Mitä tulee mieleen.. Muistatko omiasi.. enkä tarkoita iän vuoksi ;)
Vai onko eämäsi villiä.. forever and ever.. ;)
Villit vuodet
73
841
Vastaukset
- s.bone
Mut sanan kait ymmärtää ku eka ja vika kirjain oikein ?)
- kednah
Mutta niin he vastasivat, kuten pyydettiin.
70- luvun likat olivat vapaamielisiä, antoivat kokeilla itseään, kaikista paikoista.
Nykyisin ovat niin puritaaneja, tuomiolla istuvat.
Ihanat lukat...- s.bone
tainnu mennä vuosia, kun ovat havahtuneet; että käräjille.
Ketään en puolusta enkä tuomitse, kun ei tietoa tarkemmin!! - kednah
Koskea saa, muttei katsoa...
Se on jäänyt mieleen.
Sitten 80 luvulla piti mennä mukaan synnytykseen.
En ymmärrä en kednah kirjoitti:
Koskea saa, muttei katsoa...
Se on jäänyt mieleen.
Sitten 80 luvulla piti mennä mukaan synnytykseen.
En ymmärrä enon naisia, jotka syystä tai toisesta häpeää näyttää vartaloaan; eikä siihen auta vaikka miten kehuisit.
Ajat muuttuu.. yritetään pysyä perässä..
- GreenBean
aina ollut tasainen ja rauhallinen, eikä mitään villejä vuosia ole ollut nuorenakaan.
Mutta vielähän tässä ehtii villiintyä, jos elonpäiviä riittää ;)ehtii.. ja iän myötä paranee vaan ;)
Mulla ei tainnut olla edes kunnon murrosikää.. Jotain temperamenttiä on myöhemmin tullut ehkä senkin edestä..- GreenBean
Sibone kirjoitti:
ehtii.. ja iän myötä paranee vaan ;)
Mulla ei tainnut olla edes kunnon murrosikää.. Jotain temperamenttiä on myöhemmin tullut ehkä senkin edestä..mitähän siinä ensin pitäisi tehdä, että villiintyisi ;)
Ei mullakaan ollut murrosikää, ei ainakaan sellaista "oikeaa", jospa sekin on vielä tulossa. GreenBean kirjoitti:
mitähän siinä ensin pitäisi tehdä, että villiintyisi ;)
Ei mullakaan ollut murrosikää, ei ainakaan sellaista "oikeaa", jospa sekin on vielä tulossa.huono sanomaan, eikä kaikkea voi kertoakaan ;)
Keinotekoisen villityksen voi saada tuolla, mitä Meriläinen sanoi.
Mutta ei varmasti pidemmän päälle hyvä :/- GreenBean
Sibone kirjoitti:
huono sanomaan, eikä kaikkea voi kertoakaan ;)
Keinotekoisen villityksen voi saada tuolla, mitä Meriläinen sanoi.
Mutta ei varmasti pidemmän päälle hyvä :/eikä mitään keinotekoisia villityksiä.
Pitää miettiä jotain oikein villiä, tai sitten menen näillä vanhoilla tavoilla.
- Meriläinen
Luulen että se mikä tulee mieleen ei ole kirjoituskelpoista :)
Onneksi kaikki on takana.
Mutta elämä on toisella tavalla villiä ja ennenkaikkea vapaata, sen jälkeen kun laitoin pullon korkin viimeisen kerran kiinni, enkä nyt kirjoita vesipullosta.Onnea 'uudelle elämälle' :))
Sekö esti vapautta, kun pullon korkkasi.. Huomasitko ite sulkea, vai oliko 'pakko'..onko siitä pitkä aika..
Kysymyksiä tuli mieleen.. vaikka retorisia jos et halua vastata :)- Meriläinen
Sibone kirjoitti:
Onnea 'uudelle elämälle' :))
Sekö esti vapautta, kun pullon korkkasi.. Huomasitko ite sulkea, vai oliko 'pakko'..onko siitä pitkä aika..
Kysymyksiä tuli mieleen.. vaikka retorisia jos et halua vastata :)Sanotaan näin, huomasin ite kun tuli pakko.
Ei enää kestänyt henkinen kantti.
Silloin kun on pakko juoda niin kyllä se estää vapautta.
Joka päivä on vapaus valita ja toistaiseksi on raittius voittanut :) - Pirre*
Meriläinen kirjoitti:
Sanotaan näin, huomasin ite kun tuli pakko.
Ei enää kestänyt henkinen kantti.
Silloin kun on pakko juoda niin kyllä se estää vapautta.
Joka päivä on vapaus valita ja toistaiseksi on raittius voittanut :)Meriläinen, on hienoa että olet päässyt kuiville, ja uskon että pysytkin :)
Olet hieno ihminen.
En muista koska minulla ei sellaisia ole koskaan ollutkaan.
Sibone kirjoitti:
vai etkö muista ;)
Ei vaan, uskotaan!)Voi voi, koulua ja töitä, ensin vuorotellen, sitten yhtä aikaa ja kun koulut loppuivat työtä ja työtä ja välissä perhettä. Nyt on vähän vapaatakin aikaa, mutta käytän sen mieluummin siihen rentoutumiseen mihin aiemmassa elämässä ei ole aikaa ollut.
yohuuhkaja kirjoitti:
Voi voi, koulua ja töitä, ensin vuorotellen, sitten yhtä aikaa ja kun koulut loppuivat työtä ja työtä ja välissä perhettä. Nyt on vähän vapaatakin aikaa, mutta käytän sen mieluummin siihen rentoutumiseen mihin aiemmassa elämässä ei ole aikaa ollut.
jaksanut rankkaa opiskelijaelämää, jos työtä yhtä aikaa..
Sibone kirjoitti:
jaksanut rankkaa opiskelijaelämää, jos työtä yhtä aikaa..
Ei puhettakaan sellaisesta, eikä köyhällä ollut siihen rahaakaan. Todella ankeaa elo oli, samanmittainen olin kuin nyt mutta paino vain 52 kiloa ja siitäkin vissiin ne pari kiloa vyötärölle ulottuvaa lettiä...
yohuuhkaja kirjoitti:
Ei puhettakaan sellaisesta, eikä köyhällä ollut siihen rahaakaan. Todella ankeaa elo oli, samanmittainen olin kuin nyt mutta paino vain 52 kiloa ja siitäkin vissiin ne pari kiloa vyötärölle ulottuvaa lettiä...
Oot sitte nytte onnekkaassa tilanteessa, tavallaan ankeus palkittu.
Nytte kun rentoudut, onko yksi keino bongailla lintuja.. vai eikö mun aivoilla pysty vetämää muuta kuin suoria johtopäätöksiä..:/Sibone kirjoitti:
Oot sitte nytte onnekkaassa tilanteessa, tavallaan ankeus palkittu.
Nytte kun rentoudut, onko yksi keino bongailla lintuja.. vai eikö mun aivoilla pysty vetämää muuta kuin suoria johtopäätöksiä..:/Nooo, ei tämä ole pelkkää suurta suunnitelmaa ja sen toteuttamista ollut. Kaikenlaisia yllätyksiä on matkalla vastaan tullut ja ehkäpä tämä nyt sitten on ne huomioon ottaen paras mahdollinen vaihtoehto. Ainakaan ei ole erityistä hinkua tätä nykystatusta muuksi muuttaa, riskejä välttelen parhaani mukaan.
Tai ainakin tarpeellinen.
Levottomat jalat ja kokeilunhalu tulivat tyydytetyiksi.
Tuli jossain määrin myös testatuksi lakeja valvovien vekkuleiden reagointi.
Oppi arvostamaan vakiintunutta elämää.
Tietyssä mielessä laiskuus vei voiton.
Kaikkea ei viitsi muistella vaikka muistaakin!ettei tuo vaihe jäänyt päälle, niinkin joillekin käynee..
he ei silloin välttämättä ois sitä täällä kertomassa!
- Anjaniina
kun jalat ei enää kanna.Tai kun tarkemmin mietin, ei hidastetakkaan ;)
Kyllä se aika menevää on, muihin tänikäsiin verrattuna...täälläpäin. - ...
Kaheksankymmenluku. En tiedä, silloin vain oli virtaa ja jaksoi paahtaa. Ja pirun monessa asiassa. Ja jälkeäkin tuli, monenlaista :DDD
Mutta ei ole ollut mitään viidenkympin villityksiä tms. Tullut kai tuo riskinottikyky liikaa vastaan. Mutta kun nyt sattui puheeksi, tässä yks piisi ja etenkin siis hemmo, johon samastun. Siis kasaria, Ritchie Blacmore;
http://www.youtube.com/watch?v=HFH36je9Hro
Friidu kastelkoon ihan mitä haluaa, mä paahdan jotain duunia kokoajan, niin Blackmorekin. Oon vaan ite farmisarjassa, Richie on edelleen jumala :DDDD
=DW=- ...
Sibone kirjoitti:
viidenkympin villitystä alaikäiselle ?))
Toisaalta, itelle se tuli nelikymppisenä..Richie on muistaakseni syntynyt -45
http://www.blackmoresnight.com/index2.htm
=DW=
- GloriaJoy
ei ollu villienvuosien aikaa mahollisuutta elää villeillen ja nyt miul on valjennu yks juttu :-) .... eli ei villittelyjä vieläkään kun .... hyr hyr. . äh ... se on salaisuus.
Kun lastataan hennoille harteille liian paljon ei tee mieli hyppiä,eli ei ollut villiä nuoruutta.
Elämä on ollut muutenkin sellasta tasasta vois melkein sanoa et kun se parasta on ollut se on työtä ollut.
Mutta kyl mä jossain välissä oon ehtiny siemasemaan siit riemujen maljastakin ja pettymyksen karvasta kalkkia on huuhdeltu.
Mun elämä on ollut itteni näköinen ja nyt kun ruotiukkona istun keinussa voin muistella nuoruuteni rakasta laivaelämää,silloin saattaa pieni hymy viivähtää muutoin totisessa suupielessä.Voiko paljon enempää sanoa tai toivoa kuin että elämä on oman näköinen!
Laivaelämää.. tyttö joka satamassa? ;))- kawe
"elämä on ollut oman näköinen"
Niinhän se on, elämä muokkautuu omien valintojen mukaiseksi.
Minä en ole ollut kovin *villi, mutta mies oli ja 50 villitys vei klassisen kaavan mukaan, no "elämä on"
Paljon olen nähnyt, itkenyt ilosta ja surusta. Ihan normi elämää.
" Sibone kirjoitti:
Voiko paljon enempää sanoa tai toivoa kuin että elämä on oman näköinen!
Laivaelämää.. tyttö joka satamassa? ;))Kuhan olis ollu eres joka toises,ei kuule siellä aina soinut merimiesvalssi ei aina ilosesti lasit helinöineet.
Se oli arkista puuhaa yleensä mut muuttuva ympäristö teki siitä mukavan työn ja meri vaik jätin sen olosuhteiren pakosta en sitä unohra.
Tääl lumen keskellä kaipaan niit etelän lämpimiä öitä ja niitä ääniä ja tuoksuja oli mahtavaa nukahtaa paattitäkillä riippumattoon.
- Yxitypy
siinä 60-70 luvun taitteessa villien vuosien aika.
Kyllähän mä ne hulluuden vuodet vielä muistan hyvinkin.
Meitä oli lähes aina sama likkakööri. Noin kuuden hengen porukassa kuljettiin. Tehtiin sahtia, joka kesken käymisen tulikin melkein aina kurkusta saman tien ulos. Poltettiin tupakkaa, kuljettiin liftillä festareilla ja kesälavoilla ( pari kaveria meni liftaamaan, ja kun auto pysähtyi, kaksi juoksi puskasta). Aina kun mahdollista mentiin tanssilavoille pummilla. Käytiin sitä väliin alkon vieressäkin norkoilemassa ( annettiin jollekin rahat joka haki meille risling pullon). Tehtiin itse vaatteet, ja ne oli kaikilla melkein samanlaiset. Milloin kudottiin pitkiä liivejä, tai tehtiin polvimittaisia palahousuja. Istuttiin paljon baareissa, ja soitettiin levarista CCR:ää, Rollareita. Simon and Garfunkelia jne.
Olihan se kivaa aikaa, ja vielä tuosta likkakööristä olen neljän kanssa tekemisissä. Ihan kelpo kansalasia meistä silti tuli. Ollaan nyt kaikki mummoja, ja hoidellaan lapsenlapsia. Väliin muistellaan niitä hulluja..tai villejä nuoruusvuosia, ja todetaan että ollaan onneksi aika paljon iän myötä viisastuttu :=))sun kirjoituksesta kivasti 'tunnelmaan'..
Teillä oli paikka tehdä sahtia ?)
Ite muutin aika nuorena pois kotoa, muistan vaan mikä shokki oli kun äiti löysi vinttikammaristani omppuviinipullon, vaikka se oli hyvässä piilossa..
Velipoika oli silloin mua hiukka hurjempi, nyt voi olla toisin päin..- Yxitypy
Sibone kirjoitti:
sun kirjoituksesta kivasti 'tunnelmaan'..
Ite muutin aika nuorena pois kotoa, muistan vaan mikä shokki oli kun äiti löysi vinttikammaristani omppuviinipullon, vaikka se oli hyvässä piilossa..
Velipoika oli silloin mua hiukka hurjempi, nyt voi olla toisin päin..se laitettiin mun huoneen vaatekomeron ylimmälle hyllylle, ja vaatteita eteen etti kukaan löytänyt. Siinä kävi vaan niin pahasti, että laitettiin sahtiastian kansi kiinni (ei oikein tietty miten sahti pitää tehdä) ja kun yks päivä tulin koulusta,ihmettelin mikä kamala hiivan haju tuli vastaan kun ulko-oven aukasin. Sahtiastia (oli lasia) oli räjähtänyt ja arvaa sitä komeroa, ja vaatteita. Äiti ja isä olivat töissä, eikä ketään ollut kotona. Mä aloin siivoamaan, ja tuuletin taloa, mutta eihän sitä hajua saanut pois millään. Jouduin olemaan kotiarestissa pari viikkoa ja lupasin vanhemmille, etten enää koskaan tee mitään vastaavaa. Tais mennä pari viikkoa, kun yritettiin tehdä sahtia uudestaan, mutta astia piilotettiin erään toisen kaverin kotiin, eikä laitettu korkkia kiinni :=)))
- kednah
Sibone kirjoitti:
sun kirjoituksesta kivasti 'tunnelmaan'..
Velipoika oli silloin mua hiukka hurjempi, nyt voi olla toisin päin..Eihän sieltä löytynuy, Porvoon Lankkua, Erkin Pikakivääriä, Helmeilevää Omppua...
- s.bone
kednah kirjoitti:
Eihän sieltä löytynuy, Porvoon Lankkua, Erkin Pikakivääriä, Helmeilevää Omppua...
Ei se niin kauheaa, aikaa jo niin paljon etten edes muista oliko pullo täysi vai tyhjä.
Mut aika varma, että jotain ihan perus omppua, varmaan sitä helmeilevää sitte.
- Sol57
;)))nooh...ei sitä nyt kaikkea Friidukaan voi kertoa..joku voisi nolostua.. Täytyy olla hienotunteinen...Saisi tuo elämä kokonaisuudessaan mieluummin tasaantua...siis vallan kokonaan seestyä ikään kuin..en nyt pistäisi yhtään pahakseni vaikka...vallan pysähtyisi paikoilleen...hetkeksi edes..
tsau:Friidu- s.bone
Hetkeksi paikoilleen, mutta ei sitä ihan kokonaan auta paikoilleen jäädä, tuskin sinun vauhdikkuudella onnistuisikaan..;)
On se hyvä olla hienotunteinen ;) - Sol57
s.bone kirjoitti:
Hetkeksi paikoilleen, mutta ei sitä ihan kokonaan auta paikoilleen jäädä, tuskin sinun vauhdikkuudella onnistuisikaan..;)
On se hyvä olla hienotunteinen ;)nooh...ei ehkä oikeesti;)) Väliin vaan tuntuu että, voi kun nyt ei mitään suuria muutoksia....enää elämässsä...mutta...elämän on sellainen jatkuva virta....ei se pysähdy, kunnes on aika...menipäs tämä nyt vakavaksi....;)) Ihan kovin järkevän naiselta lauseelta tuo viimeinen....itsekin hämmästyn?:)))
tsau:Friidu Sol57 kirjoitti:
nooh...ei ehkä oikeesti;)) Väliin vaan tuntuu että, voi kun nyt ei mitään suuria muutoksia....enää elämässsä...mutta...elämän on sellainen jatkuva virta....ei se pysähdy, kunnes on aika...menipäs tämä nyt vakavaksi....;)) Ihan kovin järkevän naiselta lauseelta tuo viimeinen....itsekin hämmästyn?:)))
tsau:FriiduFriidu, voihan järkeväkin nainen elää.. :))
- Heikunkeikku
Noh, tietysti olis kiva kertoilla kaikenmoisia Villejä juttuja, mutta täytyy nyt vaan todeta, että eipä niitä oikeastaan löydy. Pikkuvauva syntyi -75 ja siitä se sitten alkoi, perhe-elämä. Lasten kanssa touhuilut ja eläinten kanssa jne. jne. Mahdottoman paljon touhuiluja ja sitä rataa.
Varsinaisia villejä vuosia ei ole ollut koskaan.- s.bone
avaus sai nimensä Vexi Salmen elämänkertaan perustuvasta teatterikipaleesta; siinä tietty Irwin vahvasti mukana. Ettei se sinänsä niin ihailtava elämäntapa :)
Lapset on olleet villejä varmaan sinunkin puolesta, ja antaneet sulle elämäsisältöä enemmän kuin haahuilu
viinan huuruisessa maailmassa! - kednah
Nyt jo niin vanha laps.
Äly ei oo näköjään hävinny minnekkään. Iltaa pohojanmaalta!
Ei oikiastaan minullakaan mitään ns villejävuosia oo erees ollukaan. Silloon poikamiehenä, tuli käyryksi lavatansseissa ja olihan niitä likkakavereitakin muutamia.
Kalijaan ja viinaan kanssa mä en koskaan oo elämööny. Jos jotaan tyhymää on tullu teheryksi niin pölijäälyni on tehty selevin päin.
Alkos en oo asioonu ikinä, en nuorena enkä vieläkään. Ne kaikki "ihanuuret" on minulta jäänehet kokematta.
Kyllä muutoon on ollu hauskaa ja nuoruus sellaasta elämisen makuusta.
Tottahan ne porukas tyrkyytti minullekin, sanoon vaan notta: "annetahan ny olla, toisehen kertahan"
Enkä huolinu kyytiini, autooni humalaasia kavereita. Muutoonkin tykkäsin ajella reissuni yksin, tai Annelin kanssa, henkilöautollakin.
No Anneli, naapurin likka ja lapsuuren leikkikaverini oli kyllä usiasti mun kyyrissä. Ajettihin yhyrees Aulavan lavalle ja välihin Latosaarehen Lapualle.
Annelilla oli välihin siellä joku poikakaveri, minkä kans nojaalivat sen illan yhyrees ja oli minullakin niitä Leiloja ja Anitoita. Annelin kans kuitenkin ku tanssit loppu niin yhyrees tultihin kotihin ja puhuttihin millaaset kaverit sieltä ny milloonkin oli löytyny. Parhaat kaverit oltihin silloon ja ollahan vieläkin. Joskus aina soitellahan kuulumisia ja muistellahan. Välihin lapsuuren huolettomia päiviä ja sitten taas nuoruusvuosiakin. Miten ny milloonkin.
terv. seppä ja uniinen Tiitu kulta, täältä kotoa vaan.- kednah
Poliisiisi Seksiä Teillekin.
Kauhean ihanaa,
Te olette muuten erittäin lahjakas ihminen. - Heikunkeikku
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta!
Ei oikiastaan minullakaan mitään ns villejävuosia oo erees ollukaan. Silloon poikamiehenä, tuli käyryksi lavatansseissa ja olihan niitä likkakavereitakin muutamia.
Kalijaan ja viinaan kanssa mä en koskaan oo elämööny. Jos jotaan tyhymää on tullu teheryksi niin pölijäälyni on tehty selevin päin.
Alkos en oo asioonu ikinä, en nuorena enkä vieläkään. Ne kaikki "ihanuuret" on minulta jäänehet kokematta.
Tottahan ne porukas tyrkyytti minullekin, sanoon vaan notta: "annetahan ny olla, toisehen kertahan"
Enkä huolinu kyytiini, autooni humalaasia kavereita. Muutoonkin tykkäsin ajella reissuni yksin, tai Annelin kanssa, henkilöautollakin.
No Anneli, naapurin likka ja lapsuuren leikkikaverini oli kyllä usiasti mun kyyrissä. Ajettihin yhyrees Aulavan lavalle ja välihin Latosaarehen Lapualle.
Annelilla oli välihin siellä joku poikakaveri, minkä kans nojaalivat sen illan yhyrees ja oli minullakin niitä Leiloja ja Anitoita. Annelin kans kuitenkin ku tanssit loppu niin yhyrees tultihin kotihin ja puhuttihin millaaset kaverit sieltä ny milloonkin oli löytyny. Parhaat kaverit oltihin silloon ja ollahan vieläkin. Joskus aina soitellahan kuulumisia ja muistellahan. Välihin lapsuuren huolettomia päiviä ja sitten taas nuoruusvuosiakin. Miten ny milloonkin.
terv. seppä ja uniinen Tiitu kulta, täältä kotoa vaan.Huomenet "naapurin" Sepälle.
Joo, lavatansseissa minäkin kuljin nuorena. Aloitin nämä tansseissa kulkemiset jo aika nuorena, kun tyttökaverit oli kaikki mua n. 3 vuotta vanhempia ja kun tuli heidän "aika" lähteä tanssahtelemaan, niin minä sitten lähdin mukaan.
Kävin usein Åminnessa, Karperössa (Carpella) ja Mustasaaressa Sepänkylässä (Sepis). Linja-auto lähti torilta ja vei kulloiseenkin paikkaan. Takaisin sitten, kun tanssit loppuivat.
Oli se mukavaa aikaa. Aloin "seurustelemaan" jo sitten melekeen heti. Seurustelu oli semmosta nojailua tanssilavalla, pussailua ja tämmöstä hyvin viatonta. Alkoholia en juonut koskaan, kaveritkaan eivät juoneet. Meillä oli Tosi mukavaa ja hauskaa ilman juomistakin.
Kun kaverit tulivat siihen ikään, että halusivat ravintolaan, niin sinne minäkin sitten ängin itteni ja pääsin suhteilla sisään ikärajasta huolimatta. Öh, oikeastaan isäni järjesti sen, että papereita ei kysytty. Ravintolassakaan en juonut, kuin yhden tai korkeintaan kaks paukkua. Ei olisi ehtinytkään, koska olin koko ajan tanssimassa ja kun halusin hetken huilata, niin menin vessaan seisoskelemaan.
Ja sitten aloin taas seurustelemaan. Hän ei tuntunut sopivalta aviomieheltä, joten en sitten halunnut jatkaa. Ja sitten tuleva aviomieheni pamahti eteen ja PAM, se oli siinä. Vajaan vuoden kuluttua kihloihin ja melkein heti perään naimisiin. Ah, ihanaa. Lasta haluttiin molemmat ja näin päätettiin ja hyvin kävi. :) - Heikunkeikku
kednah kirjoitti:
Nyt jo niin vanha laps.
Äly ei oo näköjään hävinny minnekkään.Joo, aika vanha lapsi jo on. Oon hänelle sanonut, että on aikoja sitten mennyt mun ohi :)
Syntymävuosi on tosiaan tuo -75, mutta vois melkein sanoa, että -76, sillä sen verran loppuvuodesta on syntynyt, että täs menee pitkä aika, kun 35 vuotta tulee täyteen. - Heikunkeikku
s.bone kirjoitti:
avaus sai nimensä Vexi Salmen elämänkertaan perustuvasta teatterikipaleesta; siinä tietty Irwin vahvasti mukana. Ettei se sinänsä niin ihailtava elämäntapa :)
Lapset on olleet villejä varmaan sinunkin puolesta, ja antaneet sulle elämäsisältöä enemmän kuin haahuilu
viinan huuruisessa maailmassa!Voi hyvänen aika sentään, miten touhukkaita lapset tosiaan olivat. Vieläkin ovat touhua täynnä, vaikka ovat aikuisia. Kaikenlaisia projekteja ym. ym.
Ja kun lähiympäristön lapsetkin olivat yleensä meillä, niin vilskettä oli todella paljon. Ihan naurattaa näin jälkikäteen. :)
Perhe-elämä on aina sopinut minulle. Huolimatta, että niin nuorena sain ensimmäisen lapsen, niin en ole Koskaan, en Ikinä ajatellut, että olisi ollut hauskempaa rillutella jossakin. Semmonen ei yksinkertaisesti sovi mulle. Miehen ja lasten kanssa kuljettiin paljon reissuissa, oltiin saaressa ja mitä milloinkin. Tanskandoggien kanssa kuljettiin koiranäyttelyissä ympäsi Suomea. ja touhuttiin muutenkin niitten kanssa aivan valtsusti. Pitkin mettiä rämmittiin, että saivat tuntea ratkiriemukasta vapuden tuntua.
Kalastusreissuja, niitä kanssa harrastettiin paljon. Heikunkeikku kirjoitti:
Voi hyvänen aika sentään, miten touhukkaita lapset tosiaan olivat. Vieläkin ovat touhua täynnä, vaikka ovat aikuisia. Kaikenlaisia projekteja ym. ym.
Ja kun lähiympäristön lapsetkin olivat yleensä meillä, niin vilskettä oli todella paljon. Ihan naurattaa näin jälkikäteen. :)
Perhe-elämä on aina sopinut minulle. Huolimatta, että niin nuorena sain ensimmäisen lapsen, niin en ole Koskaan, en Ikinä ajatellut, että olisi ollut hauskempaa rillutella jossakin. Semmonen ei yksinkertaisesti sovi mulle. Miehen ja lasten kanssa kuljettiin paljon reissuissa, oltiin saaressa ja mitä milloinkin. Tanskandoggien kanssa kuljettiin koiranäyttelyissä ympäsi Suomea. ja touhuttiin muutenkin niitten kanssa aivan valtsusti. Pitkin mettiä rämmittiin, että saivat tuntea ratkiriemukasta vapuden tuntua.
Kalastusreissuja, niitä kanssa harrastettiin paljon.Sinun kirjoituksista oikein huokuu onnellinen ihminen, ihana lukea :)
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta!
terv. seppä ja uniinen Tiitu kulta, täältä kotoa vaan.Iltaa etelästä, ja kiitos mukavasta tarinoinnistasi kera murteen :)
Ensin ajattelin, onko tuo tottakaan, vähä kuin satua ois lukenut, tai katsonut
jotain vanhaa elokuvaa, mutta taidanpa uskoa sinua jo..
Ilmeisesti taas rankan päivän jälkeen rauhaisaa iltaa sinulle, ja Tiitulle..
- RIMMIR
villejä vuosia joskus kauhun sekaisin tuntein. Vielä on uteliaisuutta jäljellä kokea uusia asioita, olisko rippeitä siitä nuoruuden villeydestäkin? Ja uskaliaisuutta tehdä totta haaveistaan.
Ainoa asia kummastuttaa... silloin nuorena villinä ei ollut minkäänlaisia esteitä ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen eikä juuri ujostellutkaan mistään. Nyt ei edes uskalla mennä miesgynegologin puheille.- ...
Tää nyt menee vähän ohi ton aloituksen. Mutta sopii mun miellestä aiheeseen hyvin.
No minä kun en ole nainen. Enkä siis käy gynekolokilla, sehän selvää. Mutta onhan niitä eturauhasija tms miehilläkin. Tai siis just meillä. Ja mä EN missään tapauksessa tutkituta eturauhastani naisella. Vaikka munat on aina saanut tutkia ihan kuka nainen tahansa :DDDDDDDDDDD
Eiks ookkin outoo, kun joku asia kumasti on jotenkin ujo tai jotain, menee kai ihmeellisesti sinne henkilökohtausosolle. Vaikka seksiähän ois voinut harrastaa vaikka pölynimirin kanssa. Täysin häpeilemättä ;DDD
=DW= - RIMMIR
... kirjoitti:
Tää nyt menee vähän ohi ton aloituksen. Mutta sopii mun miellestä aiheeseen hyvin.
No minä kun en ole nainen. Enkä siis käy gynekolokilla, sehän selvää. Mutta onhan niitä eturauhasija tms miehilläkin. Tai siis just meillä. Ja mä EN missään tapauksessa tutkituta eturauhastani naisella. Vaikka munat on aina saanut tutkia ihan kuka nainen tahansa :DDDDDDDDDDD
Eiks ookkin outoo, kun joku asia kumasti on jotenkin ujo tai jotain, menee kai ihmeellisesti sinne henkilökohtausosolle. Vaikka seksiähän ois voinut harrastaa vaikka pölynimirin kanssa. Täysin häpeilemättä ;DDD
=DW=Sanos muuta, onhan niitä lääkärileikkejä leikitty koko elämän ajan ja ei tosiaankaan ole tutkimustieteilijät olleet varmastikaan millään tavalla estettyinä, vaan auta armias kun viralliselle tutkimukselle täytyy itsensä altistaa niin silloin tulee jokin ihmeellinen esto. Kaukana villistä ja vapaasta..
Tuota.. nuorena maalaistyttönä taisin kuulua niihin, jotka antoi ymmärtää, mut ei ymmärtäny.. hmmm ;)
Myöhemmistä ajoista no comments..
Jos alan lääkäriä tarviin, naispuolisella käyn minäkin, ja samalle meen kuin aiemminkin :)
- Adria
Hengissä niistä selvisin, niistä villistä vuosista. Kova poika olin koheltamaan autoilla joka saamarin paikassa, pikkusen hävettää muistella.
Jaa.. autoilla kaahausko pelkästään nolottaa muistella.. kerrotkohan nyt kaikkea ;) Mut ei tarvikaan..
Ite tunsin pojan, joka harrasti jokamiesluokkaa, oli kyllä mukava poika, mutta oli jokin öljyn ja rasvan haju, mikä ei niin kivaa.. Kyllä sitä oli lapsellinen.- Adria
Sibone kirjoitti:
Jaa.. autoilla kaahausko pelkästään nolottaa muistella.. kerrotkohan nyt kaikkea ;) Mut ei tarvikaan..
Ite tunsin pojan, joka harrasti jokamiesluokkaa, oli kyllä mukava poika, mutta oli jokin öljyn ja rasvan haju, mikä ei niin kivaa.. Kyllä sitä oli lapsellinen.Onhan noita päiviä ollut jotka olis mieluusti vaihtanut pois, mutta aika hyvänä ihmisenä olen kuiteskin aina elänyt, uskotko?
Adria kirjoitti:
Onhan noita päiviä ollut jotka olis mieluusti vaihtanut pois, mutta aika hyvänä ihmisenä olen kuiteskin aina elänyt, uskotko?
Mitäpä aihetta mulla oisi epäillä sanojasi Adria..
