Hei! Haluaisin mennä kesätöihin ulkomaille, mutta en voi olla kuin kuukauden.. Olen käynyt paljon vaihtoehtoja läpi ja suurimmassa osassa pitäisi olla koko kesän. Törmäsin Play away nimiseen järjestöön, joka hoitaa majoituksen ja auttaa työpaikan etsimisessä ja lisäksi siellä on muitakin jotka tulevat samaan aikaan uusina etsimään töitä. Ja tässä on mahdollisuus työskennellä vain yhden kuukauden tiedossa on paljon vapaa-ajan ohjelmaa. Onko jollain kokemuksia kyseisestä järjestöstä?
Alla nettisivut: www.playawayabroad.com
Kesätöihin ulkomaille playaway:n kautta??
3
1009
Vastaukset 3
- Tarkemmin...
http://www.playawaycostadelsol.com/howmuch.html
Näyttää olevan pelkkä rahastuskeino. Eli nyhtää rahat ymmärtämättömiltä nuorilta.
Ja toisekseen, näyttää edellyttävän UK:ssa asumista, eli ei muun maalaisille.- ---
Lähetin sähköpostia ja sanoivat, että voi olla mistä maasta tahansa (siellä oli nettisivuillakin kävijöiden tarinoita esim puolalaisilta, hollantilaisilta ja joku oli tullut jopa jenkeistä). Maksaa n 500 e/ kk eli ei mielestäni paha hinta kuukauden asumisesta (sis viikon loman) ja työpaikan etsimisestä/muusta toiminnasta..
- Jos haluat
--- kirjoitti:
Lähetin sähköpostia ja sanoivat, että voi olla mistä maasta tahansa (siellä oli nettisivuillakin kävijöiden tarinoita esim puolalaisilta, hollantilaisilta ja joku oli tullut jopa jenkeistä). Maksaa n 500 e/ kk eli ei mielestäni paha hinta kuukauden asumisesta (sis viikon loman) ja työpaikan etsimisestä/muusta toiminnasta..
No jos haluat rahasi antaa mitä ilmeisimmin huijareille, niin omapahan on valintasi.
Mutta älä tule jälkikäteen tänne itkemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483