Hei,
kaipaisin itsehoitovinkkejä. Lähes kuukauden verran minulla oli oikean jalan kantapää arkana, eli astuminen teki hieman kipeää. Viime viikolla olin fitball-jumpassa, jossa yhtäkkiä tunsin vihlaisun saman jalan nilkassa ja säären alaosassa. Tämän jälkeen en ole tuntenut kipeää jalkapäätä, mutta nilkka ja tämä säären alaosa ovat kipeitä. Kipu on nilkan ja säären etuosassa. Paikallaan ollessa ja levossa kipu ei tunne, mutta pienenkin matkan kävely alkaa tuntumaan säären alaosaa. Samoin varpaiden koukistaminen tuntuu tässä kohtaa. Nyt kun tuota lunta on ja maa on epätasainen, kävely tekee todella kipeää kun maa on epätasainen. Jalka ei ole turvonnut eikä siitä näy ulospäin mitään. Kipu ei tunnu myöskään kun painelen tätä kohtaa. Ensimmäisenä tuli mieleeni penikkatauti, mutta luettuani taudin oireista, kipukohta on mielestäni alempana melkein nilkassa.
Mistä voisi olla kyse? Mikä voisi auttaa?
Ottaisin kaikenlaiset apukeinot ja vinkit vastaan. Lepoa, venytysliikkeitä, särkylääkettä vai mitä?
Kävin alkuviikosta lääkärissä ja sain neuvon lepuuttaa jalkaani pari päivää. Muuten en oikein saanut lääkäriltä mitään vastausta vaivaani. Pitänee käydä toisella lääkärillä. Harrastan aktiivisesti liikuntaa eritoten tanssia ja jumppia mm. combat, steppi. Tansseissa ja jumpissa jalat ovat koetuksella hyppyjen vuoksi, joten voiko nämä olla syynä jalkasärkyyni? Kengät vaihdan säännöllisesti ja ostan ns. laadukkaita kenkiä, jotka on tarkoitettukin tämän tyyliseen urheiluun.
Kipua alasääressä ja nilkassa
Auts-is
0
507
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752