Mitkä olisi parhaat twintip sukset siteineen hintaluokassa 399 euroa?
Parhaat twintip sukset
20
6728
Vastaukset
- ainut
kriteeri,niin älä osta mitään ja säästä toi 399euro. Kannattais ehkä mietti mitä suksilta haluaa muutakin ko 399 hinnan...........
- Setavert
No kriteerit olisi, että toi hinta ja että voisi hyppiä hyppyreistä ja ajaa tavallisesti mäestä!
- armada.
Setavert kirjoitti:
No kriteerit olisi, että toi hinta ja että voisi hyppiä hyppyreistä ja ajaa tavallisesti mäestä!
esim. suksikauppa.com sieltä senkun valkkaamaan vaan..
- Misty3
Pitäähän se budjetti olla. Sehän on vaan järkevää.
- asdasfasasgffhdsfhgf
Suksikauppa.com on on ylihinnoiteltu. bluetomato.com on paras.
- bluetomato.com
Riippu vähän mitä haluut jos haluut parrki sukset niin suosittelen Line Afterbangeja.
- tiktak
laskettelu keskuksist
- sport conrad
Osta sport conradista vitun halpaa vaikka ei oo suomalainen suosittelen kaikille ja oon itekki ostanu sieltä sukset osta völkl ledget joustavat ja hyvät väikka ei oo kalleimmasta päästä
- twintip garage
vertaappa vaikka sport conradin ja twintip garagen hintoja .sc:sta völk alleyt viiime vuoden mallia siteineen maksavat 320 kun taas tuolta twintip garagesta tämän vuoden malli maksaa 329
- K2 SKIS
Parhaimpia ainaki mun kriteereillä on line afterbang, k2 domain ja joitain völkl suksia.
Nuilla pärjää parkissa pitkään.
Bluebirdistä löysin halvimmat k2 domainit siteet 399e
http://www.bluebird.fi/k2_domain_twintip_sukset - Schizo 16
399e toimitettuna Suomen osoitteeseen, Movement Source 185, Marker Schizo 16. Sukset OK myös Markers.
- bumpp
400e? mission imposssible?
Jos tiedät mitä oikeasti haet, veikkaan että saat sukset alk. 50e. Seksikäs ski maksaa 400e ja ylös siitä.
Ostin äsken pussy Kästle 200 eurolla. Mutta se oli erikoisski erikoiskukkuloille. Valitettavasti Marker k12 oli halvasta paikasta mistä se syntyikin. Sukset tosin ovat OK bampille. - no thkz
mistäs löytäs salomon pro pipe sukset? olis hakuses semmoset mutta ainoo ongelma että ei sitte heletti mistää löydy suomesta ainakaa.. olis kiva löytää edes suomesta että alkais tilailee jostaki usasta ei kiitos..
- armadamarkerfulltilt
Hei broo osta armadacodat ja marker griffonit. Oon laskenu tol yhdistelmäl tyylii 3v jo
- vapaasuksi
salomonia ne myy pöksy rikkaille, armadalle kyynelet hintalaatusuhdettä katsellen. En halua olla tosikko, mutta hae halvinta. Joka tapauksessa tappaat suksesi 2ssa viikossa käytön jälkeen.
- Jaa4
Ei sillä merkillä ole niin paljon väliä. Kun meet ostaa suksia kato että ne on joustavat ja kestävät (kevyet jos tykkäät)
- Yhatstricks
Suosittelen nordica double six suksia parhaat sulset parkkiin ja hyppyihin ja muutenkin rinteeseen. Maksaa uutena n.400 euroa
- Ammattilainen65
No kanttii ostaa völkl ledge ite oon pari vuotta laskenu jaja nyt ostin uudet samat sukset mutta uudemmat ei ees painavat ja taipuu hyvin ja siteet niihin marker free ten tai marker squire.
- MarkerFreeTen
Mulla ei oo kovin hyviä kokemuksia free ten siteistä esim. jos haluat vetää nosebuttereita niin mulla ne ei ainakaa kestä sitä painetta vaan lähtee toinen suksi irti ja dinit on ihan oikein säädetty. ja joskus lähti melkein irti kun tulin alastuloon en tiedä miten mutta katsoin alas ja siinä se oli melkein irti etusiteestä :D
- Anonyymi
Armada arv 86
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875