Sitä mä vaan

Pettynyt välittäjään

Miks vaahtootte jostain itäuusmaalaisest kiinteistönvälittäjäst.(eli kaksonen)Ei se ole kusettanut tietääkseni ketään asiakasta.Mun mielestä OP-kiinteistökeskus ei ole kovin asiakasta ajatteleva.Kokemusta on.

36

2653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exyrittäjä

      Jos pimittää veroja, niin silloin kyllä on käyty meidän kaikkien taskulla.

      Niillä veroilla (alv) saadaan katetuksi monenlaisia palveluita meille kaikille. Jos yksi yrittäjä jättää veroja maksamatta, hän saa siitä myös kohtuutonta kilpailuetua. Hänelle on homma paljon kannattavampaa kuin muille.

      Jos oikein olen ymmärtänyt, kyse ei ole pienistä summista.

      • veronsa maksava

        Täyttä asiaa.


      • AntiSutki
        veronsa maksava kirjoitti:

        Täyttä asiaa.

        Kyllä on "kusettanut" myös asiakkaita.


      • myös asiakas
        AntiSutki kirjoitti:

        Kyllä on "kusettanut" myös asiakkaita.

        Kerro nyt muillekin, ihan mielenkiinnosta haluamme kuulla!!


    • sitä mäkin vaan

      että kauan kestää tutkinta. Mutta jos olisi johonkin suuntaan liikahtanut, niin kyllä olisi Uusimaa asiasta kertonut, kun kerran on lähtenyt tapausta seuraamaan. Poliisilla työtä piisaa, kun sutkit soppansa sekoittavat.

      • yrittäjäkin

        voi tutkia talousrikousepäilyjä vuosikausia. Verottaja työllistää poliisia paljon pienemmilläkin jutuilla. Pistävät mm. lähes kaikki konkurssit automaattisesti tutkintaan, jos yhtään veroja on jäänyt maksamatta. Pari vuotta on aika normaalia, jos ei ole paljon tarkastelevaa. Kauemmin voi kestää, jos on oikeasti paljon aineistoa.


      • kaksosen
        yrittäjäkin kirjoitti:

        voi tutkia talousrikousepäilyjä vuosikausia. Verottaja työllistää poliisia paljon pienemmilläkin jutuilla. Pistävät mm. lähes kaikki konkurssit automaattisesti tutkintaan, jos yhtään veroja on jäänyt maksamatta. Pari vuotta on aika normaalia, jos ei ole paljon tarkastelevaa. Kauemmin voi kestää, jos on oikeasti paljon aineistoa.

        rikostutkinta on päätynyt.


      • ei riitä
        kaksosen kirjoitti:

        rikostutkinta on päätynyt.

        Jaksamme odottaa luotettavaa tiedottamista asiasta.


      • veronmaksaja88
        yrittäjäkin kirjoitti:

        voi tutkia talousrikousepäilyjä vuosikausia. Verottaja työllistää poliisia paljon pienemmilläkin jutuilla. Pistävät mm. lähes kaikki konkurssit automaattisesti tutkintaan, jos yhtään veroja on jäänyt maksamatta. Pari vuotta on aika normaalia, jos ei ole paljon tarkastelevaa. Kauemmin voi kestää, jos on oikeasti paljon aineistoa.

        oli ihan äskettäin Helsingin Sanomissa kirjoitus. Verorikoksista peräti kolme neljäsosaa on törkeitä veropetoksia. Poliisi toivoisikin rangaistuksien koventamista. Nykyisin maksimirangaistus on neljä vuotta, mutta poliisi kannattaisi sen nostamista kuuteen vuoteen niinkuin Ruotsissakin.
        Minä kannatan!


      • puhalluss
        veronmaksaja88 kirjoitti:

        oli ihan äskettäin Helsingin Sanomissa kirjoitus. Verorikoksista peräti kolme neljäsosaa on törkeitä veropetoksia. Poliisi toivoisikin rangaistuksien koventamista. Nykyisin maksimirangaistus on neljä vuotta, mutta poliisi kannattaisi sen nostamista kuuteen vuoteen niinkuin Ruotsissakin.
        Minä kannatan!

        Aika kovat rangaistukset! Uteliaisuudesta surffailin selvittääkseni, minkälainen veropetos on törkeä. Ja tietoa löytyi: oikeus on pitänyt törkeänä veropetoksena jo 15 000 - 20 000 euron pimitystä.

        Tässä kyseisessä tapauksessa summat kuuluvat olevan ihan toista suuruusluokkaa, joten huh huh! Kyllähän tämmöinen tapaus veronmaksajia kiinnostaa.


      • `>>><<<
        puhalluss kirjoitti:

        Aika kovat rangaistukset! Uteliaisuudesta surffailin selvittääkseni, minkälainen veropetos on törkeä. Ja tietoa löytyi: oikeus on pitänyt törkeänä veropetoksena jo 15 000 - 20 000 euron pimitystä.

        Tässä kyseisessä tapauksessa summat kuuluvat olevan ihan toista suuruusluokkaa, joten huh huh! Kyllähän tämmöinen tapaus veronmaksajia kiinnostaa.

        ehdotonta tuli Jippiin miehille eli aika vähän. Tai paljon, miltä kannalta sitä nyt katsoo. Siinä oli kysymys v. 2001 kirjanpitorikoksesta ja sisäpiiritiedon väärinkäyttämisestä, siis tavallaan yhdestä rötöksestä. Jos rikollinen toiminta olisi jatkunut vuodesta toiseen, olisi kakku luultavasti ollut kovempi.


      • röyhkeä rokan syö
        `>>><<< kirjoitti:

        ehdotonta tuli Jippiin miehille eli aika vähän. Tai paljon, miltä kannalta sitä nyt katsoo. Siinä oli kysymys v. 2001 kirjanpitorikoksesta ja sisäpiiritiedon väärinkäyttämisestä, siis tavallaan yhdestä rötöksestä. Jos rikollinen toiminta olisi jatkunut vuodesta toiseen, olisi kakku luultavasti ollut kovempi.

        Porvoolainen oli tuossakin Jippii jutussa tuomittuna. On tämä aika hunsvottien kaupunki :). Eli piiri pieni pyörii ja porvoolaiset siinä hyörii.


      • nämä
        röyhkeä rokan syö kirjoitti:

        Porvoolainen oli tuossakin Jippii jutussa tuomittuna. On tämä aika hunsvottien kaupunki :). Eli piiri pieni pyörii ja porvoolaiset siinä hyörii.

        Normaali ihminen panisi pussin päähänsä ja ymmärtäisi hävetä.


      • pessimissssti
        nämä kirjoitti:

        Normaali ihminen panisi pussin päähänsä ja ymmärtäisi hävetä.

        Sepä paneekin miettimään, että auttaako rangaistus näihin. Suurin osa varmasti ottaa opikseen, mutta entäs nämä, joitten vastoinkäymiset johtuvat vain muitten "kateudesta"?


      • kinttuun
        pessimissssti kirjoitti:

        Sepä paneekin miettimään, että auttaako rangaistus näihin. Suurin osa varmasti ottaa opikseen, mutta entäs nämä, joitten vastoinkäymiset johtuvat vain muitten "kateudesta"?

        Rikollisten hyyssääminen linnassa tulee niin kalliiksi, että jo mietitään alle 8 kk kakku pantavaksi tunnistinvalvontaan. Eli poliisi yrittää seurata, että edes tuo aika sujuu suurin piirtein kunniallisesti. Jos sujuu...
        Saa nähdä, miksikä tämä meininki muuttuu.


      • $&§+
        kinttuun kirjoitti:

        Rikollisten hyyssääminen linnassa tulee niin kalliiksi, että jo mietitään alle 8 kk kakku pantavaksi tunnistinvalvontaan. Eli poliisi yrittää seurata, että edes tuo aika sujuu suurin piirtein kunniallisesti. Jos sujuu...
        Saa nähdä, miksikä tämä meininki muuttuu.

        siis taloushuijarit ei kierrä sorkkaraudan kanssa R-kioskeilla, joten ei taida tunnistin hyödyttää mitään.


      • ronskireiska
        $&§+ kirjoitti:

        siis taloushuijarit ei kierrä sorkkaraudan kanssa R-kioskeilla, joten ei taida tunnistin hyödyttää mitään.

        Kyllähän nää tyypit tunnistetaan ilmankin. Eiku talteen vaan pois raittia pilaamasta!


      • §§§§??
        ronskireiska kirjoitti:

        Kyllähän nää tyypit tunnistetaan ilmankin. Eiku talteen vaan pois raittia pilaamasta!

        kannattaako niitä veroja maksaa, jos ei verovaroilla edes ylöspitoa linnassa saa?


      • päästä
        §§§§?? kirjoitti:

        kannattaako niitä veroja maksaa, jos ei verovaroilla edes ylöspitoa linnassa saa?

        Konnat julkisesti häpeämään. Ei maksa paljon. Olihan ennen jalkapuut ja hyvin toimi pelottimena.


      • on törkeä
        päästä kirjoitti:

        Konnat julkisesti häpeämään. Ei maksa paljon. Olihan ennen jalkapuut ja hyvin toimi pelottimena.

        Jos tulee tuomio, niin kyllä menee myös luvat ammatin harjoittamiseen. Ei nämä änkyrät muuten ota opikseen.


      • senku
        on törkeä kirjoitti:

        Jos tulee tuomio, niin kyllä menee myös luvat ammatin harjoittamiseen. Ei nämä änkyrät muuten ota opikseen.

        lakimiehin ja lausunnoin...


      • arvattavasti
        senku kirjoitti:

        lakimiehin ja lausunnoin...

        perustuu siihen, että kun on kaksinkertainen kirjanpito ja yksinkertainen kirjanpitäjä, niin semmoista sattuu. Hupsista vaan, pelkkä vahinko.


