Keskiyön saapuessa
tähtien loisteessa
kuutamon valaistessa
rantasaunan lämmössä
Tippuvat vesihelmet
ikkunat huurteiset
löylyt kuumat
koivun tuoksut
Yhdessä istutaan
toisiamme halaillaan
pestään ja suukotellaan
helliä sanoja kuiskaillaan
Sinun kanssasi
oma rakkaani
aamuyön taikaan
raukeina nukkumaan
Lauantaiyön taikaa
4
225
Vastaukset
Sinun runosi Sakke,
ovat sellaisia lempeyden ilmentymiä ja
rakkauden hellien hetkien hyrinää.
Taikaa, taikaa ja raukeutta. Mitäpä sitä
muuta tarvitseekaan ollakseen onnellinen.
Hyvänmielen runo.kaksihan siihe tarvitaan monesti että saadaan onni kultainen, kiitos lindalle kun pistäydyit.
- Jääsydän >
Ja sihisevä
kiuas..
Istua vain ja olla..
Lämmössä tuossa
ihanassa
tuoksussa tuoreen vastan..
Ja vierellä
vielä oma Rakas...
Ja sydämessä
tunne aito
ja syvä..
Tämä on elämää..
Ainoaa oikeaa.se varmaan onkin ja onnellista elämää. Kiitokset Jääsydämmelle, kun viihdyit runoni parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 64934
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 88587
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473