Toimiiko allegro pyykkipulveri 40 asteessa ja pikapesussa, vai pitääkö olla enempi lämmintä ja normaali pesu?
Entäs huuhteluaineen käyttö tuon kanssa?
Kiitos
Toimiiko allegro?
8
1096
Vastaukset
- allegriggo
...ei taida olla allegron käyttäjiä lukijakunnassa..?
- hyvä niin
on
- lappuleila
hyvä niin kirjoitti:
on
Oli sentään joku normaali suomi24 neropatti..
- mitäallegroon
Mitä tämä Allegro pesuaine on? Miksei sitä myydä kaupassa? Weppisivunsa sanovat, että on alunperin USAsta. Myös Ruotsissa sitä kuulemma myydään.
Jos se on niin erinomaista kuin nettikirjoittajat väittävät, miksei se ole yleisessä myynnissä kaupassa?
Homma haiskahtaa, jotain on pielessä. Tulee mieleen verkostomarkkinointi, pyramidihuijaus, ympäristörikos, jne.- dsfskds
n, kakkia pyykinpesuaineita ei vaan myydä kaupassa vert vaikka swipen tuotteet. itse siiryin swipen aineesta allergroon ja olen ollut todella tyytyväinen. 2.5 vuotta olen käyttänyt.
Pesen normaalilikaiset pyykin 40 asteessa pikapesulla ja puhdasta tulee. Sappisaippuaa olen tosin joihinkin tahroihin laittanut.
Meillä 4 viidestä perheenjäsenestä on atoopikkoja ja minä tuoksuallerkikko. Aine on sopinut hyvin.
Huuhteluainetta en käytä. Pyykin kuivaan osasksi rummussa ja osaksi narulla etenkin kesällä.
- frangröbbä
mitähän siinä ohjeessa mainitaan,jospa lukaisisit siittä missä asteessa parhaiten toimii
- Allegro infoa
Hei Allegriggo. Allegro valmistetaan Suomessa. Viime vuoden tuotannolla olisi voitu pestä n.33 miljoonaa paitaa. Formula on alunperin USA:sta. Suomessa tehty 14 vuotta. Ruotsissa kauemmin. Viime kuussa lähti jälleen kuorma Singaporeen ja seurava erä ensi kuussa. Ei juurikaan mainosteta. Suosittelijoita ovat mm. työkaverit, ystävät, ihotautilääkärit, pesukoneen korjaajat ja -maahantuojat. (Katso www.allegrosuomi/Ilmainen kokeilu/ Käyttäjien palautteita). Lähetys, koneenpuhdistus ja 20 koneellista pyykkiä on ilmainen. Tilaajista n. 85% on vakikäyttäjiä. Monet kodinkoneliikkeet ovat alkaneet myydä Allegroa, ettei myymänsä kone haise eikä hajoa. Kantelu: Kansalainen teki Kuluttajavirastoon kantelun vilpilisestä markkinoinnista, että joshän tilaisi ja jos haluaisi palauttaa,hän joutuisi itse maksamaan sen puhelun. Kantelija oli mies.
Aimo A.Virtanen. Allegro Suomi. - Fairuisttepeest
Ei toimi.. Pyramidihuijausta vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733