      • totisesti
        arvattavasti kirjoitti:

        perustuu siihen, että kun on kaksinkertainen kirjanpito ja yksinkertainen kirjanpitäjä, niin semmoista sattuu. Hupsista vaan, pelkkä vahinko.

        puolustuksen panna parastansa, sillä rangaistukset on kovat: törkeä veropetos 4 kk - 4 vuotta vankeutta ja törkeä kirjanpitorikos samoin 4 kk - 4 vuotta vankeutta. Minun ymmärrykseni mukaan minimirangaistus olisi näin ollen 8 kk vankeutta. Ja kun kysymyksessä on kuuden vuoden aikana jatkunut toiminta, niin tuskin minimirangaistuksella selvitään. Eli vuosia on luvassa.


      • ???+!!!
        totisesti kirjoitti:

        puolustuksen panna parastansa, sillä rangaistukset on kovat: törkeä veropetos 4 kk - 4 vuotta vankeutta ja törkeä kirjanpitorikos samoin 4 kk - 4 vuotta vankeutta. Minun ymmärrykseni mukaan minimirangaistus olisi näin ollen 8 kk vankeutta. Ja kun kysymyksessä on kuuden vuoden aikana jatkunut toiminta, niin tuskin minimirangaistuksella selvitään. Eli vuosia on luvassa.

        Koska on käräjät?


      • Pussi päässä
        nämä kirjoitti:

        Normaali ihminen panisi pussin päähänsä ja ymmärtäisi hävetä.

        Jokohan meni pussi päähän. Eikös ne peitetyin päin yleensä käräjillä istu?


      • ???¤????
        Pussi päässä kirjoitti:

        Jokohan meni pussi päähän. Eikös ne peitetyin päin yleensä käräjillä istu?

        Asianajajalla kova duuni. Kuka mahtaa olla?


      • en tiedä
        ???+!!! kirjoitti:

        Koska on käräjät?

        Mahtaako mennä marras-joulukuulle, jos vasta pari viikkoa sitten päätös syyttämisestä tehtiin? Syksyn kuluessa kertoi Bårgobladet.


      • §§§§/????
        ???¤???? kirjoitti:

        Asianajajalla kova duuni. Kuka mahtaa olla?

        Kailarin toimisto???


      • poijes
        Pussi päässä kirjoitti:

        Jokohan meni pussi päähän. Eikös ne peitetyin päin yleensä käräjillä istu?

        Nythän tuli tämä Risto Kuisman aloite, että huppupäiset halventavat oikeutta.


      • ilmaisnumeron lukija
        poijes kirjoitti:

        Nythän tuli tämä Risto Kuisman aloite, että huppupäiset halventavat oikeutta.

        Uusimaa järjesti lukijakyselyn ja kommentoi:

        Selkeä enemmistö eli 86% oli sitä mieltä, että kasvot esiin oikeudessa. VANKIMMAT perustelut tuli kuitenkin vähemmistöltä. Syytetty ei ole sama kuin tuomittu. Pitäisikö epäilty hakata tajuttomaksi?

        Nimettömän toimittajan kanta ei jäänyt epäselväksi. Kuisman aloitteesta ei muistettu sanoa mitään...


    • sitähän mäkin vaan

      että jokos alat tajuta?

      • veli Aapo

        Siis sinä, joka aloitit palstan. Nythän voit sitten mennä käräjille kuuntelemaan, niin saat luotettavaa tietoa ilman vaahtoamista. Ellet sitten olekin niitä, jotka kutsutaan paikalle valtion toimesta.


      • veli Eero
        veli Aapo kirjoitti:

        Siis sinä, joka aloitit palstan. Nythän voit sitten mennä käräjille kuuntelemaan, niin saat luotettavaa tietoa ilman vaahtoamista. Ellet sitten olekin niitä, jotka kutsutaan paikalle valtion toimesta.

        Kun näitä palstoja vähän seurailee, niin tietyt maneerit ja tavat toimia helposti tunnistaa. Ei niillä konsteilla potkita pitkälle.

        Eli tämän ketjun alottajan tarkoitus oli kerätä puolustajia, mutta eipä noita näytä löytyneen.


      • Rott-X
        veli Eero kirjoitti:

        Kun näitä palstoja vähän seurailee, niin tietyt maneerit ja tavat toimia helposti tunnistaa. Ei niillä konsteilla potkita pitkälle.

        Eli tämän ketjun alottajan tarkoitus oli kerätä puolustajia, mutta eipä noita näytä löytyneen.

        Mielenkiintoista nähdä, kuka oikeudessa puolustaa. Kailarin toimistoa veikkaan.


      • pääsenkö rikastumaan
        Rott-X kirjoitti:

        Mielenkiintoista nähdä, kuka oikeudessa puolustaa. Kailarin toimistoa veikkaan.

        laitan 100 vetoa että Kailarin toimisto.


      • Veli Veikkonen
        pääsenkö rikastumaan kirjoitti:

        laitan 100 vetoa että Kailarin toimisto.

        Nimenomaan toimisto, kun niitä syytettyjäkin on aika monta, niin eiköhän siinä töitä ole useammallekin juristille. Ja hyvinhän se passaa, perheyritys avustaa toista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe