Yhden Ooppelin omistaneena voin jokaiselle kertoa, että välttäkää ko. autoja kuin ruttoa.
Olen myös istunut kahden muun Ooppelin kyydissä : ensimmäisellä päästiin n. 500 metriä ja se laukesi siihen, ei muuta kuin kävelemään.
Toinen oli taksi ja en kerinnyt istua kuin 5 minuuttia kyydissä niin kuski oli jo selittänyt että miten huonoja ne autot on : erityisesti jarrut mopon tasolla, hengenvaaralliset.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/mystinen-elektroniikkavika-johti-vectran-vaihtamiseen-uuteen
Hiukka ongelmia
4
389
Vastaukset
- lukiluki
Etkö ymmärrä lukemaasi tuosta tuulilasin jutussa,lueppa uudestaan siinä kävi selväksi kyllä mistä vika johtui. Useamman Opelin omistaneena voin sinulle kertoa hyvin on minulla ainakin pelanneet. Oli välillä muitakin merkkejä mutta taas on Opel alla ja hyvin menee.
- autoilijaastra
rajaa kirjoitteluun. Oletko imbesilli kun et ymmärrä lukemaasi.
- pody
Siinä taas yksi todellinen asiantuntija !!! ollut tekemisissä kolmen (3) opelin kanssa ja sen perusteella koko
merkki on kelvoton. Myös ne kaikki muut joita em. henkilö ei koskaan ole nähnyt. Taidoillasi olisi varmasti
kysyntää vakuutusyhtiön lääkärinä, hehän tunnetusti parhaiten tuntevat tapaukset niitä edes näkemättä.
Jos auton voi luokitella kelvottomaksi kolmen yksilön perusteella, ei koko porukassa ole yhtään
kelvollista merkkiä. Sinun lienee parasta siirtyä jalkamieheksi.- oiskipoiski ooppeli
mulla on kyllä uuppeli mutta omasta mielestä merkkiuskollisuus on perseestä oli auto mikä tahansa. sitä hyvää ja laadukasta autoa ei nimittäin ole vielä keksitty. genevessä sanovat että tulee kuulema ensvuosisadan alussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman552141- 651994
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771448Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911303Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841300Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2371239Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761095- 891076
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s211046- 82921