Sunny Beach vai kultahietikko?

nassimus

Moi
kesällä olis Bulgariaan lähtö... Mietityttää vaan, että minne sinne kannattaisi mennä? Sunny Beach vai kultahietikko???
Ollaan pari vuotta sitten käyty Sunny Beachilla, mutta kultahietikosta ei kokemuksia...
Onko yhtä kiva lomapaikka? Mitä erilaisuutta paikoissa on vai onko sama kumpaan menee?
Haemme lomalta tietty aurinkoa, shoppailua ja iltapaikkoja. Tietty jotain nähtävyyksiä voi suositella, missä kannattaa käydä. Aikomuksena jokin vesipuisto, mutta onkohan akvaarioita tai eläinpuistoja alueella?

15

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ko

      Olen ollut oppaana Bulgariassa ja en menisi lomalle sinne, vaikka pääsisin ilmaiseksi....ryöstöjä,väkivaltaa,huumeita.Suomalaisia ryöstetään mennentullen. Joten mieti kaksi kertaa ennenuin lähdet!.

      • GS:sta

        Tuon "oppaan" pelottelut ryöstöillä, huumeilla ja muilla kummituksilla voit jättää huomiotta. Kun siististi elelee eikä tolkuttomassa kännissä haasta riitaa tai levittele tahojaan, niin rauhassa saa olla. Lähden itse viidettä kertaa Sunny Beachille ensi kesänä enkä ole koskaan ollut minkäänlaisessa vaarassa. Enemmän minä pelkään iltaisin Helsingin keskustassa niitä rosvoja, ryöstäjiä ja huumeveikkoja.

        Sunny Beachilla on muuten hyvä vesipuisto.


      • 18+20=38
        GS:sta kirjoitti:

        Tuon "oppaan" pelottelut ryöstöillä, huumeilla ja muilla kummituksilla voit jättää huomiotta. Kun siististi elelee eikä tolkuttomassa kännissä haasta riitaa tai levittele tahojaan, niin rauhassa saa olla. Lähden itse viidettä kertaa Sunny Beachille ensi kesänä enkä ole koskaan ollut minkäänlaisessa vaarassa. Enemmän minä pelkään iltaisin Helsingin keskustassa niitä rosvoja, ryöstäjiä ja huumeveikkoja.

        Sunny Beachilla on muuten hyvä vesipuisto.

        Olen aivan samaa mieltä edellisen kanssa. Olen ollut kaksi kertaa Bulgariassa ja molemmilla kerroilla on vain oppat tuottaneet pettymyksen.


      • marjat!

        Ei yhtään sen enempää väkivaltaa kuin Suomessakaan. Pysyhän vaan siell Taka-Janakkalassa äläkä turhia täällä inise. Tyhmiä kännisiä puoli-alastomia suomi-akkoja ryöstellään joka puolella maailmaa. Mm. Helsingin keskustassa.


      • hähähh

        opas. Etkö saanut Bulgariassa?


      • ---

        Paskat sinä missään olet oppaana ollut, korkeintaan Kurikkalan baarissa jakelemassa oksennuspusseja 2 egen tuntipalkalla. Säälittävä akka.


      • centrall

        Olen ollut Bulgariassa 24 kertaa ei mitään oppaan kuvaavaa nytkin olen sunny beachilla en ole tavannut mitään kertomaasi.Ainoa joita kannattaa välttää on rahan vaihtopisteet ja katuvaihtajat joita liikkuu paljon. P


    • 16+3

      suomalaiset tuppaa itseään jonnekin hevon vitun bulgariaan? Eikö epäilytä jos matkat ovat puolet halvempia kuin muualla, mitä muuta kuin paskaa saa halvalla?

      • krixis

        Paskaa saa myös kalliilla ja on hyvä ettei paikka ole liian rauhallinen ,kuten jotkut matkailijat toivovat lomaltaan.


      • simppelisti

        " Miksi ihmeessä suomalaiset tuppaa itseään jonnekin hevon vitun bulgariaan?"

        No siinähän ihmettelet vaikka maailman tappiin.


      • Jukurtti
        simppelisti kirjoitti:

        " Miksi ihmeessä suomalaiset tuppaa itseään jonnekin hevon vitun bulgariaan?"

        No siinähän ihmettelet vaikka maailman tappiin.

        Jos matkat ovat puolet halvempia, niin eihän silloin voi ihan luksusta vaatiakkaan.


    • ehkä uudestaan

      Oltiin viime kesänä lasten (10 ja 12 v pojat) Kultahietikolla ja se oli miellyttävä rantaloma, oli aurinkoa, shoppailua ja iltapaikkoja riittävästi. Ystävällisiä ihmisiä eikä minkäänlaisia häiriöitä viikon reissun aikana. Menisimme uudestaankin kokemuksemme perusteella. Nähtävyyksiä emme hakeneet.

    • riiiiksuu

      Joo voin yhtyä aijempaan,että jos joistain oli harmia ni matkaoppaista :D ei ainakaan meidän kohdalla tullu ryöstöjä tai väkivaltaa vastaan.Päinvastoin ihmiset oli todella mukavia ja rentoja ja muutenki rento ilmapiiri siellä. Ja se,että kyllä ne melkein samoissa hinnoissa pyörii muitten euroopan maiden kanssa,riippuu ihan minkätasoiseen hotelliin menee.esim. olemme menossa 5 tähden hotelliin SB:lle tulevana kesänä ja matkan hinta on reilu 800e kun taas thaimaaseen pääsee halvimmillaan jo reilu tonnilla.että se siitä halvasta paskasta ;D

      Ystäväni on käyny tuolla kultahietikolla ni sanoivat että Sunny Beach paljon parempi,vaikka eivät siitäkään kyllä valittaneet.mutta Sunny Beach on isompi ja eniten kaikkea virikettä ja iltaelämää. Tosiaan viimekesänä oltii SB:llä ja on aivan pakko mennä tulevanakin kesänä.Hyvä ja edullinen paikka =)

      • Bulgariaan

        IIHAANAA kuulla välillä positiivistakin palautetta:)


      • suurenpaa..

        Siellä kaikkea enemmän..
        Rihkamakatuja loputtomasti..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe