MInkälaisia valmistujaisjuhlia olette pitäneet ja/tai minkälaisissa olette olleet? Tai minkälaisiin juhliin haluaisitte mennä? Kaikki käy syömisistä väkimäärään ja ohjelmaan!
Vinkkejä kaivataan omiin partyihin....
valmistujaisjuhlat
4
4650
Vastaukset
- Minä
Kannaatta varata suolaista ja makeaa syötävää. Itse valmistun nyt toukokuun lopussa ja ajattelin voileipäkakkua ja täytekakkua ym.. ehkä Booliakin voisi tehdä. Pienent pirskeet on tulossa, eli ei kovin montaa vierasta. Pääasia on että kunhan kaikilla on hauskaa!! =)
Ja kun laittaa paikat kuntoon(kunnon siivous) ja nätit pöytäliinat pöytiin ja kukkia vähän maljakkoon niin kyllä se siitä. - valmistuva
itselläni myös on valmistujaisjuhlat toukokuun lopulla. tarjottavaksi kannattaa laittaa myös sitä suolaista.
itse laitan tarjolle mm. lohi- ja kinkkupasteijoita, täytekakun, pullakranssin, pikkuleipiä ja juomiksi: kuoharia onnittelumaljaksi, kahvi, tee ja mehua lapsille.
vieraita tulee noin 30 elikkä jännityksellä odotan tuota päivää!- minä taas
tuli vahingossa sama nimimerkki äskeiseen viestiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611