Turkistarhaus tuo rahaa Suomeen. Tarhauselinkeino työllistää ja lähes koko tuotanto myydään ulkomaille. Onko olemassa toista näin kannattavaa elinkeinoa. Nyt nuo piipertäjät (jopa ministeritasolla) yrittävät köyhdyttää suomea yrittäessään ajaa alas tämänkin elinkeinon. Todella vastuutonta! Ymmärtäisin piipertäjien vaatimukset, mikäli nämä vastaavasti kieltäytyisivät vastaanottamasta yhteiskunnan tarjoamia etuuksia. Luulen heidän kuitenkin nauttivan surutta muiden tuottamasta hyvinvoinnista. Tuskinpa heillä muuten olisi varaa parhaaseen työaikaan kulkea kaduilla mieltään osoittamassa. En ole tarhaaja, mutta toivotan jaksamista kaikille tarhaajille. Teette arvokasta työtä, olkaa siitä ylpeitä.
Piipertäjistä
Ei tarhaaja
3
282
Vastaukset
- tarhoilla on
melkein kaikki venäläisiä ja virolaisia ym.., työllisyys, ja verot jos niistä maksetaan valuvat ulkomaille.
- Direhtööri
sitten. Tämähän malli on täysin hyväksytty nyky menossa.
Arkaadian mäen pellet tätä on meille opettanut.
Nuku vaan yösi rauhassa. - 453jhg
Direhtööri kirjoitti:
sitten. Tämähän malli on täysin hyväksytty nyky menossa.
Arkaadian mäen pellet tätä on meille opettanut.
Nuku vaan yösi rauhassa.Nahkojen hinnat nousivat. Saatiin taas ulkomailta rahaa Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722