En löytänyt vastausta tuolta nettilukiosivulta, eli tehdäänkö kokeet kuitenkin siis jossain paikan päällä vai miten? Olisin kiinnostunut käymään puuttuvat kurssini nettilukiossa. Onko ne suoritukset siellä siis ihan yhtä käypiä kuin normipäivälukion? Onko minun nyt ylipäätään siis mahdollista käydä puuttuvat kurssit siellä - olen jo hoitanut kirjoitukset ja valmistuminen on muutamasta pakollisesta kurssista kiinni.
Nettilukiosta
1
798
Vastaukset
- Annukka Manninen
Hei! Eli meidän verkkokursseillamme ei juurikaan vaadita kokeen suorittamista (ainoastaan pitkässä matematiikassa, kemiassa ja fysiikassa koe vaaditaan). Ja jos kokeen joutuu tekemään, niin sen voi suorittaa vaikka oman paikkakuntansa lukiossa, jos näin sovitaan.
Nettilukion/Internetixin (aineopiskelijat) kurssit ovat ihan yhtä "käypiä" kuin normipäivälukionkin kurssit. Meidän kurssit ovat toki laadittu aikuislukion vaatimusten mukaisesti, koska olemme aikuislukio.
Sinulla olisi siis mahdollisuus suorittaa puuttuvat kurssisi meillä aineopiskelijana Internetixissä http://opinnot.internetix.fi, kunhan sovit asiasta omassa koulussasi, että se siis sopii heille. Aineopiskelijana opiskelu on maksullista (120€/kurssi).
Annukka Manninen/Nettilukio/Internetix
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984