Onko Luokanopettajan koulutuksessa oppikirjoja tai materiaalia englanniksi?
Pärjääkö koulutuksessa ruostuneella englannin kielen taidolla?
Kiitos vastauksista!
Luokanopettajan oppikirjat
3
560
Vastaukset
- juu juu
Sanoisin 98% varmasti, että on sekä kirjoja että muuta materiaalia. Lisäksi on ihan tietellisen englannin kurssi. Riippuu sitten ihan ruosteen määrästä ja alkuperäisestä tasosta (ennen ruostetta), että miten sitä pärjäilee. Usein kyllä löytyy opiskelijoiden itsensä tekemiä suomennoksia ja aina voi ehdottaa sellaisen tekemistä porukassa, jos ei valmiina löydy. Ainakaan hakematta ei kannata jättää sen takia, että mietityttää miten pärjää englannin kanssa.
- kdfjg
Itsekkin mietin noita kieli vaatimuksia? Miten ruotsin kielen osalta?
- juu juu
kdfjg kirjoitti:
Itsekkin mietin noita kieli vaatimuksia? Miten ruotsin kielen osalta?
En muista, että olisi tarvinnut lukea yhtäkään kirjaa tai artikkelia tms. materiaalia ruotsiksi koulutuksen aikana. Ruotsista on myös tieteellisen ruotsin kurssi(t). Porukka on kyllä sen verran kirjavaa, että opetus on pakko suunnitella tarpeeksi "helpoksi". Toisilla voi edellisistä ruotsin ja yhtälailla englanninkin opiskeluista olla kymmeniä vuosia, eikä kielen kanssa välttämättä ole siinä välillä tarvinnut olla tekemisissä. Kyllä hekin silti valmistuvat aikanaan.
Ei noista kielistä kannata mitään stressiä ottaa. Kyllä ne sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849