Jostakin syystä Sharkscope unohtaa joitakin turnauksia. Minulta kirjoihin on jäänyt merkitsemättä palkintosija kahdelta eri huoneelta, viimeisin eilen. Lieneekö kysymys strategiasta vai vahingosta.
Sharkscope
5
738
Vastaukset
- Microscope
No mitä sitten?
- xxxxxxgthaythathar
sharkscopen sivuilla muistaakseni kerrotaan ettei ne saa 100% kaikkia turnauksia pane lukien sieltä
- sdafsdafdsa
xxxxxxgthaythathar kirjoitti:
sharkscopen sivuilla muistaakseni kerrotaan ettei ne saa 100% kaikkia turnauksia pane lukien sieltä
Taitaa olla taas joku reppana, joka hakee itselleen buustausta Sharkscopesta. Käy siellä kerran päivässä katselemassa kuinka helvetin hyvä sitä (omasta mielestään) onkaan. En muutakaan selitystä keksi. Terveisin mystackissmall iPokerilta.
- raha raha raha
sdafsdafdsa kirjoitti:
Taitaa olla taas joku reppana, joka hakee itselleen buustausta Sharkscopesta. Käy siellä kerran päivässä katselemassa kuinka helvetin hyvä sitä (omasta mielestään) onkaan. En muutakaan selitystä keksi. Terveisin mystackissmall iPokerilta.
Minä hain "buustausta" opr:n sivuilta, parhaimmillaan olin n.600 yli 100 000 joukosta, niin kyllä se vaan kannusti pelaamaan.
- fdfsafdas
raha raha raha kirjoitti:
Minä hain "buustausta" opr:n sivuilta, parhaimmillaan olin n.600 yli 100 000 joukosta, niin kyllä se vaan kannusti pelaamaan.
Hyödyllisempää on käydä käsihistoriaa läpi ja miettiä mitä teki oikein/väärin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5847628Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342896Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912085- 1281293
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911045
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892