Mikäköhän on peilausauton kantama?
Oli tuossa lähistöllä noin 60 päässä.
Tosin ympärillä on useita rakennuksia?
Tuleekohan kutsu raastupaan?
Peilausauton kantama?
3
488
Vastaukset
- ne vahtii mua
vuorannut kämpän kinkkufoliolla kokonaan ja pidän myös päässäni foliolla vuorattua jääkiekkokypärää. Hyvin on toiminut, ei ole haastetta raastupaan kuulunut. Tosin minulla ei ole telkkariakaan,
Sitä olisi pirun vaikea kuulla, kun äänet puhuvat minulle kokoajan. - jotain joo
Ettiikö auto laittomia LA yms. puhelimia vai onko se ettimässä häiriöitä, kuten piraatti lähettimiä vai jotakin TVtä. TVtä ei oikeestaan saa ettiä peilaamalla, kun se menee laissa kotirauhan häirinnäksi.
- inspe
Sellaista peilausautoa jolla voisi etsiä tv-vastaanottimia talojen sisältä ei ole olemassa. Se on vanha urbaanilegenda. Näkemäsi peilausauto todennäköisesti teki mittauksia jonkun näkyvyys- tai kuuluvuusonelman takia. Se oli liikkeellä ihan hyödyllisen asian merkeissä. Maksamattomien ei tavitse pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485117Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.652894Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2711353Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721123Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741044- 152985
- 49914