Non nii, nyt on keikka koettu ja jäi taas vähän mietittävää arwon lajitoverien suunnalta. Jälleen kerran...ymmärrän, että hyvä biitti saa ihmisen joraamaan, mutta kun kyse ei ole mistään joraamisesta vaan egohäiriöisestä patsastelusta istumakatsomossa. Ihan oikeasti, ne 2 hilpeää silmän iloa katsomosta 118 rivi 4 tai jotain. Voikoolla itsekkäämpää kuin nostaa se lökäpöksyäss penkistä näin varmistaen, että pilaat parinkymmenen muun näkymät lavalle vain siis seisoskelemalla ja näyttämällä jotain loppuunkulunutta hedelmällisyysmerkkiä pirunsarvina, aikaa masentavaa. Säälittävä itsekäs suoritus, vaikka muut kuinka pyysivät teitä välillä istumaan, että muutkin näkisivät jotain muuta kuin huonosti istuvat lökäpöksyt ja Metallican(?) paidan. Ei mennyt sitten jakeluun, pelkästään hyvällä fiiliksellä ei oikein voi selittää tarvetta pilata usean henkilön konserttivibat ja kauan odotettu keikka. Se melkoisen kömpelö apinointi (ei mossaus oikein lähtenyt klanipojilta )ei ollut kenestäkään kivaa katsottavaa, jospa vähän miettisitte välillä muitakin kuin itseänne, melko paskamaista itsekkyyttä. Ymmärrän kyllä ja olen sen kokenutkin kun koko istumakatsomo joraa ihan täysillä, se on oikeasti hienoa!!, mutta näillä eilisillä amispojilla ei ollut mitään tekemistä hyvän fiiliksen vaan itsekkyyden kanssa. Kentälle voi mennä patsastelemaan. Tästä se piipitys nyt sitten alkaa kuinka meillä kaikilla on oikeus tehdä ihan sitä mitä huvittaa ja ne jotka haluaa istua ja nauttia keikasta voivat mennä kirkkoon tai kuunnella radiota kotona, antakaa vaan tulla, mutta yrittäkää joskus ottaa muitakin huomioon ihan oikeasti homeboyt...Keikka oli muuten komeaa jyystöä, vielä kun olisivat klopit osannut käyttäytyä...
taas yritetään
55
1158
Vastaukset
- Keikalla
Síis et oo tosissas! Että siis rammsteinin keikalla pitäisi istua penkissä ku kirkossa?? Ja mikä toi kommentti oli että kentälle voi mennä patsastelemaan, ei sinne niin vaan mennä! Itsekin yritin kenttälippuja saada mut paikat tuli yläkatsomosta. Siinä katsomossa missä itse olin seiso moni muukin, eikä kukaan kehdannut tulla valittamaan. Sun pitäis vaan ostaa rammstein dvd ja istuu sohvalla sitä katsomossa.. Te valittajat vasta toisten keikan pilaatte!
- zeemann
Mulla on kyllä kaikki dvd:t ei siinä mitään. Kerros nyt mulle, mitä se patsastelu-seisominen edesauttaa, suomalainen ass ei ole kovin hääviä katseltavaa. Poikien show on lähes uskonnollisen kaunis, kirkkomeininkiä parhaimmillaan. Eli, miksi juuri sinun pitää seistä kuin tönkkömuikku jolloin muut ei sitten takaasi näe mitään. Miksi se olisi kenenkään etu??? Myös perse penkissä syntyy ihan hyvää kuhinaa kunhan vaan ollaan oikeasti nauttimassa keikasta. Siis joku koomapäissään vaan päättää että muita ei huomioida, katsomuksesi on äärettömän kuvaava. Kyse ei ole siis mistään hyvästä bailauksesta vaan kännisen itsekkyydestä. Olisko hyvässä leffassa sitten okei, että kun mielestäni mun pitää saada seistä, niin se on vaan muiden ongelma. Se on edelleen istumapaikka joku haluaa ihan tarkoituksella istua, niin kuin esimerkiksi noin 90 prosenttia eilisestä yleisöstä, en usko että artisti pahemmin ahdistui, etteikö menoa olisi ollut, arvostavat kuulemma suomalaista yleisöä, mäkin arvostan sitä 90 prosenttia, joka hallitsee oman kehonsa. Siitä leftover kympistä mulla onkin sitten toisenlainen kuva, säälittäviä itsekkäitä puupäitä. Jos et saa lippua minne haluat niin sekö on sun perustelusi moukkamaisuudellesi, Luvya!
- keikalla
zeemann kirjoitti:
Mulla on kyllä kaikki dvd:t ei siinä mitään. Kerros nyt mulle, mitä se patsastelu-seisominen edesauttaa, suomalainen ass ei ole kovin hääviä katseltavaa. Poikien show on lähes uskonnollisen kaunis, kirkkomeininkiä parhaimmillaan. Eli, miksi juuri sinun pitää seistä kuin tönkkömuikku jolloin muut ei sitten takaasi näe mitään. Miksi se olisi kenenkään etu??? Myös perse penkissä syntyy ihan hyvää kuhinaa kunhan vaan ollaan oikeasti nauttimassa keikasta. Siis joku koomapäissään vaan päättää että muita ei huomioida, katsomuksesi on äärettömän kuvaava. Kyse ei ole siis mistään hyvästä bailauksesta vaan kännisen itsekkyydestä. Olisko hyvässä leffassa sitten okei, että kun mielestäni mun pitää saada seistä, niin se on vaan muiden ongelma. Se on edelleen istumapaikka joku haluaa ihan tarkoituksella istua, niin kuin esimerkiksi noin 90 prosenttia eilisestä yleisöstä, en usko että artisti pahemmin ahdistui, etteikö menoa olisi ollut, arvostavat kuulemma suomalaista yleisöä, mäkin arvostan sitä 90 prosenttia, joka hallitsee oman kehonsa. Siitä leftover kympistä mulla onkin sitten toisenlainen kuva, säälittäviä itsekkäitä puupäitä. Jos et saa lippua minne haluat niin sekö on sun perustelusi moukkamaisuudellesi, Luvya!
Älä tule katsomaan bändejä jos sulla on noin vaikeeta.
- zeemann
keikalla kirjoitti:
Älä tule katsomaan bändejä jos sulla on noin vaikeeta.
Eiköhän tämä ketju ollut sitten tässä, ylivoimaiset argumenttisi toimii niin vastustamattomalla volyymillä. Aina ei tiedä minkä helmen sitä samasta katsomosta löytää. kyllähän näin hyvälle keikalle kannattaa aina lähteä, aivan upea show, moukat vaan on vaikea rotu. Hals und Bein bruch!
- katze74
zeemann kirjoitti:
Eiköhän tämä ketju ollut sitten tässä, ylivoimaiset argumenttisi toimii niin vastustamattomalla volyymillä. Aina ei tiedä minkä helmen sitä samasta katsomosta löytää. kyllähän näin hyvälle keikalle kannattaa aina lähteä, aivan upea show, moukat vaan on vaikea rotu. Hals und Bein bruch!
katsomossa varmasti paljon ihmisiä jotka olisivat kenttälipun halunneet, myös minä. Olisipa ollut hienoa kun kaikki olisivat seissy ja ollut menossa täysillä mukana kun onnekkaina liput saaneet. Olipa vähän tylsää istua, mutta "show" oli mahtava ja se oli pääasia!
- zeemann
katze74 kirjoitti:
katsomossa varmasti paljon ihmisiä jotka olisivat kenttälipun halunneet, myös minä. Olisipa ollut hienoa kun kaikki olisivat seissy ja ollut menossa täysillä mukana kun onnekkaina liput saaneet. Olipa vähän tylsää istua, mutta "show" oli mahtava ja se oli pääasia!
joo viimeksi koko halli nousi ylös kuin yhdestä päätöksestä ja se oli ihan huippuu, mutta tällä kertaa fiilis oli vähän toinen, kyllähän se hjallis jostain syystä ne penkit sinne on ruuvauttanut, jos olisi tarkoitus seistä pelkästään niin halli olisi vissiin sisältä eri näköinen. Pakko vielä kiusata tota yhtä keikalla ollutta. En edelleenkään ymmärrä miksi yhden oikeudet ajaa enemmistön yli, eli jos pyydetään huomaavaisuutta muita kohtaan niin se pilaa tämän elämyksen, mutta toisin päin...tämän yhden näkemys kyllä taas pilaa useammankin elämyksen. Koska kaikki ei voi saada lippuja sinne pystypaineihin, niin sen ei kyllä pitäisi tarkoittaa sitä, että nämä epäonnensoturit sitten voi surutta marssia enemmistön toiveiden yli. Siis noin niin kuin yksin kertaistettuna. Huomaavaisuus ja toisten huomioon ottaminen ehkä kasvaa sitten ajan ja kokemusten karttuessa, yllätys yllätys...maailma ei pyörikään vain sinun ympärilläsi ja voin vannoa, että keikka oli ihan yhtä hyvä istuallaan kuin seisaallaan. Toivottavasti kokemus karttuu lempeällä kädellä niin ei sitten tarvi ahdistua.
- ...
zeemann kirjoitti:
joo viimeksi koko halli nousi ylös kuin yhdestä päätöksestä ja se oli ihan huippuu, mutta tällä kertaa fiilis oli vähän toinen, kyllähän se hjallis jostain syystä ne penkit sinne on ruuvauttanut, jos olisi tarkoitus seistä pelkästään niin halli olisi vissiin sisältä eri näköinen. Pakko vielä kiusata tota yhtä keikalla ollutta. En edelleenkään ymmärrä miksi yhden oikeudet ajaa enemmistön yli, eli jos pyydetään huomaavaisuutta muita kohtaan niin se pilaa tämän elämyksen, mutta toisin päin...tämän yhden näkemys kyllä taas pilaa useammankin elämyksen. Koska kaikki ei voi saada lippuja sinne pystypaineihin, niin sen ei kyllä pitäisi tarkoittaa sitä, että nämä epäonnensoturit sitten voi surutta marssia enemmistön toiveiden yli. Siis noin niin kuin yksin kertaistettuna. Huomaavaisuus ja toisten huomioon ottaminen ehkä kasvaa sitten ajan ja kokemusten karttuessa, yllätys yllätys...maailma ei pyörikään vain sinun ympärilläsi ja voin vannoa, että keikka oli ihan yhtä hyvä istuallaan kuin seisaallaan. Toivottavasti kokemus karttuu lempeällä kädellä niin ei sitten tarvi ahdistua.
En ymmärrä.
Mikään ei ole ikävämpää kuin turha nipottaminen rock-keikalla. Käyn paljon keikoilla enkä istu koskaan, jos olen saanut paikan penkkikatsomosta, eikä kukaan ole tullut inisemään asiasta.
Napinan ymmärtää jos on kuuntelemassa Il Divoa tai Celine Dionin ulvontaa. Metallipumpun keikalle tuollainen nipotus ei kertakaikkiaan kuulu.
Jos haluat istua, istu pois. Mutta älä pilaa muiden fiilistä setämäisellä/tätimäisellä komentelulla. Jos et näe penkiltäsi mitään kun fani seisoo ja joraa siinä edessä, niin hyvät hyssykät, nouse seisomaan! Kaikilla on varmasti hauskempaa.
"Hartaana" minä istua kökötän kun katselen Rammskuja dvd:ltä kotisohvalla. Keikalla huudetaan idoleille ja pidetään hauskaa kunnon jytkeessä!
Muistetaan löysätä sitä nutturaa. - zeemann
... kirjoitti:
En ymmärrä.
Mikään ei ole ikävämpää kuin turha nipottaminen rock-keikalla. Käyn paljon keikoilla enkä istu koskaan, jos olen saanut paikan penkkikatsomosta, eikä kukaan ole tullut inisemään asiasta.
Napinan ymmärtää jos on kuuntelemassa Il Divoa tai Celine Dionin ulvontaa. Metallipumpun keikalle tuollainen nipotus ei kertakaikkiaan kuulu.
Jos haluat istua, istu pois. Mutta älä pilaa muiden fiilistä setämäisellä/tätimäisellä komentelulla. Jos et näe penkiltäsi mitään kun fani seisoo ja joraa siinä edessä, niin hyvät hyssykät, nouse seisomaan! Kaikilla on varmasti hauskempaa.
"Hartaana" minä istua kökötän kun katselen Rammskuja dvd:ltä kotisohvalla. Keikalla huudetaan idoleille ja pidetään hauskaa kunnon jytkeessä!
Muistetaan löysätä sitä nutturaa.Jaahas, vedellään rajoja, on muuten aika loputon suo siellä vetelä täällä...et kyllä sinäkään selviä kuivin jaloin ilman toisten tahdikkuutta sinua kohtaan, toivottavasti muistelet vaikka käyneesi tällaisenkin keskustelun kun kellot soi sulle, kireä pipo pitää ajatukset koossa, mun mielestä sekin kertoo kiristävästä nutturasta kun ei oikein jaksa ymmärtää, että tää homma muodostuu kaikista ympärillä olevista, säkin tarvitset vielä sitä joskus, kipu kasvattaa, tarvitset vain ikää lisää sama odottaa myös kuolemattomia minä ensin ja itse-typyjä, nyt suositeltavaa kuunneltavaa: Tommy Tabermannin cds "kaikki mulle heti nyt" on muuten nerokas sanoma omaan napaansa tuijottajille, käykääs ostamassa pois, äijä on nero lyriikoissa, sillä lätyllä on toinenkin ihan legendaarinen biisi, tiedät sitten kun osuu kohdalle, kasva rauhassa
- Katze74
zeemann kirjoitti:
Jaahas, vedellään rajoja, on muuten aika loputon suo siellä vetelä täällä...et kyllä sinäkään selviä kuivin jaloin ilman toisten tahdikkuutta sinua kohtaan, toivottavasti muistelet vaikka käyneesi tällaisenkin keskustelun kun kellot soi sulle, kireä pipo pitää ajatukset koossa, mun mielestä sekin kertoo kiristävästä nutturasta kun ei oikein jaksa ymmärtää, että tää homma muodostuu kaikista ympärillä olevista, säkin tarvitset vielä sitä joskus, kipu kasvattaa, tarvitset vain ikää lisää sama odottaa myös kuolemattomia minä ensin ja itse-typyjä, nyt suositeltavaa kuunneltavaa: Tommy Tabermannin cds "kaikki mulle heti nyt" on muuten nerokas sanoma omaan napaansa tuijottajille, käykääs ostamassa pois, äijä on nero lyriikoissa, sillä lätyllä on toinenkin ihan legendaarinen biisi, tiedät sitten kun osuu kohdalle, kasva rauhassa
Provinssirockiin, voipi seistä missä tykkää :) !!!! (enään 4 kk.)
- keikalla
zeemann kirjoitti:
Jaahas, vedellään rajoja, on muuten aika loputon suo siellä vetelä täällä...et kyllä sinäkään selviä kuivin jaloin ilman toisten tahdikkuutta sinua kohtaan, toivottavasti muistelet vaikka käyneesi tällaisenkin keskustelun kun kellot soi sulle, kireä pipo pitää ajatukset koossa, mun mielestä sekin kertoo kiristävästä nutturasta kun ei oikein jaksa ymmärtää, että tää homma muodostuu kaikista ympärillä olevista, säkin tarvitset vielä sitä joskus, kipu kasvattaa, tarvitset vain ikää lisää sama odottaa myös kuolemattomia minä ensin ja itse-typyjä, nyt suositeltavaa kuunneltavaa: Tommy Tabermannin cds "kaikki mulle heti nyt" on muuten nerokas sanoma omaan napaansa tuijottajille, käykääs ostamassa pois, äijä on nero lyriikoissa, sillä lätyllä on toinenkin ihan legendaarinen biisi, tiedät sitten kun osuu kohdalle, kasva rauhassa
Sulla on kyllä todella huonoja mielipiteitä :D
Miten voi noin vituttaa ?? - ...
keikalla kirjoitti:
Miten voi noin vituttaa ??Joo, noita riittää ^^^
Uskomaton vitutus jollakin päällä.
Aivan, Katze! Provinssiin! Saatan jopa suuressa itsekkyydessäni kavuta kaverini olkapäille - siitäkös joku riemastuu!^^^ - zeemann
keikalla kirjoitti:
Miten voi noin vituttaa ??Vastasit juuri itse kysymykseesi, toi sun tajunnan virran viiltävä analyyttisyys pistää oikein ihailemaan millainen ajatusten donau(kinder)oletkaan, mutta on mukavaa huomata että jotkut piskit sentään älähtää, eli toivoa paremmasta toki on! Olet lienee teini vielä, kyllä se siitä. Puhalletaanko peli poikki, olen ainakin itse tyytyväinen tähän ketjuun. Joo Provinssissa saa sitten heilua niin kuin tykkää, toivottavasti ( herr keikalla) eteesi parkkeeraa sellainen jääkaappipakastimen kokoinen kaveri jota ei kiinnosta näetkö mitään hänen takaansa. Ei vaan kaikille Rammstein faneille toivon aina huikeaa kokemusta, on se vaan niin kurkobändi, upeaa että panostavat varoja hulppeaan tulitukseen, se on fanien arvostamista jos mikä. Täytyy vielä toivoa, että seuraava lätty olisi enemmän mun makuun, veikkaan, että uudet biisit muutti fiiliksiä verrattuna reise reise-kiertueesen nähden. Zum bitteren Enden!
- keikalla
zeemann kirjoitti:
Vastasit juuri itse kysymykseesi, toi sun tajunnan virran viiltävä analyyttisyys pistää oikein ihailemaan millainen ajatusten donau(kinder)oletkaan, mutta on mukavaa huomata että jotkut piskit sentään älähtää, eli toivoa paremmasta toki on! Olet lienee teini vielä, kyllä se siitä. Puhalletaanko peli poikki, olen ainakin itse tyytyväinen tähän ketjuun. Joo Provinssissa saa sitten heilua niin kuin tykkää, toivottavasti ( herr keikalla) eteesi parkkeeraa sellainen jääkaappipakastimen kokoinen kaveri jota ei kiinnosta näetkö mitään hänen takaansa. Ei vaan kaikille Rammstein faneille toivon aina huikeaa kokemusta, on se vaan niin kurkobändi, upeaa että panostavat varoja hulppeaan tulitukseen, se on fanien arvostamista jos mikä. Täytyy vielä toivoa, että seuraava lätty olisi enemmän mun makuun, veikkaan, että uudet biisit muutti fiiliksiä verrattuna reise reise-kiertueesen nähden. Zum bitteren Enden!
Mun eteen on myös tullut keikalla reilu 2 metrinen mies ja silloin minä väistin sen verran että näin hänen ohitseen lavalle! Miten nerokasta! En tullut valittamaan tänne. Ja oikeesti noi sun teinijutut.. Eli vaan teinit voi olla niin tyhmiä että seisovat keikalla ja pitävät hauskaa? Toivottavasti jäät ens kerralla kotiin murjottamaan... Onneks ne amispojat eivät istuneet vaikka kuinka valititte!
- zeemann
keikalla kirjoitti:
Mun eteen on myös tullut keikalla reilu 2 metrinen mies ja silloin minä väistin sen verran että näin hänen ohitseen lavalle! Miten nerokasta! En tullut valittamaan tänne. Ja oikeesti noi sun teinijutut.. Eli vaan teinit voi olla niin tyhmiä että seisovat keikalla ja pitävät hauskaa? Toivottavasti jäät ens kerralla kotiin murjottamaan... Onneks ne amispojat eivät istuneet vaikka kuinka valititte!
Jep siis näppylä-teini, siirtyminen istumakatsomossa ei onnistu katsos siinä on jonkun toisen paikka, sulla voi vielä olla kaipuuta äidin syliin mutta se menee miehistyessä kyllä ohi, kyllä kunnon rydessä jää sivuttaissiirtymiset seinäjoellakin tekemättä, tuli koettua ruisrockissa kunnon ryysis silloin aikanaan, ei muuten onnistu. Menes näin lopuksi pyytämään remmiä äidiltäsi niin kyllä ne peruskäytöstavat sieltä esiin saadaan, älä masennu. Muista kiittää äitiäsi lopuksi se on perus kohteliaisuutta. Kyllä susta vielä mies tulee, karvoja ja kaikkee...se on ihan jännää, sitten rupee tytötkin kiinnostamaan, ihanaa aikaa, Frühling im paris, sieltä se loppu sitten selviää
- jgf
zeemann kirjoitti:
Jep siis näppylä-teini, siirtyminen istumakatsomossa ei onnistu katsos siinä on jonkun toisen paikka, sulla voi vielä olla kaipuuta äidin syliin mutta se menee miehistyessä kyllä ohi, kyllä kunnon rydessä jää sivuttaissiirtymiset seinäjoellakin tekemättä, tuli koettua ruisrockissa kunnon ryysis silloin aikanaan, ei muuten onnistu. Menes näin lopuksi pyytämään remmiä äidiltäsi niin kyllä ne peruskäytöstavat sieltä esiin saadaan, älä masennu. Muista kiittää äitiäsi lopuksi se on perus kohteliaisuutta. Kyllä susta vielä mies tulee, karvoja ja kaikkee...se on ihan jännää, sitten rupee tytötkin kiinnostamaan, ihanaa aikaa, Frühling im paris, sieltä se loppu sitten selviää
minä ja kaverini istuttiin siinä osassa katsomoa missä taempana ollut totesi meidän ylösnoustessa että hei "tämä on istumakatsomo" ja toisella puolella olleet laittoivat korvia peittoon meidän huudettaessa.... meni hieman maku.... jep, korvatulppia myytiin ulkopuolella ja jo ennen keikkaa tuli infoa siitä, että niitä suositellaan. perkele, että jossain vaiheessa alkoi tuntua siltä että ollaan kirkossa - ei saa seisoa ja bilettää, ei saa huutaa ja kannustaa.... =( jumankekka, eikös tarkoitus ollut bilettää ja pitää hauskaa eikä istua turpa rutussa kuten tämä meidän takan ollut mies teki... pysyi kyllä päätöksessään loppuun asti. encorenkin istui kun koko muu katsomon osio seisoi... voi vitsit että tollaset "älä huuda" ja "me istutaan" - tyypit voivat pilata hienon keikan. ei kai voi olettaa että tollasella keikalla perse penkissä olisi. menisivät sitten kirkkoon, siellä voi istua!!! muuten aivan mahtava keikka!! ja kymmenen vuoden faniuden jälkeen, omistaen kaikki dvd.t ja cd.t, vihdoin näin livenä - go rammstein!!!!
- jzg
zeemann kirjoitti:
oisit kattonu bändejä eikä sitä suomalaista assia - idiootti!
- ysjdsy
zeemann kirjoitti:
no oisit idiootti kattonut sitä lavaa etkä niitä perseitä!!!!! ja sitä paitti ne edessä heiluneet perseet oli varmaan alempana kuin se lavanäkymä!!!! eli joku pervo kun perseistä pakkomielle et täytyy kattoa =P
- keikalla
zeemann kirjoitti:
Mä oon 24v nainen jos kiinnostaa :) En ole poika enkä teini, eikä ole näppylöitäkään.
- zeemann
keikalla kirjoitti:
Mä oon 24v nainen jos kiinnostaa :) En ole poika enkä teini, eikä ole näppylöitäkään.
ootas, ei kiinosta
- hyväperse1
zeemann kirjoitti:
ootas, ei kiinosta
jos edessä joku joraa ja nauttii keikasta niin NOUSE VITTU ITE YLÖS. anna oikeiden fanien nauttia.
meidän vieressä oli samanlaisia idiootteja kun sinä. käskivät edessä tanssivaa fania istumaan. poika istui pettyneenä ja käski kaveriaankin istumaan. kaveri hoksas sitten sanoo niille että nouskaa itse ylkös, jos ette nää. ne nousi = fiksumpia ku sinä. tampio. - zeemann
ysjdsy kirjoitti:
no oisit idiootti kattonut sitä lavaa etkä niitä perseitä!!!!! ja sitä paitti ne edessä heiluneet perseet oli varmaan alempana kuin se lavanäkymä!!!! eli joku pervo kun perseistä pakkomielle et täytyy kattoa =P
Arvasin, että kielikuva oli aavistuksen vaativa noin keskivertoapinalle, yritän ensi kerralla olla yksinkertaisempi niin ymmärrät sitten.
- zeemann
hyväperse1 kirjoitti:
jos edessä joku joraa ja nauttii keikasta niin NOUSE VITTU ITE YLÖS. anna oikeiden fanien nauttia.
meidän vieressä oli samanlaisia idiootteja kun sinä. käskivät edessä tanssivaa fania istumaan. poika istui pettyneenä ja käski kaveriaankin istumaan. kaveri hoksas sitten sanoo niille että nouskaa itse ylkös, jos ette nää. ne nousi = fiksumpia ku sinä. tampio.Nythän termin lanseerasit, oikea fani, ei hyvää päivää, mistä olet moisen arvonimen kekannut, Einstein-ainesta, no ei vaineskaan, hah haa!!, ettei vaan olisi oman mielesi kepposia, eli pakotti muut nousemaan ylös kun ei pysty omaa kehoaan hallitsemaan, ai niin olet vissiin kanhs noita tosifaneja, jotka tunnistaa siitä, että muiden pitää hyppiä teidän pakkoliikkeidenne mukaan, en siis olekaan tosifani ja erittäin hyvä juuri niin.
- zeemann
keikalla kirjoitti:
Niin siis ei kiitos, mutta kiitos tarjouksestasi, tai no paljonko painat? Joo mäkin oon just 24 v tyttö, hassua ja jännää tämä nettimaailma. mutta kiitos oli ihan kiva taittaa peistä kanssasi, odotin kyllä enemmän noiden pakkoliikkeisten vastineita, mutta kai tää hyvien tapojen lanseeraaminen näinkin käy, pienistä puroista tulee sitten joskus jotain, vaikka Vantaanjoki.
- zeemann
hyväperse1 kirjoitti:
meidän vieressä oli samanlaisia idiootteja kun sinä. käskivät edessä tanssivaa fania istumaan. poika istui pettyneenä ja käski kaveriaankin istumaan. kaveri hoksas sitten sanoo niille että nouskaa itse ylkös, jos ette nää. ne nousi = fiksumpia ku sinä. tampio.Oli ihan hyvä, että noin pienellä pettymyksellä kultapossu selvisi, siellä oli taaempana vähän isompiakin pettymyksiä odottamassa, hyvä kuitenkin näin, oli pääasia että kultapossu tykkäsi, ei noista muista vissiin oo mitään väliä, että silleen...mutta se isompi pettymys voi kyllä osua joskus kohdalle, se fittem oikeasti harmittaa...
- keikalla
zeemann kirjoitti:
Niin siis ei kiitos, mutta kiitos tarjouksestasi, tai no paljonko painat? Joo mäkin oon just 24 v tyttö, hassua ja jännää tämä nettimaailma. mutta kiitos oli ihan kiva taittaa peistä kanssasi, odotin kyllä enemmän noiden pakkoliikkeisten vastineita, mutta kai tää hyvien tapojen lanseeraaminen näinkin käy, pienistä puroista tulee sitten joskus jotain, vaikka Vantaanjoki.
Siis kun kirjoitin että "jos kiinnostaa" niin tarkoitin vain kun arvelit mun olevan finninaamainen teinipoika, niin korjasin asian että olen toista sukupuolta ja teini-ikäki tais mennä jo...
Mut ihan oikeesti... Ens kerralla se perse ylös penkistä jos edessä olevakin nousee. Pilaat muitten keikan tolla valittamisella. - ...
zeemann kirjoitti:
Arvasin, että kielikuva oli aavistuksen vaativa noin keskivertoapinalle, yritän ensi kerralla olla yksinkertaisempi niin ymmärrät sitten.
Äh, vieläkö se zeemann täällä riehuu, luulin että olisit jo hellittänyt.
Ystävä, mene töihin, jatka opiskelua, soita kaverille. Vietät liikaa aikaa täällä, mokoma. Muutaman päivän päästä ei varmasti enää ketuta. Sen sijaan että iloitsisit siitä että keikka oli hieno, tulet tänne meuhkaamaan kun joku erehtyi seisomaan ja peittämään näkyvyytesi! Siis uskomaton tyyppi. Haluaisin todella tietää minkä ikäinen olet ja oletko tyttö vai poika.
Minä olen 28-vuotias nainen. EN istu penkkikatsomossa, en myöskään soita suutani niille jotka tekevät niin edessäni. Olen aika pienikokoinen eli en näe kentälläkään juuri mitään - tämä hoituu nousemalla mieheni olkapäille hetkeksi. Hyvin näkyy! En kuitenkaan piipitä niille jääkaappi-pakastin-yhdistelmille edessäni. Miksi niin tekisin?
(Yritin ihan huvikseni kuvitella sinut istumassa katsomossa ja takomassa nyrkillä hurjasti polvea kun pojat vetää Weisses Fleischia... En ymmärrä. No, kukin tyylillään.)
Ihan totta, sormi pois perseestä, nainen ja rennompi asenne! :) Case closed. - zeemann
... kirjoitti:
Äh, vieläkö se zeemann täällä riehuu, luulin että olisit jo hellittänyt.
Ystävä, mene töihin, jatka opiskelua, soita kaverille. Vietät liikaa aikaa täällä, mokoma. Muutaman päivän päästä ei varmasti enää ketuta. Sen sijaan että iloitsisit siitä että keikka oli hieno, tulet tänne meuhkaamaan kun joku erehtyi seisomaan ja peittämään näkyvyytesi! Siis uskomaton tyyppi. Haluaisin todella tietää minkä ikäinen olet ja oletko tyttö vai poika.
Minä olen 28-vuotias nainen. EN istu penkkikatsomossa, en myöskään soita suutani niille jotka tekevät niin edessäni. Olen aika pienikokoinen eli en näe kentälläkään juuri mitään - tämä hoituu nousemalla mieheni olkapäille hetkeksi. Hyvin näkyy! En kuitenkaan piipitä niille jääkaappi-pakastin-yhdistelmille edessäni. Miksi niin tekisin?
(Yritin ihan huvikseni kuvitella sinut istumassa katsomossa ja takomassa nyrkillä hurjasti polvea kun pojat vetää Weisses Fleischia... En ymmärrä. No, kukin tyylillään.)
