kaksitoista-vuotias tyttö.Luen tällä hetkellä Revonttulitallia mutta en löytänyt millään kahta loppuosaa, olen luennut 1 Liekkien Lahja, 2 Jäiden Salaisuus, 3 Tuulen Tie ja 4 Kiven Voima, mutta pimeyden kaipuuta ja sitä toista kirjaa en tiedä nimeä mutta sama se en ole vielä luennut haluaosin kysyä että oletteko luenneet ne 5 , 6 kirjaa jos olette luenneet sen niin voisitteko kertoa mitä niissä tapahtuu tai mistä nämä kahdet kirjat myydän/saadaan :D D (^-^) KIITOOOOOOOOS!!!!

14

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan..

      Moi! Kahta viimeistä osaa ei ole ilmestynyt (vielä) suomeksi, saas nähdä ilmestyykö niitä ollenkaan...
      Ite haluaisin myös lukee ne :D

      • Lomailija

        sähköpostia WSOY:lle kun sain päätettyä neljännen osan. Todella mukaansa tempaava sarja! Kyselin että voisiko he millään julkaista sarjaa loppuun niiden vähäistenkin fanien iloksi, ja jos he eivät aio tehdä sitä niin selittäisivät edes miksi.

        Odotan heidän vastaustansa.

        Toinen on että jos sarja on julkaistu (ruotsi vai norjaksi?) niin opettelee sitten kyseisen kielen, onhan se hyödyllistä myös jatkoa miettien ;)


    • Manga-rakas
    • aioo

      Luin vasta neljännen kirjan eli Kiven voiman, jonka lopussa luki Pimeyden kapiuu julkaistaaan 2008 syksyllä. Sais jo kohta julkaista.

    • Adrian Fan

      Ois towsi kiva saada lukea ne kaksi muutakin osaa.

    • i love ADRIAN

      Adrian on ihana!!! olis tosi kiva saada lukee tarina loppuun!!!

    • Lukenut oon

      Sain tälläisen vastauksen kun kysyin ):

      Valitettavasti sarja jäi myynniltään täällä niin vaisuksi, ettemme todennäköisimmin voi julkaista kahta viimeistä osaa. Lukeminen ruotsiksi tai englanniksi jää siis ainoaksi vaihtoehdoksi, pahoittelen!

      • Semmu9988

        Tosi tyhmääääääää! D: Oon ettiny kaikkialta sitä kirjaa ja en vaan löydä! ;( Ja tää on niitten vastaus! Just! Tosi mälsää...:(


      • MidnightMelody

        Voe veljet ku TYHMÄÄ.


    • Tosi iso FANI ♥♥

      Mä kans oon lukenu noi 4 ekaa (Liekkien lahja, Jäiden salaisuus, Tuulen tie ja Kiven voima), ja harmittaa kauheesti jos kahta viimosta ei tuu suomeks... mut jos lukis enkuks tai ruotsiks, ni siinäpä hioontuis kielitaidot =)

      Mä oikeesti aloin välillä itkemään ku luin noita kirjoja, jotenkin omaksuin eniten Andrean roolin... Mäki aloin kaipaamaan Adriania ='( Ja rakastuin siihen myös kuten Andrea =) Toi tarina on jotenki niin koskettava, että jotenki toivois sen olevan totta!! Adrian ♥ Mä kyl haluan lukea noi vielä miljoona kertaa!! Mul on sarjan neljä ekaa osaa kotona, siis kirjastosta lainattuna. Ei voi muuta sanoa, että KANNATTAA LUKEA!! Maailman paras sarja mitä oon koskaan lukenu, ja oon lukenu PALJON, tää voittaa jopa twilightin ♥♥ Kiitos Noomi Hebert, Lena Ollmark ja Åsa Ekström, kun kirjoititte ja piirsitte meille näin ihanan mahtavan kirjan ♥♥

    • Millulimilja

      Mä oon kymmenen-vuotias ja oon lukenu Revontulitallista 1,2,3 ja 4 tai nelonen on oikeestaan kesken. Mä haluun lukee kans 5 ja 6, mut onko Revontulitalli animena ois kiva tietää!?

    • oon kans lukenu 1,2,3,4 ja haluaisin lukea viidennenkin kun sarja julkaistiin olin noin 6 vuotias joten en olisi lukenut sitä. nyt olen kaksitoista ja haluan niin kovati tietää mitä sarjassa tapahtuu. olen etsinyt jo kirjastosta ja sitten netistä jolloin löysin tämän keskustelun. luin kommentit ja jos kommentin tekijä lukenut oon sanoi että kirjoja ei julkaista! =(((((((( mutta hyvin mielin sitten vaan miettimään mitä tapahtuu. olin surullinen kun luin ton kommentin ja haluaisin nousta kapinaan mutta jo tyhmäkin tietää että se on mahdotonta. mutta jo s kysyntää on niin toivon että wsoy muuttaa mielensä ja julkaisee lopun sarjasta. terkkuja muille lukijoille.

    • Neeku

      Revontulitallin 2 viimeistä osaa ei ole vieläkään julkaistu odottelen niitä tässä itsekkin olen vasta nyt 12 vuotias ja olen lukenut kaikki neljä kirjaa. Pakko sanoa että nousi tunteet pintaan kun näin sen pätkän viidennestä kirjasta kun Andrea suuteli Adriania❤. Haluaisin lukea ne kirjat vai olenko niin jäljessä että en vieläkään tiedä mistä niitä saa?

    • MidnightMelody

      Vähän kyllä outoo ettei niitä kahta vikaa kirjaa vieläkään ole esille putkahtanut! Jos ei kiinnosta sarjaa kääntää enää, niin silti ois voinu ees ne lopukin sieltä vielä puristaa. Nyt niin moni fani pettyy kun ei saa tietää loppua!
      Kannattaa varmaankin heittää vähän viestiä sinne WSOYlle :) Mä ainakin teen niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe