Saattaa kysymys kuullostaa tyhmältä, mutta kysytään kuitenkin..
Eli nyt kun mediassa kerrotaan että lumet kannttaisi poistaa katolta niin voiko siihen hommaan palkata jonkun vai pitääkö mun nyt mennä tonne katolle juoksentelemaan??
On 1988 rakennettu talo ja kattona toimii tiilikatto ja lunta katolla on varmaan 40-50cm...
Kiitoksia asiallisista vastauksista!! :D
lumet pois katolta
3
653
Vastaukset
- Kattolumia....
lumenpudottajia on ihan mielinmäärin tyrkyllä,, esim. kaikki katto firmat tarjoo niit palveluja.. hinta haarukka tosin ISO.. itse ei kannata mennä katolle ellei ole kunnon turva valjaat olemassa.. tiilikaton etu on se ettei ne sieltä ainkaan ihan heti niskaan putoa,, painoa toisn kertyy :)
- oli.
juttua keskisuomalaisessa,ja mittausten mukaan täällä kuutio lunta painaa 280kg.
eli 50cm lunta painaa 140kg/neliö.
normi mitoitus näillä korkeuksilla on 180kg/neliö.
meidän katolla lunta 40cm,ja ei aikomustakaan pudottaa.
- frangrobba
minulla kans tiilikatto ja lunta oli n. 40-50cm,nyt on puolet jo sulanut pois,eikä minulla ollut aikomustakaan mennä tiputtamaan lunta pois,piharakennus kans tiilikatolla johon itse olen kattotuolit tehnyt enkä niitäkään lumia meinaa pudottaa pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2537600Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1444011Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261727- 471540
- 331412
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8983- 134965