Mistä lisään öljyä. Auto 2006 c5. Alkoi öljyvalo palamaan oisko öljy vähissä.
Mistä
11
2506
Vastaukset
- hintti69
pistä vaikka mittatikun lävestä :D
- CeeVitos dieseli
Minulla ei tietoa missä Audissa on moottoriöljyn lisäys paikka. C5 dieselissä 2008 on moottorin päällä korkki jossa lukee OIL ja siinä on lähellä myös mittatikku, kumpaistakaan en ole käyttnyt kun joka joka käynnistykselle informaationäytölle tullut "OIL LEVEL CORRECT". Autooni on määräaikaiashuolloissa vaihdettu öljyt ja mittarissa on 88500 km.
Öljyvalon palamiseen täytyy suhtautua vakavasti jos tuo merkkivalon toiminta on kunnossa niin silloin on öjy tosiaankin vähissä ellei peräti lopussa. Syinä voisivat olla 1) moottorin kuluminen väljäksi, 2) moottorin öljyvuodot, 3) öljyn moottorista ulostulo huohotin järjestelmän tukkeutumisen takia ja tähän ovat syynä moottorin liian pitkä käyttö vajaalämpöisenä ja moottorin riittävä esilämmityksen puute.
Tuosta öljyvalon palamisesta selviää yleensä moottorin täyskorjauksella tai vaihtamalla auto uuteen autoon.
Tuo öljyvalon palaminen ei ole kuitenkaan kovin hengenvaarallinen kuten Toyotan kaasupoljinvika joka on johtanut Yhdysvalloissa 34 ihmishengen menetykseen kuten aamun uutisissa kuulimme.- pathetic
olevan keinot vähissä ja epätoivoiset kommentit kun joka ketjuun vedetää toi-ota mukaan :)
- avutonavuton
No löytyi mittatikku ja lisäys korkki. Mutta öljyä oli riittävästi nyt on joku muu vikana. Ihmetyttää kun autolla ajettu vasta 79200 kilometriä. Niin tää on bensa kone.
- Geriatri.
Se on sitten toistaiseksi selvittämätön mysteerio. Olisiko kuskissa jotain vikaa kun erehdyit palstastakin. Käyhän terveyskeskuksessa muistihäiriökokeessa.
- jarmopasila
Jarmo Pasila tässä moi. Sinulla on moottori loppu. Minulle kävi samoin alle 100000 ajetun sitikan kanssa. Suosittelen vaihda nopeasti merkkiä ,niin minäkin tein ja pääsin samalla näistä idiooteista eroon joita tällä palstalla pyörii. Miten ihmisestä voi tulla tuollainen aivopesty valurautapää ,kuten huomasit vastauksista joita sait nämä ovat aivopestyä porukkaa. Kysyt mitä kysyt. He vain väittävät ei sinulla ole sitikkaa sinulla on tojota ei sitikkassa ole vikoja laisinkaan. Se on heidän mantransa. Hankkiudu eroon tästä porukasta. Osta sakemanni tai japsi paljon parempi voit sen jälkeen olla levollisin mielin. moi.
- kumminkin?
jarmopasila kirjoitti:
Jarmo Pasila tässä moi. Sinulla on moottori loppu. Minulle kävi samoin alle 100000 ajetun sitikan kanssa. Suosittelen vaihda nopeasti merkkiä ,niin minäkin tein ja pääsin samalla näistä idiooteista eroon joita tällä palstalla pyörii. Miten ihmisestä voi tulla tuollainen aivopesty valurautapää ,kuten huomasit vastauksista joita sait nämä ovat aivopestyä porukkaa. Kysyt mitä kysyt. He vain väittävät ei sinulla ole sitikkaa sinulla on tojota ei sitikkassa ole vikoja laisinkaan. Se on heidän mantransa. Hankkiudu eroon tästä porukasta. Osta sakemanni tai japsi paljon parempi voit sen jälkeen olla levollisin mielin. moi.
"Suosittelen vaihda nopeasti merkkiä ,niin minäkin tein ja pääsin samalla näistä idiooteista eroon joita tällä palstalla pyörii"
Tuliko ikävä? Miksi olet täällä, koita nyt päättää! - jarmopasila
kumminkin? kirjoitti:
"Suosittelen vaihda nopeasti merkkiä ,niin minäkin tein ja pääsin samalla näistä idiooteista eroon joita tällä palstalla pyörii"
Tuliko ikävä? Miksi olet täällä, koita nyt päättää!Jarmo Pasila tässä moi. En ikävöi. Säälin. Voihan täällä välillä käydä katsomassa. Mutta onneksi minun ei tarvitse kysyä teiltä yhtään mitään. Moi.
- Muunmerkkinen
jarmopasila kirjoitti:
Jarmo Pasila tässä moi. En ikävöi. Säälin. Voihan täällä välillä käydä katsomassa. Mutta onneksi minun ei tarvitse kysyä teiltä yhtään mitään. Moi.
Kiitos Jarmo Pasilalle kun hinasit Citroenilläsi minun "muunmerkkisen" autoni kun se jonkin mystisen vian takia ihmisten ilmoille. Et ole ennakkoluuloinen kun et pelännyt tuon mystisen vian tarttuvan autoosi. Minun kylmettynyt autoni tuli kuin lapanen autosi hinauksessa. Kiitos vielä kerran.
- Aapelus
ja moottorin käyntiääni normaali, on TODENNÄKÖISIN vika öljynpainetta mittaavassa anturissa ns.öljykellossa. Osa on erittäin edullinen ja helppo vaikka pikahuollossa vaihtaa.
Jos noin pieni vika, niin ei sen takia kannata autoa vaihtaa. - hinaus
Muunmerkkinen kirjoitti:
Kiitos Jarmo Pasilalle kun hinasit Citroenilläsi minun "muunmerkkisen" autoni kun se jonkin mystisen vian takia ihmisten ilmoille. Et ole ennakkoluuloinen kun et pelännyt tuon mystisen vian tarttuvan autoosi. Minun kylmettynyt autoni tuli kuin lapanen autosi hinauksessa. Kiitos vielä kerran.
heräsit se olikin vain unta. Veturina olikin varma suosittu 4. myydyin skoda ja sitikka raahautui perässä musta vana perässä valkoisella hangella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042935Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121138Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773