Kaunisneiti..

Mie haluan!

mistä löytyis mies joka toteuttais vaatimukseni: palkkaisin itselleni personal trainerin, jonka avulla laihduttaisin ylimääräiset viisi kiloa pois :'( En onnistu millään, koska rakastan ruokaa.. Hankkisin hiustenpidennykset, ripsien pidennykset ja rakennekynnet. Ostaisin kaappini täyteen merkkivaatteita ja laukkuja. Ostaisin monta koiraa: chihuahuan nimeltä Coco, shar pein nimeltä Maximilliam, chow chown nimelta Theodor ja dogo argentinon nimeltä Icor.
Ostaisin itselleni myös kaksi autoa, toinen kaksipaikkainen kallis ja toiseksi Audi A5. Ostaisin myös omaksi kämpän, jossa voisin pitää koiria toisin kuin nykyisessä. Ostaisin myös muutaman jyrsijän ja antaisin niille ihanan elämän. Ottaisin myös rakkat pupuni höpön ja nunu asumaan kanssani luksusasuntooni. Sitten hankkisin itselleni hyvän ja luonnollisen rusketuksen tietyin väliajoin matkustamalla ulkomaille. En pysty laihtumaan koska en voi korvata ruokaa näillä ihanilla asioilla. Yksi mikä unohtui mainita on että haluaisin paljon kalliita merkkimeikkejä.

3

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkuttaa

siehä ootki aikamoine. Ootko sie mahollisesti kateellinen jollekkii? Sie ryvet ainakii itsesäälis. Ko oot lihava ja köyhä ja saamato ni oo.

• Pusy lover

Mihis ne silikoonit jäi ?

• Paljas uneksija

makuuni. Toivottavasti tapaisimme pian, sillä olen juuri etsiskellyt asuinkumppania 430:n neliön asuntooni.
      Lumitöitä ei tarvitse pelätä, sillä eräs kiinteistöhuolto hoitaa ulkoalueet ja eräs siivousfirma hoitaa siivouspuolen, joten rakennekyntesikin säilyisivät ehjinä.
      Talo on omakotitalo, jonka rakennutin , kun sattui hyvä tuuri eräässä rahapelissä. Sijaitsee rannassa, joten rusketusta saa kyllä omalla tontillakin. Kaikki mahdolliset mukavuudet on, mitä saatavilla vain on.
      Tilaa on niin koirille, kissoille kuin jyrsijöillekin. Tontilla on tilaa vielä rakentaa lisää, joten hevostalli saattaisi olla myöskin asiallinen. Lämmin autotalli löytyy kuudelle autolle ja tuohon piharakennukseen voisi vielä tehdä lisää talleja, että kaikki automme mahtuvat niihin. Minulla ei ole kuin kolme autoa.
      Olen ajatellut myös palkata kodinhoitajan, ettei itse aina tarvitsisi itse pihvejä kärisyttää, vaan senkin ajan voisi tehdä jotain järkevää.
      Ne viisi kiloakin voisit unohtaa, sillä kropassasi niitä tuskin huomaa, sillä sehän on varmaan aivan täydellinen. Tuon yhden kirjoittajan viittaus silikooneihin on kaiketi aivan turha, sillä uskon sinun omaavan täydellisen vartalon.
      Kaverillani on sellainen 24 paikkainen lentokone, joten nämä ulkomaanmatkat hoituisivat myöskin helposti.
      Ota pian yhteyttä, pistä vaikka sp-osoitteesi, joten saamme asiat rullaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe