Mikäköhän on peilausauton kantama?
Oli tuossa lähistöllä noin 60 päässä.
Tosin ympärillä on useita rakennuksia?
Tuleekohan kutsu raastupaan?
Peilausauton kantama?
3
406
Vastaukset
- ne vahtii mua
vuorannut kämpän kinkkufoliolla kokonaan ja pidän myös päässäni foliolla vuorattua jääkiekkokypärää. Hyvin on toiminut, ei ole haastetta raastupaan kuulunut. Tosin minulla ei ole telkkariakaan,
Sitä olisi pirun vaikea kuulla, kun äänet puhuvat minulle kokoajan. - jotain joo
Ettiikö auto laittomia LA yms. puhelimia vai onko se ettimässä häiriöitä, kuten piraatti lähettimiä vai jotakin TVtä. TVtä ei oikeestaan saa ettiä peilaamalla, kun se menee laissa kotirauhan häirinnäksi.
- inspe
Sellaista peilausautoa jolla voisi etsiä tv-vastaanottimia talojen sisältä ei ole olemassa. Se on vanha urbaanilegenda. Näkemäsi peilausauto todennäköisesti teki mittauksia jonkun näkyvyys- tai kuuluvuusonelman takia. Se oli liikkeellä ihan hyödyllisen asian merkeissä. Maksamattomien ei tavitse pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368