Aika hyvä lienee parempi, kuin 'liian hyvä' ihmiseksi? ;))- Adria
Sibone kirjoitti:
Mitäpä aihetta mulla oisi epäillä sanojasi Adria..
Aika hyvä lienee parempi, kuin 'liian hyvä' ihmiseksi? ;))Juuri noin, näin. Illanjatkoja sulle!
- Pär Pillhard
Jos muistelen alkaa seistä.
- s.bone
Kuins sitä nyt niin herkillä ;)
suojelevat so. vahtivat uskovaisuuteen taipuvaiset vanhemmat, siinä se nuoruus meni, - syyllistettynä ties mistä..
Nuoruus alkoi kai sitten kun pääsin kotoa - miehelään..anopin silmien alle. :)Et kuitenkaan vaikuta katkeralta, ilmeisesti anoppi oli mukava :)
Kävin sun galleria sivua kurkkaamassa, sun tarvii olla vahva ja ymmärtäväinen ihminen. Josta moni, no ainakin minä, voisi ottaa oppia.. :)Sibone kirjoitti:
Et kuitenkaan vaikuta katkeralta, ilmeisesti anoppi oli mukava :)
Kävin sun galleria sivua kurkkaamassa, sun tarvii olla vahva ja ymmärtäväinen ihminen. Josta moni, no ainakin minä, voisi ottaa oppia.. :)ylistellä..ihan tavallinen ihminen vikoineen päivineen mieki.., mutta kiitos. :)
Jaksoin mie viisi vuotta olla anopin kanssa samassa taloudessa, ei siinä mitään - hyviä ja huonoja muistoja, mutta elämää yhtä kaikki :)Pirrejuupas kirjoitti:
ylistellä..ihan tavallinen ihminen vikoineen päivineen mieki.., mutta kiitos. :)
Jaksoin mie viisi vuotta olla anopin kanssa samassa taloudessa, ei siinä mitään - hyviä ja huonoja muistoja, mutta elämää yhtä kaikki :)Mutta ole hyvä;)
Ylistellä/mielistellä ei ollut tarkoitus.. Tuli vain sellanen fiilis epäitsekkäästä ihmisestä, joita nykyisin harvemmin tapaa. No, esim. duuniympäristössä alkaa väki olla 'hiukka' nuorempaa, tilanteet muutenkin sellaisia, että iästä riippumattakin itsekkyyys pääsee helposti valloilleen.
Jaa, jossain käänteissä olisinpas ollut villimpikin, mutta toisissa käänteissä taas olisi voinut vähempikin riittää. Turha speluloida menneitä.
Mutta siltikin, yksi silloinen armeijan solttu, entinen kunnanjohtaja, nykyinen kansliapäällikkö ja Hyttikosken tanssilava muistuipas silti yhtäkkiä mieleen...maailma, siis Suomi ;) Oon joskus kerran käynyt Hyttikosken lavalla, vain kerran, ei ole paikan syy, vaan välimatkan :)
Itseä hiukka lähempänä oli Rönni.. Ja aito Aitoo, etenkin Kirkastusjuhlat kesällä ;)Sibone kirjoitti:
maailma, siis Suomi ;) Oon joskus kerran käynyt Hyttikosken lavalla, vain kerran, ei ole paikan syy, vaan välimatkan :)
Itseä hiukka lähempänä oli Rönni.. Ja aito Aitoo, etenkin Kirkastusjuhlat kesällä ;)Hyttikosken lava Rantsilassa on legenda. Sielläpä ne villit vapaat viattomat vuodet....
miljoona kirjoitti:
Hyttikosken lava Rantsilassa on legenda. Sielläpä ne villit vapaat viattomat vuodet....
Onko se vielä olemassa, millä menestyksellä.. Toinen mummolani oli lähistöllä, mutta siihen aikaan, ilman omaa autoa ei pitkiä matkoja kuljettu useasti..
Sibone kirjoitti:
Onko se vielä olemassa, millä menestyksellä.. Toinen mummolani oli lähistöllä, mutta siihen aikaan, ilman omaa autoa ei pitkiä matkoja kuljettu useasti..
Näytti et sitä olis elvytetty joskus 2008. Mut en tiedä onko ollut kiinni kauan välillä ja onko ollut viimekesänä tansseja. Täytyisköhän ottaa ensikesänä selvää. Pulkkilan ravintolassa kävin pari vuotta sitten, ja ihme kumma, minut tunnistettiin itse en kyllä tuntenut niitä. Kävin keskikoulun Pulkkilassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6923682Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211761Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771652Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531631- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3751551Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281379
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901293