Käytin pitkästä aikaa kuulokkeita leffan katselussa - meni 1h hyvin.
Sitten ilman mitään ulkoista syytä, virta katkesi.
Takaisin virrat ja äänet sai, kun otti virtajohdon irti ja laittoi takaisin paikalleen.
Virtajohdon muunlainen "vemputtaminen" ei aiheuttanut mitään, ei siis ole itse johdossa, mutta kentien liittymessä?
Ja miksi katkaiseen yhtäkkiä virrat?
Onko muut törmänneet samanlaiseen?
En ole vielä googlettanut, että saako noita virtajohtoja jostain ostaa. Mutta josko se olisi korjaava toimenpide.
Virta pätkii / Sony TMR-RF840R
7
1357
Vastaukset
- Sony pätkii
Minulla myös katkeaa samalla tavalla virta. Onko löytynyt jo mitään ratkaisua vikaan!
Moi
Nyt ei ole aikoihin tullut kokeiltuakaan noita kuulokkeita, enkä siis ole asialle mitään tehnyt.
- Sony ei toimi
Minulla myös pätkii koko ajan nuo Sonyn kuulokkeet. Onko jollain mitään ohjetta miten saada kuulokkeet taas kuntoon!!
- Mhmm
Mulla on Sony MDR-RF810R langattomat kuulokkeet ja ihan sama juttu vaivaa!
Virta pätkähtää yhtäkkiä itsestään vaikka olisin ihan lähellä tuota antennijuttua.
Virtajohdon irrotuksella ja uudelleen laittamisella äänet palaavat takaisin, muunlainen virtajohdon 'vemputtaminen' ei auta mullakaan..
Muuten kuulokkeet on tosi hyvät mut toi virran pätkiminen on tosi ärsyttävää.
Mistä toi voi johtua? - tapsa10010
äänilähteeseen voluumi kovemmalle, ja kuulokkeista pienemmälle.Ne katkaisee lähetyksen jos ääni liian hiljaisella.
Moi! Kannattaa laittaa palautetta http://www.sony.fi/support/fi/contacts
- Karipoika
Virtalähteen liian syvälle painaminen katkaisee virransyötön, johtuen liian lyhyistä kontaktipinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331