sinirapuista

sinirapuralla

kun se narttu on piilotellu jo monta päivää kuukautta jo kolossa eikä tuu ulos,ne on paritellu ukon kanssa monta kertaa,kun se vähän aina hyökkäs ja raiskas sen mut nyt tuntuu et se ei enää uskalla tulla sieltä ulos. elossa se sielä on. tuntuu et ei se yölläkään sielt tuu,tai en tijä.. ukko loi nahkansa ja siltä lähti saksi. kasvaakohan takas.? miten mnoi siniravut yleensäkkin saa poikasia,ainaki ukko on kova panemaan;D

5

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Kun rapu luo nahkansa seuraavan kerran, se saa saksensa takaisin.
      Kyllä ne pano halut on jatkvasti hyvissä vesi olosuhteissa jatkuvat, luonnossa taitavat lisääntyä kaksi, kolme kertaa vuodessa.

      "PANOMIES ON AINA PANOMIES"

      • rapullinen;)

        nyt on tulossa poikasia:) se narttu on muninu niitä poikasia,oli pakko kurkata,sielä ne munat heilus:) oi olen niin onnellinen:) selviytyyköhän ne tuola altaassa vai pitäskö siirtää? sillä on kyl ihan hyvä piilopaikka sielä,sellanen kallo mihin muut ei mene:) luin et kolme viikkoa menee ennenku kuoriutuu,se on ollu kyl kolossaan jo aika kauan et mistäs sen tietää kuinka nopeest ne sielt tupsahataa:) oi kivaa:)


      • fish KING
        rapullinen;) kirjoitti:

        nyt on tulossa poikasia:) se narttu on muninu niitä poikasia,oli pakko kurkata,sielä ne munat heilus:) oi olen niin onnellinen:) selviytyyköhän ne tuola altaassa vai pitäskö siirtää? sillä on kyl ihan hyvä piilopaikka sielä,sellanen kallo mihin muut ei mene:) luin et kolme viikkoa menee ennenku kuoriutuu,se on ollu kyl kolossaan jo aika kauan et mistäs sen tietää kuinka nopeest ne sielt tupsahataa:) oi kivaa:)

        ... tulee esiin aikanaan, sillonhan niitä vois siirtää omaan poikas altaaseensa..


      • poikaton:(
        fish KING kirjoitti:

        ... tulee esiin aikanaan, sillonhan niitä vois siirtää omaan poikas altaaseensa..

        poikaset syötiin,kaikki. ja ukko kuoli muutama viikko sitten. narttu nyt jo liikkuu ja on ihan hyvin voiva. mut en tajuu ku se ukko kuoli:( se loi kuorensa ja sen jälkeen kuoli. miksi?:( vesi arvot hyvät ja muutenki hyvin asivat. oisko ollu jo sit vanha... oliha se iso jo...:( harmittaa ne pikku rapuset,ne ehti kasvaa n,puol senttiseks jos sitäkään,mut ku narttu perkule liikku ni tottakai ne poikaset sielt hameen alta tippuili. ja avvenet söi ne.:( nyt tahtoo uuden ukon,ja sit paan ne ihan omaan rapuakvaan kutemaan.


      • fish KING
        poikaton:( kirjoitti:

        poikaset syötiin,kaikki. ja ukko kuoli muutama viikko sitten. narttu nyt jo liikkuu ja on ihan hyvin voiva. mut en tajuu ku se ukko kuoli:( se loi kuorensa ja sen jälkeen kuoli. miksi?:( vesi arvot hyvät ja muutenki hyvin asivat. oisko ollu jo sit vanha... oliha se iso jo...:( harmittaa ne pikku rapuset,ne ehti kasvaa n,puol senttiseks jos sitäkään,mut ku narttu perkule liikku ni tottakai ne poikaset sielt hameen alta tippuili. ja avvenet söi ne.:( nyt tahtoo uuden ukon,ja sit paan ne ihan omaan rapuakvaan kutemaan.

        Ravut ovat heikoimmillaan kuoren vaihdon aikaan, ei vaadita paljoakaan tai kummoista näykkäystä kun pehmeän ravun saa hengiltä ;( siksi täälläkin joka kerta kun asiasta keskustellaan, pyritään suosittelemaan saksiravuille omaa laji akvaariota ettei näin pääsisi käymään :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe