ensimmäinen tarinani

jukka

Ensimmäistä kertaa kirjoitan jotain tällaista, laitan tähäh alun tarinastani..kommentoikaa tänne tai [email protected] jos haluatte loppuosan kirjoitan sen kernaasti

Olen Jukka 17-vuotias lukiolainen, kesäloma koulusta on juuri alkanut, mutta lomariemua himmentää tieto, että
kodissamme alkaa putkiremppa ja me joudumme evakkoon 16 vuotiaan sisareni Marin kanssa maalle mummolaan,
vanhempamme lähtevät jokavuotiselle etelänreissulleen.

Mummo ja vaari ovat viehättäviä 8-kymppisiä, teräskuntoisia vanhuksia, jotka ovat luovuttaneet maatilan äitini sisaren perheelle. Vanhukset asuttavat idyllistä ”torpparinmökkiä” luonnonkauniilla mäenkumpareella, järven rannalla, rantasaunan laiturilta näkyy tätini maatila, jossa myös asuu 19-vuotias serkkuni Miia. Olen aina pitänyt Miiaa tyypillisenä maalais-serkkuna. Ulkoiselta olemukseltaan hän on pyöreä, isorintainen ja –peräinen, kasvoiltaan kaunispiirteinen lettipäinen tyttö kumisaappaissaan. Maalla kasvaneen tavoin hän on aina ollut melko ronskipuheinen, pienestä pitäen.

kahden viikon evakkomatka tuntuu erityisen vastenmieliseltä siksi, että vasta 3 viikkoa sitten, hillittömän ”vonkaamisen” jälkeen tyttöystäväni kotikaupungissani oli antautunut minulle. Olin siis päässyt seksin makuun.
Sen vuoksi pakkaan reppuuni kortsupaketin, josta oli 2 käytetty, mukaani….jos vaikka serkkutyttö…

Junamatkalla maalle Marin kanssa surkuttelimme kovaa kohtaloa, olo on kuin keskitysleirille matkaisi. Minun ohjelmaani kuuluisi puusouvi, Mari avustaisi mummoa kevään suursiivouksessa. Vapaa-aikamme voisimme viettää tätini maatalon töissä. Ei ruusuiselta näytä.

Illansuussa saavumme perille, vielä puolen tunnin automatka ja olemme keskellä ei mitään, Mummolan pihassa. Mummo hössöttää ja vaari murahtelee. Majoitumme piha-aittaan.

”Vanhukset ” vetäytyivät taas yöpuulle heti yhdeksän uutisten jälkeen. Marin kanssa istuimme aitassa sänkyjemme reunalla, saunapuhtaina olimme alkavaan ikävystymiseen kyllästyneitä. Kirkonkylälle matkaa toistakymmentä kilometriä, toisaalta ei siellä meille mitään olisi ollut. Matkahuollon keskikaljakuppila, jonne kylän huimat kokoontuivat pappatuntureilla pilsneriä ryystämään.

”Mari, mulla on yllätys – tiesin, että tänne puutuu. Ensin en ajatellut Sinulle edes kertoa, mutta mulla on repussa pari pulloa vinkkua, otetaan kännit”

Tiesin Marin muutaman kerran kokeilleen, joten uskalsin ehdottaa. No en minäkään mikään tottunut juomari ollut,
satunnaisia viikonloppupulloja bileissä ja sillai. Kaivoin kassini kätköistä esiin kolmen vartin Malaga-pullon ja näin Marin poskien punertuneen pelkän ajatuksen innostamana. Hammasmukit esiin ja aloimme lipittää makeaa juomaa tasaiseen tahtiin. Juttelimme kiihtyvällä innostuksella nitänäitä, viini kevensi tunnelmaa ja puhe poukkoili suuntaan jos toiseenkin. Vähitellen poika/tyttökavereihin, kokemuksiin, pettymyksiin, haluihin jne

”Mari, miten olisi totuus tai tehtävä peli?” kysyn, eikä sisarellani ole mitään sitä vastaan, sovimme, että mitä tahansa saa kysyä, eikä suuttua saa. Jos valeesta jää kiinni, kysyjä saa määrätä rangaistuksen ”Aloita Sinä Jukka” ehdottaa sisko.

Alkuun kysymykset ja vastaukset ovat aika kesyjä, mutta kun pullo alkoi olla puolillaan aiheet siirtyvät selvästi seksin suuntaan

Minä kysyn: ”Sulla on ollut muutama poikakaveri, oletko vielä neitsyt???”

Mari : ”Aika henkilökohtainen kysymys, millainen on tehtävä ellen vastaa-toisaalta oon leikkiin ryhtynyt, kyllä mä
   oon vielä neitsyt!”

Mari kysyy: ” sä olet varmaan poikuutesi jo menettänyt, minkä ikäisenä teit sen eka kerran ja kuinka monen
   kanssa olet harrastanut seksiä?”
Minä: ”Olin 15 eka kerralla, erään luokkakaverin kotibileissä 14 v likan kanssa, josta en edes pitänyt, mutta
kun likka innokkaasti antoi, minä tietenkin otin. Nainut olen neljän kanssa – neljäs on nykyinen likkakaverini, kyllästyi mun vonkaamiseen ja antoi pari viikkoa sitten ekakerran, senkin vuoksi mua
vituttaa olla täällä nyt!”

Minä kysyn: ”Miksi olet vielä neitsyt, onko sulla joku vakaumus, vai pelkäätkö, säästätköitseäs. Ootko antanut
   kundikaverin edes koittaa sormella?
Mari nauraen: ”Muklla vaan ei ole mikään kiire, ei oo tuntunut siltä, että haluaisin. Kyl mä tiedän miltä tuntuu kun vieraat sormet koskettaa mua. Se vaan ei oo tuntunut mitenkään ihmeelliseltä, jännitän kai.”

Mari kysyy: ”miltä se ekakerta tuntui, asteikolla 4-10?”
Minä: ”täys 10, mutta olihan se vähän noloa, kuorma kaatui rappuselle – hyvä kun ehdin kortsun laittaa paikalleen – mä luulen, että siinä oli alle kymmenen nopeeta työntöä ja sitten tuli. No kyllä se sitten uusintayrityksillä yönmittaan kesti vähän pidempään, oli se aika herkkua”

Minä kysyn.” Mari, vaikka et oo vielä nainut, kai sä kuitenkin oot orkkuja saanut?”
Mari   ”Jukka, tohon mun ei tarvitse vastata, se on niin henkilökohtainen kysymys..anna tehtävä!”
Minä   ”Nyt siskon täytyy näyttää omansa ja minä näytän omani”
Mari katse lattiassa: ”Jukka toi on liian pervoo, me ollaan sisko ja veli, sä et voi vaatii tollasta, uusi kysymys!!!”

Minä kysyn: ”Mari sä oot ilonpilaaja, no olkoon. Kiihottiko sua kun se ori nai sitä tammaa?”
Mari:    ”Herranjumala se oli kauheaa, Se hevosen kalu oli valtava ja tuntu, että sitä uppos siihen toiseen hevoseen metrikaupalla. En olis halunnut katsella, mut mun oli pakko, kyllä se mua jollin tavalla kiihotti.”

Mari kysyy: ”kiihottiko sinua?”
Minä   ”Jep, kyllä mun kalu oli kankeena,

Minä Kysyn: ”Sä et halunnu vastata siihen orkkukysymykseen, nyt on vastattava, mitä sä teit viime yönä peiton alla, et huomannut mun olevan hereillä…mä luulen tietäväni, että sä hyväilit ittees????”
Mari:   ”Tää on noloo, mä en tiedä miks pelaan tätä peliä, no hyvä on mä tein sitä”

Mari kysyy:” Halusitko tirkistellä, etkö sä sitten milloinkaan runkkaa?”
Minä:   ”Hei sisko, enhän mä halunnut keskeyttää sun touhujasi, se kiihotti mua. Ensimmäistä kertaa elämässäni ajattelin sinua naisena, en vain pikkusiskona. Mari, mehän melkein tehtiin se yhdessä, metrin päässä toisistamme ja kyllä ainakin minä sain mahtavat orkut. Orkku tekee aina hyvää”

Minä kysyn:” Nyt kai voit säkin vastata siihen orkkukysymykseen, ettei tarvi määrätä tehtävää. Siis teetkö orkkuja ja kuinka usein?”
Mari juo lasinsa tyhjäksi, kaataa molemmille lisää, on pitkään vaiti, suunta katseensa minuun ja vastaa hiljaa: ” Jukka, mä en oo milloinkaan kenenkään kanssa jutellu näistä asioista näin, tää on aika vaikee juttu, mutta kyllä mä hyväilen itseäni ja saan orkkuja. Rakastan sitä tunnetta ja teen sitä aika usein..monta kertaa viikossa. Sun täytyy luvata, ettet ikinä puhu tästä kenellekään, jooko!!!” hetken hiljaisuuden jälkeen sisko jatkaa: ” Miks sä haluat tietää niin tarkkaan, kiihottaako se tieto sua jotenkin vai haluutko nolata mua vai vaan pervoilla mun kustannuksella?”

Kurkkuani kuivaa, nivusissa tuntuu painetta: ” Mari, kyllä se mua kiihottaa, kun ajattelen sua tekemässä sitä.”

Mari nousee seisomaan, venyttelee pitkiä raajojaan, horjahtaa hiukan viinin vaikutuksesta ja sanoo juttujen menneen hänen mielestään sille tasolle, että on parasta mennä nukkumaan – väsyttääkin. Aavistuksen samein silmin hän hymyillee, riisuu puseronsa ja verkkarihousunsa, toivottaa hyvää yötä ja vetää peiton päänsä yli.

4

4202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vehu

Olishan tuossa voinut ihan seksiäkin olla, jos ei sitten irstaiden jutustelu ole uusi versio suuseksistä.

• jukka

seuraavassa "jaksossa" pääsen siskoni peiton alle ja............ jos vaan joku haluaa lukea ylläolevan esipuheen jälkeiset tapahtumat

terveisin jukka

• ...

Toivottavasti olit humalassa ku kirjotit tän. Toivottavasti oli helvetillinen krapula aamulla.

• Anonyymi

Aikoinaan oli minulla sellainen fantasia että naapurin rouva halusi jännitystä elämään ja että tulisin koruvarkaaksi ja rouva yllättäisi ja rouvalla ase kädessä nahkakäsineet kädessä ja komentaa minut seksiä harrasrtamaan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9698
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5462
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5075
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4747
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      189
      2268
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2175
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1789
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1498
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21