Ihan totta, sormi pois perseestä, nainen ja rennompi asenne! :) Case closed.En lähde spekuloimaan sekundäärisillä argumenteilla ha hah , siis odotas...sulle on ihan okei että missaat keikasta jota olet odottanut sanotaan nyt vaikka 4 vuotta, että et näe juuri mitään, varsinkin jos poikaystävä ei vaikka sattuisi olemaan mukana, siis oikeastiko tyydyt tähän, jopas olet samarialainen? Mun täytyy myöntää, että mua vähän häiritsisi jos kaikkien alakatsomossa olevien, jotka on mun takana, on pakko nousta seisomaan, koska just mun täytyy saada seisoa huom ei edes jorata vaan SEISOA, eikö oikeasti tunnu itsekkäältä, ring any bell??, keikan koko rakenne perustuu voimakkaasti visuaalisiin asioihin, jotka luonnostasi missaat, jos eteesi parkkeeraa väkeä, joita ei kiinnosta nauttivatko muut omalla tavallaan keikalla. Jopa tuhansien ihmisten täytyy nousta ylös halusivatpa tai ei, toi on mun mielestä aivan sairaalloisen egohäiriöistä ja tolla tyylillä sama ajatus täytyy sitten hyväksyä missä tahansa asiassa, eli jos mä haluun jotain mikä ei ole muiden tahdon mukaista, ei voi kun valittaa sorry . Aivan käsittämätöntä, olette kuitenkin lienee niitä ressukoita, jotka piipittää tukea yhteiskunnalta ja ihmetellään kun ei yhteiskunta auta, veroja pitää progressoida jne..., pitää olla ilmaista päivähoitoa ja asumistukea ja kaikkee, ristiriitaista...haluaa jotain muttei ole valmis antamaan mitään....mielenkiintoista..., että just mulla olisi helppoa ja mukavaa, mennään sitten jokainen ihan niin kuin halutaan, eli logiikan pitää sitten toimia näin, eli etuilu, julkinen häirintä, kotibileet seinän takana klo 4 aamulla on ihan okei,vaikka joka päivä, ei se mitään jos sun kersa siihen herää, me halutaan bailata ja älä sä nipota... sulla herätys duuniiin tunnin päästä, se on okei, vai?? on turha laatia järjestyssääntöja tai mitään lakeja, koska jokainen tekee muista piittaamatta niin kuin itselle on hyvä, pääasia että mä saan tehdä mitä mä haluun, kännissä pitää saada ajaa kun muuten on niin vaikeaa ja kallista päästä baarista himaan, siis näinkö haluatte, muiden jopa turvallisuudella tai ainakin viihtyvyydellä ei ole väliä, kunhan mulla on ihquu, hävetkää moukat, onneksi teitä on noin vähän, ettei vaikuta juuri mihinkään, lopettakaa tekin se marina jos muut ilmaisee tahtoaan, meillä on siihen oikeus teidän puuttumattanne, pääasia et mä saan valittaa, olisit jäänyt pois täältä palstalta, hankkikaa vaikka elämä ja hakekaa apua , heh heh...moukat!! Vielä se jääkaappipakastin teihinkin osuu. Ottete nuorikot jotenkin niin lutusia kun pitää saada tehdä ihan niin kuin äiti lupasi, kasvakaa aikuisiksi, pikkulapsilta ton olisin ymmärtänyt. Aivan lopuksi haluan kiittää kaikkia osallistuneita olette te niin ihqui, toivottavasti ei satu tiellenne tarvetta muiden avulle, kun se voisi sitten häiritä meitä muita...
- keikalla
zeemann kirjoitti:
En lähde spekuloimaan sekundäärisillä argumenteilla ha hah , siis odotas...sulle on ihan okei että missaat keikasta jota olet odottanut sanotaan nyt vaikka 4 vuotta, että et näe juuri mitään, varsinkin jos poikaystävä ei vaikka sattuisi olemaan mukana, siis oikeastiko tyydyt tähän, jopas olet samarialainen? Mun täytyy myöntää, että mua vähän häiritsisi jos kaikkien alakatsomossa olevien, jotka on mun takana, on pakko nousta seisomaan, koska just mun täytyy saada seisoa huom ei edes jorata vaan SEISOA, eikö oikeasti tunnu itsekkäältä, ring any bell??, keikan koko rakenne perustuu voimakkaasti visuaalisiin asioihin, jotka luonnostasi missaat, jos eteesi parkkeeraa väkeä, joita ei kiinnosta nauttivatko muut omalla tavallaan keikalla. Jopa tuhansien ihmisten täytyy nousta ylös halusivatpa tai ei, toi on mun mielestä aivan sairaalloisen egohäiriöistä ja tolla tyylillä sama ajatus täytyy sitten hyväksyä missä tahansa asiassa, eli jos mä haluun jotain mikä ei ole muiden tahdon mukaista, ei voi kun valittaa sorry . Aivan käsittämätöntä, olette kuitenkin lienee niitä ressukoita, jotka piipittää tukea yhteiskunnalta ja ihmetellään kun ei yhteiskunta auta, veroja pitää progressoida jne..., pitää olla ilmaista päivähoitoa ja asumistukea ja kaikkee, ristiriitaista...haluaa jotain muttei ole valmis antamaan mitään....mielenkiintoista..., että just mulla olisi helppoa ja mukavaa, mennään sitten jokainen ihan niin kuin halutaan, eli logiikan pitää sitten toimia näin, eli etuilu, julkinen häirintä, kotibileet seinän takana klo 4 aamulla on ihan okei,vaikka joka päivä, ei se mitään jos sun kersa siihen herää, me halutaan bailata ja älä sä nipota... sulla herätys duuniiin tunnin päästä, se on okei, vai?? on turha laatia järjestyssääntöja tai mitään lakeja, koska jokainen tekee muista piittaamatta niin kuin itselle on hyvä, pääasia että mä saan tehdä mitä mä haluun, kännissä pitää saada ajaa kun muuten on niin vaikeaa ja kallista päästä baarista himaan, siis näinkö haluatte, muiden jopa turvallisuudella tai ainakin viihtyvyydellä ei ole väliä, kunhan mulla on ihquu, hävetkää moukat, onneksi teitä on noin vähän, ettei vaikuta juuri mihinkään, lopettakaa tekin se marina jos muut ilmaisee tahtoaan, meillä on siihen oikeus teidän puuttumattanne, pääasia et mä saan valittaa, olisit jäänyt pois täältä palstalta, hankkikaa vaikka elämä ja hakekaa apua , heh heh...moukat!! Vielä se jääkaappipakastin teihinkin osuu. Ottete nuorikot jotenkin niin lutusia kun pitää saada tehdä ihan niin kuin äiti lupasi, kasvakaa aikuisiksi, pikkulapsilta ton olisin ymmärtänyt. Aivan lopuksi haluan kiittää kaikkia osallistuneita olette te niin ihqui, toivottavasti ei satu tiellenne tarvetta muiden avulle, kun se voisi sitten häiritä meitä muita...
Zeemann on ihan pimee :D
- zeemann
keikalla kirjoitti:
Zeemann on ihan pimee :D
Tää ketju on vissiin tässä, täällä on oikeasti melkoisia vatipäitä, jotka ei perustele millään järkevällä syyllä, vaan hokee kuin mantrana jotain latteuksia "oisit jääny kotiis" , ei mitään perusteluja omalle itsekkyydelle, tätä kysyin, miksi??, mutta ei saa länkytystä kummempaa sitä omaa näkemystään yhtään ymmärrettävällä pointilla, noinkin vanhaksi tyypiksi laaduton jankaaaminen on ihan kakaramaista meininkiä, siis minun tahtoon on satojen taivuttava, onko tuo sun mielipide? Miksi sun toimintaan on kaikkien takana istuviesi alistuttava, oi miksi, vastatkaa nyt jotain järkevää...Täällä ei tuo ymmärryksen taso ole noussut kovin huikeaksi, eli tässä hahmottuu, että ko ihmisiltä puuttuu se kotikasvatuksesta tuleva ns. sydämen sivistys, sitä ei enää noin vaikeille tapauksille voi opettaa, sääli että näitä kultapossuja osuu tielle...nyt...se järjelinen peruste muiden seisottamiselle, voilá, antaa palaa...pistä joku asiallinen vastaus näin grande finale...
- justmeandmy
Meilläkin oli lähietäisyydellä noita käsiinsä nojailijoita jotka vaan istuivat värähtämättä koko keikan ajan :P aika surullista. Mutta kaiken huippu oli se, että toisen encoren aikana juuri tuosta porukasta monet lähtivät menemään! Siis minne??? Ihan uskomatonta että ensin maksetaan liput, sitten istutaan keikka tönkköinä ja lähdetään ennen loppua pois. Ideana on mikä? Ja turha selittää että pääsee taksiin paremmin tai saa takin narikasta ilman jonoa tai ehtii vessaan ennen kuin muut tulee, koska eiköhän sieltä kaikki kotiin päässeet. Itse otan tuollaiset ihmiset ilonpilaajina, vitsi kun bändi itse näkisi millaisia hapannaamoja yleisöstä löytyy! Nauttikaa ihmiset, me eletään vain kerran ja nipotus lopetetaan, eikö niin? Ja kiitos niille mahtaville tyypeille jotka osasivat oikeasti nauttia keikasta ja joiden kanssa oli mahtavaa!!
- zeemann
Se on kai jokaisen oma asia milloin lähtee ja miten keikalla nojailee, ei ole keltään pois ja jos toisaalta olette niin herkkiä ympäristölle, niin luulisi teidän ymmärtävän miltä tuntuu kun keikasta jää puolet näkemättä, jonkun metallica-fanin takia, teidän tapanne ei ole suinkaan se ainut oikea, täytyy sanoa, että mieluiten istun heidän takanaan kuin niitten patsastelijoiden, jotka estää muita näkemästä keikkaa, kaikilla pitäisi olla oikeus nähdä se hyvä show, on vaan niin moukkamaista nousta itsekkäästi seisomaan ja valitella, et sorry vaan mä nyt haluun olla itsekäs. Keikasta kuin keikasta pystyy nauttimaan ilman pakkoliikkeitä. En siis edelleenkään ota kantaa miten se hyvä fiilis syntyy keikalla tai mitä artisti asiasta ajattelee (eipä paljon kosiskelleet yleisöä, vasta vähän encoreissa) oikeesti niille on aivan sama jos laardäss nousee tai ei, kyllä se on se pystypaini osa jäällä, minkä ne huomioivat, menkää itsekin sinne sieltä löytyy sitä huippufiilistä, eivät sitten paljon kysele. Edelleen kysyn, miksi perin harvojen käytöstavoista johtuen sen suurimman osan yleisöä on pakko alistua siihen, miksi? Jos koko katsomo on seisaallaan se on hienoa, mutta näin ei viimeksi käynyt, edelleen...95% väestä olisi halunnut istua ehkä sinne encore-sessioon asti, miksi se ei sovi teille. Istuisitte edes välillä, mutta ei, koko keikan ajan pitää seisoa ei siis edes jorata, vaan seisoa, eikö teidän silmät tai korvat toimi istuallaan. Se känninen röökin kanssa lapsellinen seisominen ei edelleenkään uppoa muhun, heittäkää nyt edes yksi selkeä peruste, miksi teidän toiminnastanne johtuen suurimman osan yhtälailla faneja täytyy alistua. Ottete vaan sellaisia kete rahkosia, että hellanlettas sentään, kultapossut! On tullut käytyä keikoilla melkoisen paljon ympäri maailmaa (saksa ei oo paska maa) , kyllä nää ketet vaan on aika harvinainen ja ah niin suojeltu laji. Aivan huippukeikkoja uskomattomalla fiiliksellä on tullut koettua, viimeksi Lontoon o2-areenalla, melkain 25000 tuhatta ihmistä, yhtään keteä ei ollut näkyvissä, fiilis kyllä oli aivan maaginen menkää joskus opintomatkalle vähän napaanne kauemmaksi, suosittelen, näette käytännössä mitä tarkoitan sivistyneellä käytöksellä, sivistyssanana lienee keteille vähän vaikea, ilmeisesti tiedätte ainoastaan metvurstin.... Nautin ihan oikeasti Rammsteinin keikasta mutta pystyin hallitsemaan pahimmat pakkoliikkeet. Kokeilkaas joskus, kanssaihmisetkin arvostaisi. Omaan napaan tuijottaminen on moukkamaista. Ende-
- justmeandmy
zeemann kirjoitti:
Se on kai jokaisen oma asia milloin lähtee ja miten keikalla nojailee, ei ole keltään pois ja jos toisaalta olette niin herkkiä ympäristölle, niin luulisi teidän ymmärtävän miltä tuntuu kun keikasta jää puolet näkemättä, jonkun metallica-fanin takia, teidän tapanne ei ole suinkaan se ainut oikea, täytyy sanoa, että mieluiten istun heidän takanaan kuin niitten patsastelijoiden, jotka estää muita näkemästä keikkaa, kaikilla pitäisi olla oikeus nähdä se hyvä show, on vaan niin moukkamaista nousta itsekkäästi seisomaan ja valitella, et sorry vaan mä nyt haluun olla itsekäs. Keikasta kuin keikasta pystyy nauttimaan ilman pakkoliikkeitä. En siis edelleenkään ota kantaa miten se hyvä fiilis syntyy keikalla tai mitä artisti asiasta ajattelee (eipä paljon kosiskelleet yleisöä, vasta vähän encoreissa) oikeesti niille on aivan sama jos laardäss nousee tai ei, kyllä se on se pystypaini osa jäällä, minkä ne huomioivat, menkää itsekin sinne sieltä löytyy sitä huippufiilistä, eivät sitten paljon kysele. Edelleen kysyn, miksi perin harvojen käytöstavoista johtuen sen suurimman osan yleisöä on pakko alistua siihen, miksi? Jos koko katsomo on seisaallaan se on hienoa, mutta näin ei viimeksi käynyt, edelleen...95% väestä olisi halunnut istua ehkä sinne encore-sessioon asti, miksi se ei sovi teille. Istuisitte edes välillä, mutta ei, koko keikan ajan pitää seisoa ei siis edes jorata, vaan seisoa, eikö teidän silmät tai korvat toimi istuallaan. Se känninen röökin kanssa lapsellinen seisominen ei edelleenkään uppoa muhun, heittäkää nyt edes yksi selkeä peruste, miksi teidän toiminnastanne johtuen suurimman osan yhtälailla faneja täytyy alistua. Ottete vaan sellaisia kete rahkosia, että hellanlettas sentään, kultapossut! On tullut käytyä keikoilla melkoisen paljon ympäri maailmaa (saksa ei oo paska maa) , kyllä nää ketet vaan on aika harvinainen ja ah niin suojeltu laji. Aivan huippukeikkoja uskomattomalla fiiliksellä on tullut koettua, viimeksi Lontoon o2-areenalla, melkain 25000 tuhatta ihmistä, yhtään keteä ei ollut näkyvissä, fiilis kyllä oli aivan maaginen menkää joskus opintomatkalle vähän napaanne kauemmaksi, suosittelen, näette käytännössä mitä tarkoitan sivistyneellä käytöksellä, sivistyssanana lienee keteille vähän vaikea, ilmeisesti tiedätte ainoastaan metvurstin.... Nautin ihan oikeasti Rammsteinin keikasta mutta pystyin hallitsemaan pahimmat pakkoliikkeet. Kokeilkaas joskus, kanssaihmisetkin arvostaisi. Omaan napaan tuijottaminen on moukkamaista. Ende-
Eli sinun mielestäsi kaikki katsomossa seisojat ovat örveltäjiä, kantasi olkoon harvinaisen selvä. Ja muuten, tuo paatoksellisuus on aika huvittavaa. Saat toki olla itsekäs, mutta niin olen minäkin ja jatkossakin seison, toivottavasti muutkin uskaltavat eivätkä pelkää kaltaisiasi. Kiitos ja Näkemiin. PS omaan napaan tuijottaminen on todellakin moukkamaista -sinä sen sanoit-
- zeemann
justmeandmy kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi kaikki katsomossa seisojat ovat örveltäjiä, kantasi olkoon harvinaisen selvä. Ja muuten, tuo paatoksellisuus on aika huvittavaa. Saat toki olla itsekäs, mutta niin olen minäkin ja jatkossakin seison, toivottavasti muutkin uskaltavat eivätkä pelkää kaltaisiasi. Kiitos ja Näkemiin. PS omaan napaan tuijottaminen on todellakin moukkamaista -sinä sen sanoit-
Tämä keskustelu ei oikein johda mihinkään, kysyin edelleen miksi muiden konserttikokemus pitää muotoutua harvojen valintojen mukaan, tuntuu että täällä on vaan niin junttapäistä väkeä, niin kuin toki käytöksestä keikallakin voi tietty arvata. Ei siis mitään mielipidettä asiasta, taso on todella lapsellista, oisit jääny kotiin tai että on väärin pyytää huomioimaan muitakin, ei haloo...kyllä osaa olla omaan napaansa tuijottajia, mutta kuten sanoin käytös keikalla ja ontuvat mielipiteet ilman mitään sisältöä korreloivat aika soivasti, tiedämpä kenen kanssa olen jatkossa tekemississä. Keskiverto ihminen varmasti ymmärtää mitä ajoin takaa, mutta eivät nämä janipetterit, pitää saada tehdä mitä huvittaa, ei se maailma kyllä noin makaa. Kunhan aikananne ymmärrätte, että maailma ei pyöri teidän ympärillänne. Toivon, että tähän ei enää vastattaisi, koska tämä ei johtanut mihinkään, odotin jotain järjellistä, mutta sain järjetöntä ja idioottimaista taaperon jokellusta, ei siis yhtään mitään perusteluja itsekkyydelle, menkää itseenne ihan sama mitä kautta. Koska huomaan, että pyytäminen ei teihin auta keikoilla niin kokeillaan sitten jotain muuta...
- Pappa-65
zeemann kirjoitti:
Tämä keskustelu ei oikein johda mihinkään, kysyin edelleen miksi muiden konserttikokemus pitää muotoutua harvojen valintojen mukaan, tuntuu että täällä on vaan niin junttapäistä väkeä, niin kuin toki käytöksestä keikallakin voi tietty arvata. Ei siis mitään mielipidettä asiasta, taso on todella lapsellista, oisit jääny kotiin tai että on väärin pyytää huomioimaan muitakin, ei haloo...kyllä osaa olla omaan napaansa tuijottajia, mutta kuten sanoin käytös keikalla ja ontuvat mielipiteet ilman mitään sisältöä korreloivat aika soivasti, tiedämpä kenen kanssa olen jatkossa tekemississä. Keskiverto ihminen varmasti ymmärtää mitä ajoin takaa, mutta eivät nämä janipetterit, pitää saada tehdä mitä huvittaa, ei se maailma kyllä noin makaa. Kunhan aikananne ymmärrätte, että maailma ei pyöri teidän ympärillänne. Toivon, että tähän ei enää vastattaisi, koska tämä ei johtanut mihinkään, odotin jotain järjellistä, mutta sain järjetöntä ja idioottimaista taaperon jokellusta, ei siis yhtään mitään perusteluja itsekkyydelle, menkää itseenne ihan sama mitä kautta. Koska huomaan, että pyytäminen ei teihin auta keikoilla niin kokeillaan sitten jotain muuta...
ei tajua, ei tajua. Voisit ad hominemien sylkemiseltäsi ymmärtää edes sen, että kuten saamasi palautekin kertoo, suurin osa rock-konserteissa kävijöistä on ollut ja tulee aina olemaan kanssasi eri mieltä, mukaan lukien minä, 45-vuotias mies. Jos haluat välttämättä istua siististi ja hiljaa paikoillasi, hakeudu joko a) Sellaisten bändien konsertteihin, joissa tuollainen käyttäytyminen on tapana ja muunlaista paheksutaan, b) hakeudu paikoille, joista näet haluamasi vaikka se osa väestä, joka haluaa heilua, heiluu tai c) jatka täysin tuloksetonta valittamistasi. Ethän sinä nyt oikeasti oleta, että sadat, jopa tuhannet ihmiset alkaisivat pyynnöstäsi istumaan rock-konsertissa kuin kirkossa? Jos oletat, tulevat edessä olevat keikkareissusi olemaan vähintään samanlaista kärsimystä sinulle itsellesi. Ei muille. Eivätkä muut välitä, eikä muiden TULE välittää sinun nirppanokkaisuudestasi pierun vertaa.
Kaikesta huolimatta toivon että löysäät selkeästi liian kireällä olevaa pipoasi ja jatkat käymistä bändien keikoilla. - keikalla
Pappa-65 kirjoitti:
ei tajua, ei tajua. Voisit ad hominemien sylkemiseltäsi ymmärtää edes sen, että kuten saamasi palautekin kertoo, suurin osa rock-konserteissa kävijöistä on ollut ja tulee aina olemaan kanssasi eri mieltä, mukaan lukien minä, 45-vuotias mies. Jos haluat välttämättä istua siististi ja hiljaa paikoillasi, hakeudu joko a) Sellaisten bändien konsertteihin, joissa tuollainen käyttäytyminen on tapana ja muunlaista paheksutaan, b) hakeudu paikoille, joista näet haluamasi vaikka se osa väestä, joka haluaa heilua, heiluu tai c) jatka täysin tuloksetonta valittamistasi. Ethän sinä nyt oikeasti oleta, että sadat, jopa tuhannet ihmiset alkaisivat pyynnöstäsi istumaan rock-konsertissa kuin kirkossa? Jos oletat, tulevat edessä olevat keikkareissusi olemaan vähintään samanlaista kärsimystä sinulle itsellesi. Ei muille. Eivätkä muut välitä, eikä muiden TULE välittää sinun nirppanokkaisuudestasi pierun vertaa.
Kaikesta huolimatta toivon että löysäät selkeästi liian kireällä olevaa pipoasi ja jatkat käymistä bändien keikoilla.Zeemannin on kohta taas pakko tulla sanomaan viimeinen sana. Sitä se yritti jo ajat sitten mut eipä onnistunut... :)
- zeemann
Pappa-65 kirjoitti:
Kaikesta huolimatta toivon että löysäät selkeästi liian kireällä olevaa pipoasi ja jatkat käymistä bändien keikoilla.En ole koskaan väittänyt, että kun on 45 vuotias mies, että se olisi jotenkin älykkyyden takaavaa, näyttäisi veikkaavan ristiä paremminkin tähän kohtaan. Matematiikka ei ainakaan ole vahvoja puoliasi, mutta kaipa sullekin paikka löytyy tämän kiusatun kansan keskuudesta. Olet varmaan samaa mieltä, että noin 95 prosenttia alakatsomon väestä istui encoreen asti, joten "suurinosasi" ei oikein ainakaan normaaliin matikkaan istu, mutta ehkä sulla seniilisyys on jo alkanut 45 kohdalla, kuka tietää, et ainakaan itse. Jos ketjun aloittaa niin ei se niin ihmeellistä ole vaikka sen lopettaisikin, vai onko siinä jotain väärää, olette todellisia pikkusieluja itsekkäitä moukkia edelleen. Ei voi olla bändistä kiinni osaako ottaa muita huomioon, Rammstein on bändi, jota diggailee ihan tahdikkaatkin ihmiset ihan vauvasta vaariin vai olekos taas niitä tosi koomisia tosifaneja, joilla on enemmän oikeuksia kuin muilla lipun lunastaneilla. Täytyy kyllä myöntää, että nämä hurjimmat tosifanit (toi on edelleen koomisinta mitä tästä ketjusta kostui), löytyivät ikävä kyllä tältä keikalta, on niitä muitakin aivan mahtavia livebändejä, moukat vain jostain syystä pesivät sinällään erittäinkin älykkään konseptin keikoilla, tulee mieleen ne amerikkalaiset fanit, jotka huusivat chaisaw, kun sehnsucht lähti soimaan. On tullut sekin koettua, siinä teille tosifaneille vähän pohjaa, heh heh mitä apinoita, ja menkää jälleen kerran itseenne, se mitä kautta, ei kiinnosta. Pipoa kannattaa pitää päässä pakkasella, ei jäädy hoksottimet, vinkkinä herra 45:lle, vai onko myöhäistä(?). Petratkaa nyt loppuun asti, oottete vaan aika säälittäviä tosifaneja ja vielä iän puolesta aikuisetkin miehet, pusas och kramas God bajs! Ei vaan...
- .
zeemann kirjoitti:
En ole koskaan väittänyt, että kun on 45 vuotias mies, että se olisi jotenkin älykkyyden takaavaa, näyttäisi veikkaavan ristiä paremminkin tähän kohtaan. Matematiikka ei ainakaan ole vahvoja puoliasi, mutta kaipa sullekin paikka löytyy tämän kiusatun kansan keskuudesta. Olet varmaan samaa mieltä, että noin 95 prosenttia alakatsomon väestä istui encoreen asti, joten "suurinosasi" ei oikein ainakaan normaaliin matikkaan istu, mutta ehkä sulla seniilisyys on jo alkanut 45 kohdalla, kuka tietää, et ainakaan itse. Jos ketjun aloittaa niin ei se niin ihmeellistä ole vaikka sen lopettaisikin, vai onko siinä jotain väärää, olette todellisia pikkusieluja itsekkäitä moukkia edelleen. Ei voi olla bändistä kiinni osaako ottaa muita huomioon, Rammstein on bändi, jota diggailee ihan tahdikkaatkin ihmiset ihan vauvasta vaariin vai olekos taas niitä tosi koomisia tosifaneja, joilla on enemmän oikeuksia kuin muilla lipun lunastaneilla. Täytyy kyllä myöntää, että nämä hurjimmat tosifanit (toi on edelleen koomisinta mitä tästä ketjusta kostui), löytyivät ikävä kyllä tältä keikalta, on niitä muitakin aivan mahtavia livebändejä, moukat vain jostain syystä pesivät sinällään erittäinkin älykkään konseptin keikoilla, tulee mieleen ne amerikkalaiset fanit, jotka huusivat chaisaw, kun sehnsucht lähti soimaan. On tullut sekin koettua, siinä teille tosifaneille vähän pohjaa, heh heh mitä apinoita, ja menkää jälleen kerran itseenne, se mitä kautta, ei kiinnosta. Pipoa kannattaa pitää päässä pakkasella, ei jäädy hoksottimet, vinkkinä herra 45:lle, vai onko myöhäistä(?). Petratkaa nyt loppuun asti, oottete vaan aika säälittäviä tosifaneja ja vielä iän puolesta aikuisetkin miehet, pusas och kramas God bajs! Ei vaan...
kaikille esimerkkiä siitä, ettei hullun kanssa kannata keskustella. Hullulla on hulluudesta paljon enemmän kokemusta ja sillä se pärjää.
Tulee mieleen se vanha juttu pulusta ja shakkilaudasta: Keskustelu trollin kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lennähtää kavereidensa luo kertomaan kuinka voitti koko pelin.
Nolointahan on se, että pulu itse on ainoa, joka ei huomaa sekä hävinneensä matsin, mutta myös nolanneensa itsensä täydellisesti. - Pappa-65
zeemann kirjoitti:
En ole koskaan väittänyt, että kun on 45 vuotias mies, että se olisi jotenkin älykkyyden takaavaa, näyttäisi veikkaavan ristiä paremminkin tähän kohtaan. Matematiikka ei ainakaan ole vahvoja puoliasi, mutta kaipa sullekin paikka löytyy tämän kiusatun kansan keskuudesta. Olet varmaan samaa mieltä, että noin 95 prosenttia alakatsomon väestä istui encoreen asti, joten "suurinosasi" ei oikein ainakaan normaaliin matikkaan istu, mutta ehkä sulla seniilisyys on jo alkanut 45 kohdalla, kuka tietää, et ainakaan itse. Jos ketjun aloittaa niin ei se niin ihmeellistä ole vaikka sen lopettaisikin, vai onko siinä jotain väärää, olette todellisia pikkusieluja itsekkäitä moukkia edelleen. Ei voi olla bändistä kiinni osaako ottaa muita huomioon, Rammstein on bändi, jota diggailee ihan tahdikkaatkin ihmiset ihan vauvasta vaariin vai olekos taas niitä tosi koomisia tosifaneja, joilla on enemmän oikeuksia kuin muilla lipun lunastaneilla. Täytyy kyllä myöntää, että nämä hurjimmat tosifanit (toi on edelleen koomisinta mitä tästä ketjusta kostui), löytyivät ikävä kyllä tältä keikalta, on niitä muitakin aivan mahtavia livebändejä, moukat vain jostain syystä pesivät sinällään erittäinkin älykkään konseptin keikoilla, tulee mieleen ne amerikkalaiset fanit, jotka huusivat chaisaw, kun sehnsucht lähti soimaan. On tullut sekin koettua, siinä teille tosifaneille vähän pohjaa, heh heh mitä apinoita, ja menkää jälleen kerran itseenne, se mitä kautta, ei kiinnosta. Pipoa kannattaa pitää päässä pakkasella, ei jäädy hoksottimet, vinkkinä herra 45:lle, vai onko myöhäistä(?). Petratkaa nyt loppuun asti, oottete vaan aika säälittäviä tosifaneja ja vielä iän puolesta aikuisetkin miehet, pusas och kramas God bajs! Ei vaan...
pappa ole "tosifani". Pappa on vain pappa, jota huvittaa nirppanokkaneitien päsmäröinti netissä. Luehan nyt tyttörukka omat kirjoituksesi ajatuksella ja mieti, miksi kukaan ei ole mistään samaa mieltä kanssasi. Sinä ilmeisesti aluksi halusit tuoda esille jonkinlaista näkökulmaa ja mielipidettä keikoilla käyttäytymiseen, mutta hukutit sen aivottomaan haukkumiseen ja suunsoittoon. Onhan se vallan oiva tapa saada tahtonsa läpi jos sattuu olemaan poispilattu teiniprinsessa, mutta ei se ihan toimi enää, jos kohteena ei olekaan oma isi ja isin lompakko.
Pappa kiittää ja kuittaa ja toivottaa edelleenkin hyviä keikkareissuja :) - ...
Pappa-65 kirjoitti:
pappa ole "tosifani". Pappa on vain pappa, jota huvittaa nirppanokkaneitien päsmäröinti netissä. Luehan nyt tyttörukka omat kirjoituksesi ajatuksella ja mieti, miksi kukaan ei ole mistään samaa mieltä kanssasi. Sinä ilmeisesti aluksi halusit tuoda esille jonkinlaista näkökulmaa ja mielipidettä keikoilla käyttäytymiseen, mutta hukutit sen aivottomaan haukkumiseen ja suunsoittoon. Onhan se vallan oiva tapa saada tahtonsa läpi jos sattuu olemaan poispilattu teiniprinsessa, mutta ei se ihan toimi enää, jos kohteena ei olekaan oma isi ja isin lompakko.
Pappa kiittää ja kuittaa ja toivottaa edelleenkin hyviä keikkareissuja :)Zeemann, hei.
Käytä jatkossa parempaa kirjoitettua kieltä perustellessasi argumenttejasi, kuin mitä olet tähän asti naputellut. Isot alkukirjaimet. Älä puhu slangia, vaan edes yritä pyrkiä kirjakieleen. Älä viljele jatkuvasti englanninkielisiä ilmauksia lauseissasi - se on harmillista luettavaa, ja hiukan lapsellista. Suomessa puhutaan suomea.
Jos olisit alunperinkin perustellut asiasi ystävällisesti ja järkevästi ja ennenkaikkea lyhyemmin ja ytimekkäämmin, olisit varmasti löytänyt täältä enemmän kannattajia asiallesi kuin nyt. Törkeitä vastaajia toki aina löytyy, Suomi24 ei ole se kaikista sivistynein paikka keskustella asioista.
Jokainen saa istua tai seisoa katsomossa niin halutessaan, mutta toivottavasti ymmärrät että on todella ikävää jos komennat niitä edessä ilakoivia hahmoja istumaan, aiheutat näin mielipahaa heille. Jos joku peittää näkyvyytesi, korjaat asian nousemalla itsekin seisomaan, jolloin varmasti näet lavalle.
Nautitaan kaikki keikoista jatkossakin, pidetään hauskaa - vaikka seisaaltaan - eikä näytetä hapanta naamaa, perkele. - zeeman
... kirjoitti:
Zeemann, hei.
Käytä jatkossa parempaa kirjoitettua kieltä perustellessasi argumenttejasi, kuin mitä olet tähän asti naputellut. Isot alkukirjaimet. Älä puhu slangia, vaan edes yritä pyrkiä kirjakieleen. Älä viljele jatkuvasti englanninkielisiä ilmauksia lauseissasi - se on harmillista luettavaa, ja hiukan lapsellista. Suomessa puhutaan suomea.
Jos olisit alunperinkin perustellut asiasi ystävällisesti ja järkevästi ja ennenkaikkea lyhyemmin ja ytimekkäämmin, olisit varmasti löytänyt täältä enemmän kannattajia asiallesi kuin nyt. Törkeitä vastaajia toki aina löytyy, Suomi24 ei ole se kaikista sivistynein paikka keskustella asioista.
Jokainen saa istua tai seisoa katsomossa niin halutessaan, mutta toivottavasti ymmärrät että on todella ikävää jos komennat niitä edessä ilakoivia hahmoja istumaan, aiheutat näin mielipahaa heille. Jos joku peittää näkyvyytesi, korjaat asian nousemalla itsekin seisomaan, jolloin varmasti näet lavalle.
Nautitaan kaikki keikoista jatkossakin, pidetään hauskaa - vaikka seisaaltaan - eikä näytetä hapanta naamaa, perkele.Niin... tämä nyt ei ole mikään kielenhuoltoliiton palvelusivu, joten tänne saa paahtaa ihan vapaata tajunnan virtaa, argumenttikin on kovasti englantiin viittaava sana, joten huomannet kuinka vaikea on kirjallisesti toteuttaa itseään sillä lanseeraamallasi sisäsuomella, mutta muotoseikkojen halkominen ei koskaan ole tuonut pointtia mihinkään keskusteluun, saahan sillä tietty länkyttää, mutta kertoopa sekin jotain keskustelijasta, mutta se siitä...En itse halua nousta seisomaan istumakatsomossa, koska olen sitten takanani istuvan edessä, joka on pakotettu nousemaan jne jne...ymmärtänette tai en ole varma...tämä yhden ihmisen sooloilu vaikuttaa koko katsomon nostattamiseksi vain siksi, että se yksi vatipää haluaa seistä kuin suolapatsas takana istuvien edessä. Edelleen, ei mitään pointtia teitin suunnalta. Näitä suolapatsas ketejä ei ole tällä palstalla kuin muutama, joten mistään enemmistöstä ei voitane puhua teidän 4 suhteen, papan matikka taas vähän laahaa, olette onneksi keikoilla selkeä vähemmistö ja ette te aina voi sattua minun eteeni, joten sinällään olen jopa yllättynyt kuinka vähän saa kulla lajitoverienne piipitystä. Kyse on edelleen vain ja ainoastaan siitä, miksi jopa vain yhden ihmisen istumakatsomossa poikkeava toiminta, saa nostattaa käytännössä kaikki takana istuvat rivit ylös, eikö tämä oikeasti tunnu kohtuuttoman itsekkäältä. Rokkikeikan ei tarvitse tarkoittaa moukkamaista käytöstä, noin niin kuin automaattisesti, muualla maailmassa tämä homma on kyllä aika paljon paremmin hanskassa, ja joo käyn paljon edelleenkin ulkomailla keikoilla, joten siihen ei tarvitse erikseen kehottaa. Kovasti tuntuu teidän hipiäänne kuluttavan, jos joku erhtyy teiltä pyytämään kohteliaisuutta, mutta kyllä se keikka menee pilalle niilläkin, jotka eivät näe kuin puolet koko keikasta, koska kete(llä) seisoo...Paikalla on ihmisiä, jotka joko haluaisivat tai suorastaan joutuvat istumaan, koska eivät voi seistä 2h betonilla (fysiologisia juttuja, jotka tulee meille kaikille tutuiksi, jossain vaiheessa), onko oikein estää heiltä keikan näkeminen, onko... ja jos on niin mikä olisi se kauan kaivattu perustelu...lopettakaa länkytys ja vastatkaa nyt ihan suomeksi, vaikka vain yhdellä lauseella, ilman tunteita ja tuoksuja, epäilen, ettei näiltä ajatusten Donaukindereiltä onnistu, mutta kokeillaan nyt vielä kerran. Hyviä keikkoja meille kaikille joka tapauksessa, toivottavasti mikään ei pilaa teidän keikkaanne, te kyllä saatatte suolapatsaina pilata monen muun, voisko tota pointtia edes vähän miettiä, siis ihan matalalla pulssilla...Mulla on ihan terveen paperit sitä epäileville :), onko teillä?? Papalle hyvää kessee... maolin taulukko on ihan jännää kesäluettavaa, nauti...
ps. ootte ihqui hihi... - Pappa-65
zeeman kirjoitti:
Niin... tämä nyt ei ole mikään kielenhuoltoliiton palvelusivu, joten tänne saa paahtaa ihan vapaata tajunnan virtaa, argumenttikin on kovasti englantiin viittaava sana, joten huomannet kuinka vaikea on kirjallisesti toteuttaa itseään sillä lanseeraamallasi sisäsuomella, mutta muotoseikkojen halkominen ei koskaan ole tuonut pointtia mihinkään keskusteluun, saahan sillä tietty länkyttää, mutta kertoopa sekin jotain keskustelijasta, mutta se siitä...En itse halua nousta seisomaan istumakatsomossa, koska olen sitten takanani istuvan edessä, joka on pakotettu nousemaan jne jne...ymmärtänette tai en ole varma...tämä yhden ihmisen sooloilu vaikuttaa koko katsomon nostattamiseksi vain siksi, että se yksi vatipää haluaa seistä kuin suolapatsas takana istuvien edessä. Edelleen, ei mitään pointtia teitin suunnalta. Näitä suolapatsas ketejä ei ole tällä palstalla kuin muutama, joten mistään enemmistöstä ei voitane puhua teidän 4 suhteen, papan matikka taas vähän laahaa, olette onneksi keikoilla selkeä vähemmistö ja ette te aina voi sattua minun eteeni, joten sinällään olen jopa yllättynyt kuinka vähän saa kulla lajitoverienne piipitystä. Kyse on edelleen vain ja ainoastaan siitä, miksi jopa vain yhden ihmisen istumakatsomossa poikkeava toiminta, saa nostattaa käytännössä kaikki takana istuvat rivit ylös, eikö tämä oikeasti tunnu kohtuuttoman itsekkäältä. Rokkikeikan ei tarvitse tarkoittaa moukkamaista käytöstä, noin niin kuin automaattisesti, muualla maailmassa tämä homma on kyllä aika paljon paremmin hanskassa, ja joo käyn paljon edelleenkin ulkomailla keikoilla, joten siihen ei tarvitse erikseen kehottaa. Kovasti tuntuu teidän hipiäänne kuluttavan, jos joku erhtyy teiltä pyytämään kohteliaisuutta, mutta kyllä se keikka menee pilalle niilläkin, jotka eivät näe kuin puolet koko keikasta, koska kete(llä) seisoo...Paikalla on ihmisiä, jotka joko haluaisivat tai suorastaan joutuvat istumaan, koska eivät voi seistä 2h betonilla (fysiologisia juttuja, jotka tulee meille kaikille tutuiksi, jossain vaiheessa), onko oikein estää heiltä keikan näkeminen, onko... ja jos on niin mikä olisi se kauan kaivattu perustelu...lopettakaa länkytys ja vastatkaa nyt ihan suomeksi, vaikka vain yhdellä lauseella, ilman tunteita ja tuoksuja, epäilen, ettei näiltä ajatusten Donaukindereiltä onnistu, mutta kokeillaan nyt vielä kerran. Hyviä keikkoja meille kaikille joka tapauksessa, toivottavasti mikään ei pilaa teidän keikkaanne, te kyllä saatatte suolapatsaina pilata monen muun, voisko tota pointtia edes vähän miettiä, siis ihan matalalla pulssilla...Mulla on ihan terveen paperit sitä epäileville :), onko teillä?? Papalle hyvää kessee... maolin taulukko on ihan jännää kesäluettavaa, nauti...
ps. ootte ihqui hihi...Jäi vain epäselväksi se, mistä kumman matematiikkaongelmasta arvon(sa ilmeisen hyvin tunteva) neiti puhuu? Nimimerkistänikö? 1965 syntynyt pappa on kuin onkin 45-vuotias, ainakin papan ja papan käsityksen mukaan myös yleismaailmallisemminkin omaksutun yhteenlaskukäsityksen mukaan. Vai?
Pienenä vinkkinä, jos arvon(sa edelleen huolestuttavan hyvin tuntevalle) neidille sellaisia uskallan esittää, voisit kokeilla kappalejakoa seuraavassa vuodatuksessasi. Selkeyttäisi kummasti ajatusvirtasi lukemista.
Vittuilu on taitolaji, pienellä stilisoinnilla voit vielä joskus noussa jonnekin kolmosdivaritasolle Suomi24-mittakaavalla. Sitä odotellessa, hyvää kesää papalta :) - ich will
Pappa-65 kirjoitti:
Jäi vain epäselväksi se, mistä kumman matematiikkaongelmasta arvon(sa ilmeisen hyvin tunteva) neiti puhuu? Nimimerkistänikö? 1965 syntynyt pappa on kuin onkin 45-vuotias, ainakin papan ja papan käsityksen mukaan myös yleismaailmallisemminkin omaksutun yhteenlaskukäsityksen mukaan. Vai?
Pienenä vinkkinä, jos arvon(sa edelleen huolestuttavan hyvin tuntevalle) neidille sellaisia uskallan esittää, voisit kokeilla kappalejakoa seuraavassa vuodatuksessasi. Selkeyttäisi kummasti ajatusvirtasi lukemista.
Vittuilu on taitolaji, pienellä stilisoinnilla voit vielä joskus noussa jonnekin kolmosdivaritasolle Suomi24-mittakaavalla. Sitä odotellessa, hyvää kesää papalta :)älä nolaa zeemann-parkaa enempää... :D helvetin hauska viestiketju muuten!
- hahhaa
ich will kirjoitti:
älä nolaa zeemann-parkaa enempää... :D helvetin hauska viestiketju muuten!
Voin kuvitella ku zeemann on ollut siellä katsomossa naama norsun vituilla ja valittanut seisoville ihmisille! Ja kuka dorka kirjottaa "sekundääriset argumentit" tai suosittelee rammsteinin palstalla Tommy Tabermannin kuuntelua? Zeemannilla on varmasti sivistyssanakirja kotona, mutta koulussa ei ole vielä opetettu kappaleenjakoa...
- zeemann
hahhaa kirjoitti:
Voin kuvitella ku zeemann on ollut siellä katsomossa naama norsun vituilla ja valittanut seisoville ihmisille! Ja kuka dorka kirjottaa "sekundääriset argumentit" tai suosittelee rammsteinin palstalla Tommy Tabermannin kuuntelua? Zeemannilla on varmasti sivistyssanakirja kotona, mutta koulussa ei ole vielä opetettu kappaleenjakoa...
