Osaisitteko suurinpiirtein kertoa, mitä maksaa taksi Tegelin kentältä Agon Adlean hotellille. Eli hotelli sijaitsee Tiergartenin alapuolella, muutama kortteli alaspäin.
Kiitos :)
Mitä maksaa taksi Tegelin kentältä
2
1155
Vastaukset
- klikkaillen
En ole käynyt Berliinissä yli 20 vuoteen, mutta lyhyt nettiseikkailu paljastaa, että matkaa on linnuntietä ehkä 8–9 km ja katuja pitkin siis vähän yli 10 km.
Veikkaisin hintaluokaksi karkeasti 20 €.
Hotellin nimi muuten on Agon Aldea eikä Agon Adlea.
http://www.booking.com/hotel/de/berlinaldeshot.html?aid=323466;label=zThemes-Hotel-Berlin-hKPSEYwmbt5CMvGLJq5d7gC3633187854;sid=... - Syksyllä Berliiniin
Ylen pitkäaikaisen toimittaja Pertti Rönkön (Berliini - suomalaisen matkaopas) toimittaman kirjan mukaan bussimatka Tegeliltä maksaa n 2 euroa. Matkahan on läntiseen osaan vain n 5 km. Oppaan mukaan taksi maksaa läntiseen osaan n 15 eur ja itäiseen n 20 eur. Opas tehty 2008.
Olemme aikeissa matkustaa sinne päin syyskuussa. Jos käytte piakkoin, niin kerrotko, millainen kämppä teillä oli.
Terv nimimerkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233