Yhden Ooppelin omistaneena voin jokaiselle kertoa, että välttäkää ko. autoja kuin ruttoa.
Olen myös istunut kahden muun Ooppelin kyydissä : ensimmäisellä päästiin n. 500 metriä ja se laukesi siihen, ei muuta kuin kävelemään.
Toinen oli taksi ja en kerinnyt istua kuin 5 minuuttia kyydissä niin kuski oli jo selittänyt että miten huonoja ne autot on : erityisesti jarrut mopon tasolla, hengenvaaralliset.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/mystinen-elektroniikkavika-johti-vectran-vaihtamiseen-uuteen
Hiukka ongelmia
4
374
Vastaukset
- lukiluki
Etkö ymmärrä lukemaasi tuosta tuulilasin jutussa,lueppa uudestaan siinä kävi selväksi kyllä mistä vika johtui. Useamman Opelin omistaneena voin sinulle kertoa hyvin on minulla ainakin pelanneet. Oli välillä muitakin merkkejä mutta taas on Opel alla ja hyvin menee.
- autoilijaastra
rajaa kirjoitteluun. Oletko imbesilli kun et ymmärrä lukemaasi.
- pody
Siinä taas yksi todellinen asiantuntija !!! ollut tekemisissä kolmen (3) opelin kanssa ja sen perusteella koko
merkki on kelvoton. Myös ne kaikki muut joita em. henkilö ei koskaan ole nähnyt. Taidoillasi olisi varmasti
kysyntää vakuutusyhtiön lääkärinä, hehän tunnetusti parhaiten tuntevat tapaukset niitä edes näkemättä.
Jos auton voi luokitella kelvottomaksi kolmen yksilön perusteella, ei koko porukassa ole yhtään
kelvollista merkkiä. Sinun lienee parasta siirtyä jalkamieheksi.- oiskipoiski ooppeli
mulla on kyllä uuppeli mutta omasta mielestä merkkiuskollisuus on perseestä oli auto mikä tahansa. sitä hyvää ja laadukasta autoa ei nimittäin ole vielä keksitty. genevessä sanovat että tulee kuulema ensvuosisadan alussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818