Olen Ich will nimimerkin kanssa täysin samaa mieltä, tää on ollut aivan helvetin hauska ketju, oon ihan koukussa. Ainut sääli on ollut tuskin nappulaliigankaan taso noissa vähän resukkamaisen totisissa torvensoittajissa. Siis minkäänlainen sarkasmi ei mene läpi, se on ollut kyllä hienoinen pettymys, mutta taso nyt on mikä on. Pappa on ollut mun suosikki, siinä sentään ikä tuntuu antavan jotain varmuutta ja ihan hupaisia heittojakin mahtuu sekaan. Ainut epävarmuus on ton matikan kanssa, kyllä ikäsi olet osannut määrittää oikein riippuen nyt tietysti missä vaiheessa vuotta olet syntynyt, mutta close enough! Mä kyllä edellisiisä viesteissä koitin antaa vinkkiä, missä mättää, mutta sieltä se löytyy. Tarkkuutta, Maol ei kyllä neuvo iän määritykseen liittyvää problematiikkaa, mutta ihan 5-siima tasoo joka tapauksessa. Mutta nää muut, älkää olko niin ressukoita ja niin helvetin kapeakatsantoisia äiskän pikku janipettereitä. Sitten toi kappalejako juttu, ei kai nyt sentään, eihän...Jokainen tietty puuttuu asioihin, mihin kykenee, mutta menee maku näinkin hupaisten veiccojen toilailusta, kun aidan seipäät alkavat esiintyä ketjussa. Se on kyllä pettymys. Arvelin kyllä heti ekasta vastauksesta, että tänään ei esiinny kovin viihdyttäviä ketjuilijoita, menee tonne "rahkonen" osastoon, valitettavasti. Muuten täytyy sanoa, että olen aivan koukussa tähän aiheeseen, välillä oikein naurattaa toi totisuus ja kyllä toi sarkasmintajun puute on vähän södeekin. Ottakaa papasta mallia, sillä sentään irtoo jotain. Niin toi sanakirjajuttu, jos joku ilmeisen käyttämättömästä haluaa luopua, niin mielenkiinnosta voisin sen ostaa, tuleeko kauppoja? Älkää olko niin rassukoita, koittakaa nähdä vähän hjuumoria näissä jutuissa, sorry ettei mennyt läpi, mutta siperia opettaa tuotakin, kevään jatkoja kaikille, nähdään taas keikoilla, jos joku saa kiksejä kun joltain menee keikka pilalle, niin semmoonen tyyppi on aika nappula vielä, ei mun keikkakokemus oli toiseksi paras Ramssujen keikka, nautin joka sekunnista, samoin tästä ketjusta, vaan vähän wink winkiä peliin, heh heh pövästit!
- ich will kakkonen
zeemann kirjoitti:
Olen Ich will nimimerkin kanssa täysin samaa mieltä, tää on ollut aivan helvetin hauska ketju, oon ihan koukussa. Ainut sääli on ollut tuskin nappulaliigankaan taso noissa vähän resukkamaisen totisissa torvensoittajissa. Siis minkäänlainen sarkasmi ei mene läpi, se on ollut kyllä hienoinen pettymys, mutta taso nyt on mikä on. Pappa on ollut mun suosikki, siinä sentään ikä tuntuu antavan jotain varmuutta ja ihan hupaisia heittojakin mahtuu sekaan. Ainut epävarmuus on ton matikan kanssa, kyllä ikäsi olet osannut määrittää oikein riippuen nyt tietysti missä vaiheessa vuotta olet syntynyt, mutta close enough! Mä kyllä edellisiisä viesteissä koitin antaa vinkkiä, missä mättää, mutta sieltä se löytyy. Tarkkuutta, Maol ei kyllä neuvo iän määritykseen liittyvää problematiikkaa, mutta ihan 5-siima tasoo joka tapauksessa. Mutta nää muut, älkää olko niin ressukoita ja niin helvetin kapeakatsantoisia äiskän pikku janipettereitä. Sitten toi kappalejako juttu, ei kai nyt sentään, eihän...Jokainen tietty puuttuu asioihin, mihin kykenee, mutta menee maku näinkin hupaisten veiccojen toilailusta, kun aidan seipäät alkavat esiintyä ketjussa. Se on kyllä pettymys. Arvelin kyllä heti ekasta vastauksesta, että tänään ei esiinny kovin viihdyttäviä ketjuilijoita, menee tonne "rahkonen" osastoon, valitettavasti. Muuten täytyy sanoa, että olen aivan koukussa tähän aiheeseen, välillä oikein naurattaa toi totisuus ja kyllä toi sarkasmintajun puute on vähän södeekin. Ottakaa papasta mallia, sillä sentään irtoo jotain. Niin toi sanakirjajuttu, jos joku ilmeisen käyttämättömästä haluaa luopua, niin mielenkiinnosta voisin sen ostaa, tuleeko kauppoja? Älkää olko niin rassukoita, koittakaa nähdä vähän hjuumoria näissä jutuissa, sorry ettei mennyt läpi, mutta siperia opettaa tuotakin, kevään jatkoja kaikille, nähdään taas keikoilla, jos joku saa kiksejä kun joltain menee keikka pilalle, niin semmoonen tyyppi on aika nappula vielä, ei mun keikkakokemus oli toiseksi paras Ramssujen keikka, nautin joka sekunnista, samoin tästä ketjusta, vaan vähän wink winkiä peliin, heh heh pövästit!
Zeemann tais unohtaa mistä täällä keskustellaan... ja vaihda välillä levyä. Olet samoja juttuja sanonut kokoajan, siis tuota kun kaikki muut ovat niin pieniä vielä. Keksi jotain uutta välillä.
- kendraO
ich will kakkonen kirjoitti:
Zeemann tais unohtaa mistä täällä keskustellaan... ja vaihda välillä levyä. Olet samoja juttuja sanonut kokoajan, siis tuota kun kaikki muut ovat niin pieniä vielä. Keksi jotain uutta välillä.
Teiniprinsessa sai mitä halusi.
Huomiota. - zeemann
kendraO kirjoitti:
Teiniprinsessa sai mitä halusi.
Huomiota.Huomaavaisuutta, ei huomiota, tarkkuutta ettei tule väärinkäsityksiä...wink, ootte vähän totisia ressukoita. Ulkona paistaa aurinko, koittakaa vähän piristyä. Kannattaa tarkistaa d-vitamiinit ja magnesium. Oliko tuo joku sheriff, joka määrittää mistä täällä keskustellaan, kuten sanottua ootte aika hellyyttäviä.
Katsokaa; kappalejako piristykseksi teille kiusatuille, olette nyt lienee onnellisia. Heh heh.. Jaahas taas esiintyy tajunnanahtautta, ei pienuus tarkoita ymmärtämättömyyttä vaan pienet aivot, tai siis aivojen vähäinen poimuttuneisuus. Sitten vielä sydämensivistys, tuo sana ei sitten löydy sivistyssanakirjasta vaan kotikasvatuksesta ja luonteesta. Ring any bell? Nope I presume...Wir mussen leben bis wir sterben...Servus! - zeemann
ich will kakkonen kirjoitti:
Niin mistä haluat tai olet halunnut keskustella, en oikein löytänyt mitään kovin merkittävää. Ne jotka haluu kakkoseen/kakkosta on yleensä eri palstalla. Siellä on kyllä ikäraja, mutta käyppä sielä sitten kun ikä riittää. Ihan jännii jutskia, kyllä ne vielä sullekin valkenee tai kysy proffalta. ;). Ihana viesti noin muuten...kevättä!
- -.-
zeemann kirjoitti:
Niin mistä haluat tai olet halunnut keskustella, en oikein löytänyt mitään kovin merkittävää. Ne jotka haluu kakkoseen/kakkosta on yleensä eri palstalla. Siellä on kyllä ikäraja, mutta käyppä sielä sitten kun ikä riittää. Ihan jännii jutskia, kyllä ne vielä sullekin valkenee tai kysy proffalta. ;). Ihana viesti noin muuten...kevättä!
Niin aihe oli rammsteinin helsingin keikka.
- zeemann
-.- kirjoitti:
Niin aihe oli rammsteinin helsingin keikka.
heh heh...;)
- -.-
zeemann kirjoitti:
heh heh...;)
Hienoa kun viimein tajusit mikä se aihe täällä oli! Nyt voidaan aloittaa uudelleen tämä keskustelu!
- zeemann
-.- kirjoitti:
Hienoa kun viimein tajusit mikä se aihe täällä oli! Nyt voidaan aloittaa uudelleen tämä keskustelu!
No niin aloita vaan rohkeasti, eli mitä sulla oli sydämellä keikasta? Suolapatsastelu keskustelu lienee valmis. Olin muuten 30 stm:n keikalla, siellä väki seisoi kanssa istumakatsomossa, mutta erona oli se, että porukka oikeasti jorasi ihan täpöillä, se oli oikein virkistävää ja tunnelma oli kyllä käsin kosketeltava, aivan eri luokkaa kuin amispoikien kädet taskussa seisominen, tässä oli siis se pointti, jota hain koko ajan. Pelkkä seisoskelu muiden edessä on moukkamaista, mutta joraaminen hyvissä fiiliksissä on aivan eri asia, capiche? Onneksi en taaskaan jäänyt kotiin vaan lähdin nauttimaan hyvästä keikasta, wink...
- sassysander
zeemann kirjoitti:
No niin aloita vaan rohkeasti, eli mitä sulla oli sydämellä keikasta? Suolapatsastelu keskustelu lienee valmis. Olin muuten 30 stm:n keikalla, siellä väki seisoi kanssa istumakatsomossa, mutta erona oli se, että porukka oikeasti jorasi ihan täpöillä, se oli oikein virkistävää ja tunnelma oli kyllä käsin kosketeltava, aivan eri luokkaa kuin amispoikien kädet taskussa seisominen, tässä oli siis se pointti, jota hain koko ajan. Pelkkä seisoskelu muiden edessä on moukkamaista, mutta joraaminen hyvissä fiiliksissä on aivan eri asia, capiche? Onneksi en taaskaan jäänyt kotiin vaan lähdin nauttimaan hyvästä keikasta, wink...
Ketjun aloittaja kirjoittaa jokaisen viestinsä loppuun "kevättä" ja "olen tyytyväinen viestiketjuun" ikäänkuin lopettaakseen keskustelun, mutta palaa kuitenkin joka ikinen kerta vastaamaan! Ei yksinkertaisesti voi pysyä poissa!! XD
hehhehhehhee....
Hehhehhee...ei jumalauta, kuolen nauruun...XD - keikalla
zeemann kirjoitti:
Nyt pystyt taas keskustelemaan asiasta! Tuo on ihanaa kun ihmiset seisoo ja joraa oikein kunnolla musiikin mukana! Niin minäkin tein rammsteinin keikalla! Ja jotkut vain tykkää seistä eikä heilua tai heiluttaa nyrkkiä. Älä sä siitä stressaa.
- zeeman
sassysander kirjoitti:
Ketjun aloittaja kirjoittaa jokaisen viestinsä loppuun "kevättä" ja "olen tyytyväinen viestiketjuun" ikäänkuin lopettaakseen keskustelun, mutta palaa kuitenkin joka ikinen kerta vastaamaan! Ei yksinkertaisesti voi pysyä poissa!! XD
hehhehhehhee....
Hehhehhee...ei jumalauta, kuolen nauruun...XDMulle tulee sua ikävä jos meet kuoleen, olet viihdyttävän koominen, täytyyhän mun tän keskustelun avanneena vastaille teille mussukoille, ootte hassuja, kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559